Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Spoon Killer.1..

U leest om dit moment het verhaal Spoon Killer.1. gepost door Mila.. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Mila.
Gepost op: 2010-6-4

Verhaal:

Spoon Killer.1.
Sommige moorden duren seconden, zoals neergeschoten worden.

Sommige moorden duren minuten, zoals gewurgd worden.

Sommige moorden duren uren, zoals op een stoel vast gebonden zitten op een stoel, en de hele tijd geslagen worden.

Maar deze moord, deze moord duurt jaren....

Het begint als een irritatie:

Rosie loopt richting de ijsallon, het was warm weer vandaag.
Plotseling voelde een een harde klap op haar hoofd.
Boos draait ze zich om, What the Fu..
Ze ziet het gezicht.
Een spierwit gezicht, zwart omrande ogen, en een misvormde mond.
Weer slaat hij haar, ze ziet het wapen: Een lepel.

Dan word het een lichte bedreiging:

Rosie schrikt midden in de nacht wakker,de man staat aan haar bed, ze gilt het uit, en grist de telefoon, en belt de politie, terwijl de man blijft slaan.
H-hallo? Vrragt ze.
Dag, wat kan ik voor u doen? Vraagt een vriendelijke stem.
Luister, begint ze, er is iemand in mijn huis, en hij slaat me met een lepel, hij.... tuut-tuut-tuut-tuut.
Hallo?
Dan ziet Rosie dat de enge spierwitte man, hij heeft de telefoonverbinding doorgesneden....



Aantal keer bekeken: 2740
Waardering: 5.30 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online