Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Spookrijder.

U leest om dit moment het verhaal Spookrijder gepost door debestegriezelverhalenschrijfster. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: debestegriezelverhalenschrijfster
Gepost op: 2010-11-10

Verhaal:

Spookrijder
Er was eens een jongen, hij heette Rik.
Hij woonde in een verlaten dorpje samen met zijn Tante.
Hij zat gewoon op school.
hij was een gewoon kind zoals alle andere kinderren.
alleen Rik had een gave. hij was nergens bang voor. hij wou later Spookrijder worden . omdat die toch nergens bang voor was.
op een dag kwam er een meisje naar hem toe gelopen , hij had haar nog nooit eerder gezien. het meisje zei: wil je me helpen ik hoorde van iemand dat jij nergens bang voor was. hij begon zich af te vragen waar dit over ging.
het meisje ging verder. ik denk dat er een spook in mijn huis zit. zou je een keertje naar mijn huis willen komen, als het kan misschien vanmiddag na school. '
hij dacht dit is mijn kans ik ga ervoor.
hij antwoord het meisje ja ik ga vanmiddag mee naar jou huis ik zal die spook wel even wegjagen.

inmiddels bij het huis aangekomen :

hier is het ga jij maar alsvast naar binnen. hij ging naar binnen.
hij hoorde gegil maar werd nog steeds niet bang. opeens kwam het meisje tevoorschijn ze had fel gele ogen en had een hakbijl n haar hand. ze sneed zijn hoofd er af. ze zij je moet niet spotten met geesten . en verdween door de muur...





als je dit verhaal een tien geeft dan schrijf ik een vervolg!

Aantal keer bekeken: 2482
Waardering: 3.98 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online