Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Sportdag Liefde.

U leest om dit moment het verhaal Sportdag Liefde gepost door Smiling Smiley 12 jaar. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Smiling Smiley 12 jaar
Gepost op: 2009-9-27

Verhaal:

Sportdag Liefde
Bahh, dacht Anne toen ze wist dat ze op sportdag het waterparcours zou moeten doorstaan. Er was slechts één gedachte die haar troosten kon. Want
Lorenzo op wie ze een oogje had, was er natuurlijk ook! De hele busreis had ze naar hem gekeken en stiekem... Héél stiekem keek hij terug.

Eenmaal aan het parcours aangekomen, moest iedereen de slinger doorstaan. Als je hem niet goed vasthad, viel je het water in. Met een beetje geluk had Anne het dit keer toch nog overleefd. De begeleider zei: "De kans dat je er in valt is zo goed als 0." Maar Anne dacht: "De kans dat je er NIET in valt is zeker 0!" Na de balken te hebben doorstaan, kwam Anne uiteindelijk bij de Pijpen aan. Hier moest je van de ene pijp op de andere springen op een hoogte van 1.3 meter. Ze schraapte al haar moed bijeen en wou het proberen. Maar de afstand die nodig was om de andere pijp te bereiken was immens... Te ver om het te durven.

Plots stond Lorenzo voor haar. Daar op de andere pijp waar ze naartoe moest. Hij keek en zei zacht: "Geef me je hand." Anne deed wat hij vroeg en ze sprong. Het ging gemakkelijker dan ooit nu Lorenzo bij haar was.

Eenmaal ze op de pijp stond, bevond ze zich dichter dan ooit bij Lorenzo.
Héél even keken ze naar elkaar... Toen zei Anne: "Dankjewel, Lorenzo..."
En meteen nadat ze dat zei raakten zijn lippen de hare.

Aantal keer bekeken: 3016
Waardering: 3.89 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online