Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Spannende schoonzus.

U leest om dit moment het verhaal Spannende schoonzus gepost door Snow. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Snow
Gepost op: 2009-10-22

Verhaal:

Spannende schoonzus
De zus van mijn vriendin was een heel ander type dan mijn vriendin. Mijn vriendin was tenger en had ronde billen en weinig borsten. Haar zus was voller en had haar borsten laten vergroten tot een goede e-cup. Verder was het echt zo'n vrouw die altijd met "verkeerde" mannen omging. Toen mij gevraagd werd om Carla (de zus van mijn vriendin) naar haar moeder te brengen, deed ik dat natuurlijk.
Ik stond om ongeveer 13:00 hr bij haar op de stoep om haar op te halen. Ik belde aan en Carla kwam er direct aan. Ze had een koffer bij zich. In de auto vertelde ze dat ze weer alleen was omdat het tussen haar (ex-) vriend en haar toch niet bleek te werken. Ze ging nu maar een paar weekjes naar haar moeder in Groningen, rustig bijkomen op de boerderij. De reis van Rotterdam naar Groningen zou 3 uur duren dus we kletsten heel wat af. Op een gegeven moment kwam het gesprek weer op relaties en ik vertelde haar dat ze ook wel vaak "verkeerde"mannen uitzocht. Dat ik dat altijd wel snel zag, en dat ik dan ook direct tegen mijn vriendin zei dat het toch weer niets zou worden. Carla keek mij iets verbaasd aan, maar gaf mij wel gelijk. Ze vroeg aan mij, of ik beter zou zijn. Tja wat kan je dan zeggen? Ik vertelde haar dat ik wel om mijn vriendin geef, en dat ik dus ook voor haar probeer te zorgen. Iets wat haar ex-en zeker niet uitstraalden. Carla gaf mij gelijk. Ik moest even gaan tanken en reed een tankstation in. Na het afrekenen stapte ik weer de auto in. Carla drukt voor dat ik de auto kon starten haar string in mijn handen. Ze had deze zeker uit gedaan terwijl ik aan het afrekenen was. Ik vroeg haar wat ik met haar string moest. Ze keek me aan en zei, tja, ruik er aan, of denk maar aan mij dat ik nu niets onder mijn rokje aan heb. In mijn hoofd draaide de radartjes op volle toeren. Wat bedoelde ze nu, wat wilde ze? Ik besloot tegen haar te zeggen dat ik een relatie heb met haar zus en dat ik niet weet wat ze nu eigenlijk van mij verlangde. Wederom keek ze me aan en zei, ik weet dat je goed ben voor mijn zus, en ik heb met haar al heel veel over jou gesproken. Ik weet ook dat je vaak met mijn zusje gesproken heb over mij, dat je mij een geile slet vind. Tja wat ze zei was wel waar, ik zei altijd tegen mijn vriendin dat haar zus echt een slet is en dat elke man wel sex met haar kon hebben. Carla legde een hand op mijn kruis en bewoog zachtjes op mijn broek. Ik starte de auto en reed langzaam naar de parkeerplaats van het tankstation. MIjn lul was al aardig hard en Carla voelde dat natuurlijk. Carla kwam met haar gezicht naar de mijne en we begonnen elkaar te zoenen. Nog steeds streeld ze mijn lul en ik begon haar borsten te strelen. Wat waren die groot en hard, ik vond haar tepels en begon hier zachtjes in te knijpen. Carla begon direct hard te kreunen en moedigde mij aan. Ze opende mijn broek en haar hand stopte ze in mijn boxer. Langzaam begon ze mij af te trekken. Mijn hand zakte onder haar rokje en streelde haar bovenbeen. VErschoof mijn hand en ik voelde haar lipjes. Oef, wat heeft zij dikke lipjes? Carla begon te hijgen en stopte met zoenen. Ze bewoog haar hoofd naar beneden en begon mij te pijpen. Ik ging er lekker voor zitten en deed mijn broek en boxer iets verder uit, en genoot van haar mondje, haar lipjes en haar tongetje over mijn lul en ballen.
Ze maakte mijn lul helemaal nat en het voelde geweldig. Ik voelde mijn voorvocht uit mijn lul stromen en Carla nam het allemaal voor zich. Toen ik voelde dat het bij mij niet meer lang ging duren, duwde ik haar op zij. Ik vroeg haar haar truitje uit te doen. IEts wat ze direct deed. Nu zag ik haar twee heerlijke borsten in haar BH zitten. Ik besloot haar bh uit te doen en drukte mijn lipjes op haar harde grote tepels. Ik zoog er aan en beet er zachtjes in. Carla werd helemaal gek en deed haar hand onder haar rokje. Ze begon zichzelf lekker ze vingeren. Ik ging met mijn mondje naar beneden en loste haar vindertjes af met mijn tongetje. Carla bleek volle schaamlippen te hebben en een lekker klitje. Ik zoog het klitje naar binnen en Carla genoot. Toen k mijn tongetje tussen haar lipjes door haalde proefde ik gaar geiligheid. Ze proefde heerlijk. TErwijl ik haar lekker aan het likken was, voelde ik dat het voorvocht uit mijn lul vloeide. Carla genoot en zei tegen mij, neuk me. Ik keek haar aan en ze deed de stoel helemaal naar achteren. Ze ging op haar knieen zitten en duwde haar kontje naar me toe. Wat een kont, hij was vol en rond. Ze begon zich zelf weer te vingeren en streelde ook haar kontje. Ik zag dat haar kontje lekker werd ingesmeerd met haar eigen geil. Neuk me, kom, schreeuwde ze door de auto. Ik deed mijn broek helemaal uit en kroop achter haar. MIjn lul was zo hard en geil dat hij direcht tussen die lipjes schoof. Jaaaaa, schreeuwde ze, dit is lekker. LAngzaam gleed mijn lul helemaal bij haar naar binnen. IK begon haar zachtjes te neuken. Carla begon zich zelf hierbij ook nog te vingeren. Ik merkte door haar bewegingen die steeds heftiger werden dat ze op het punt stond om klaar te komen. IK haal de mijn lul uit haar kutje en kreeg gelijk een, HE kom terug. te horen. Ik besloot om te proberen of ik deze geile schoonzus ook in haar kontje mocht nemen. Dus ik zette mijn lul tegen haar kontje aan. Carla begreep het en duwde haar kont met een harde duw naar mij toe. Hierdoor schoot mijn lul eigenlijk als vanzelf in haar kontje. Ze zei, dus je wil me lekker in mijn geile kontje nemen hé, kom op neuk me, geef me je geil. Ik begon haar te neuken en voelde dat ze weer haar klitje aan het strelen was met haar handje. Ik voelde mijn lul hard worden en wist dat ik ging komen. Carla riep ook dat ze het niet meer kon houden en dat ze ging komen. Ik haalde mijn lul uit haar kontje en stopte die direct tussen haar lipjes. Ik voerde het tempo op en we kwamen allebei heerlijk klaar.
We trilden als twee rietjes en we genoeten nog na. Toen ik mijn lul uit haar kutje haalde ging ik weer op mijn stoel zitten. Mijn lul bleef hard. CArla keek mij aan en kon alleen maar uitbrengen dat dit geweldig was. Ze begon mij weer zachtjes te strelen, omdat mijn lul zo lekker vooruit stond. Ze trok mij lekker af en begon me ook weer lekker te pijpen. TOen voelde ik een vingertje van haar in mijn kontjes, en na een paar minuutjes kwam ik voor de tweede keer klaar. Ze likte alles lekker van mijn lul en ging ook weer goed op haar stoel zitten. We keken elkaar aan en begonnen voorzichtig te lachen. NAdat we onze kleren weer hadden aangetrokken heb ik de auto gestart en zijn we verder gereden.
Tja Carla is dus echt een geile slet.


Aantal keer bekeken: 28989
Waardering: 6.57 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online