Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Spiegel des doods.

U leest om dit moment het verhaal Spiegel des doods gepost door WGL van Andel. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: WGL van Andel
Gepost op: 2011-8-5

Verhaal:

Spiegel des doods
Hij rende zo hard als hij kon, hij keek om, hij had eindelijk de agenten afgeschud.
Hij voelde de pijn in zijn bebloede arm en keek haastig om zich heen, daar een oud herenhuis, hij vluhte het huis binnen en wachte tot de agenten vorbij liepen.
Zijn arm bleef pijn doen, dat klote prikkeldraad ook, zijn partner had minder geluk en werd onderweg doodgeschoten tijdens de uitbraak.
Pijnstillers schoot door zijn hoofd en liep naar boven, hij deed een deur open, het pand stond al vele jaren leeg, de mufheid kroop in zijn neus.
Een vaal licht deed hem opschrikken hij liep naar het licht toe, het kwam uit een oude badkamer, hij trok zijn schouders op en keek in het medicijnkastje, geen pijnstillers!
Hij bekeek zich in de spiegel, al die jaren gevangenschap had hem slecht gedaan...er werd naar hem gekeken vanaf de andere kant van de spiegel, of verbeelde hij zich dit?
Een arm schoot door het glas heen en pakte hem bij de keel en trok hem de spiegel in, hij schreeuwde en raakte buiten bewustzijn...

deel 1

Aantal keer bekeken: 5451
Waardering: 4.94 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online