Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Staand plassen.

U leest om dit moment het verhaal Staand plassen gepost door Traas de Jager. Dit verhaal is gepost in de categorie humor verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar humor verhalen?
Categorie: humor verhalen
Gepost door: Traas de Jager
Gepost op: 2010-7-6

Verhaal:

Staand plassen
Ze kan er niets aan doen, maar altijd als ze naar de wc gaat moet ze er even bij stil staan hoe makkelijk mannen het hebben. Gewoon, hop, rits open, slurf eruit, slurf erin, rits dicht, klaar is kees. Niet dat ze er wat aan kunnen doen, maar ze beseffen niet hoe makkelijk ze het eigenlijk hebben. Een keer heeft ze het gewaagd om het bij haar (ex) vriend aan te kaarten, en dat was ook gelijk de laatste keer in haar leven dat ze dit soort dingen met een man besproken heeft.
"Je hebt eigenlijk ook wel geluk, he, dat je een man bent."
"Hoezo?"
"Nou, gewoon."
"Wat gewoon?"
"Jij kan staand plassen."
"Waarom is dat geluk?"
"Dat is toch veel handiger, je gaat me toch niet vertellen dat ik moet gaan uitleggen wat de voordelen ervan zijn. Het is sneller, makkelijker, schoner. Jij hoeft niet in een openbare wc op een door honderd gore, niet goed mikkende mannen onder gezeken en geroggelde (dat doen mannen altijd, roggelen in de wc) toiletbril vierhonderduizend bacterien op je kont te drukken."
Zo, dat was eruit.
Het was in de auto. we reden over een snelweg. Het bleef stil. Mijn vriend minderde langzaam vaart, keek in zijn spiegel, gaf een ruk aan het stuur en zette de auto langs de kant. Hij bleef vooruit kijken. Heel langzaam draaide hij zijn hoofd mijn richting op. De blik op zijn gezicht was moeilijk te beschrijven. Alsof ik hem had verteld dat ik toch zeker wist dat de zon om de aarde draaide, en dat de aarde toch echt plat was.
"Jij..."
Hij slikte even.
"Jij wilt mij wijsmaken, dat staand plassen makkelijk is."
Even gingen zijn ogen dicht, zoals mensen vaker doen als ze zich in moeten houden.
"Ik zal jou is vertellen, dat het plassen met een penis in de hand, een van de moeilijkste en zwaarste dingen in het leven is. Maar jij, als vrouw, begrijpt daar niets van. Timing, coordinatie, precizie, evenwicht. Jij snapt echt niet wat een man allemaal meemaakt."
Hij slikte even voor hij verder ging.
Ze was hem voor.
"Zo, vervelend hoor, wat je allemaal als man mee moet maken. Wacht maar, als jij eens een kind krijgt, dan ga je dood van de pijn. Maar je hebt gelijk, je hebt het maar zwaar..."
Beng.
De druppel.
Je zag het gelijk aan zijn verstarde gezicht.
Ze stonden nog steeds langs de snelweg.
Hij stapte uit en ging voor de auto staan.
Zijn hand ging naar zijn rits, haalde zijn jongeheer te voorschijn en urineerde met een soepele beweging heel de vooruit onder. Met een snelle beweging de rits weer dicht. Hij bleef nog drie seconde staan en rende weg.
Na drie nachten niets van hem gehoord te hebben, kreeg ze een pakketje thuis gestuurd.
Een plastic plastuit.
En een briefje, ze mocht hem pas weer opzoeken als ze het volledig beheerste.
Ze heeft hem nooit meer gezien of gesproken.
Dus bij deze.
Een tip voor alle vrouwen die ook altijd hetzelfde denken als ze naar de wc gaan: Haal het uit je hoofd, het is niet makkelijk, het is niet even snel. Het vergt uiterste concentratie. Dus wees blij met jezelf als vrouw zijnde, dat je het zo makkelijk hebt.

traasdejager@hotmail.com

Aantal keer bekeken: 7511
Waardering: 6.14 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online