Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Stappen met de Groenejager.

U leest om dit moment het verhaal Stappen met de Groenejager gepost door groenejager. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: groenejager
Gepost op: 2009-1-7

Verhaal:

Stappen met de Groenejager
Jouw fantasie. Vrijen met mij en 3 vriendinnen.
We zijn in de kroeg met zn vieren, en ik heb je net een sms gedaan.
Mijn vriendin wil even naar huis sms en dat we laat thuis komen en ik geef haar mijn mobiel.
Krijg een sms terug dat je niet kan…Helaas…
Mijn vriendinnen weten van je bestaan…Weten hoeveel verlangen er is.
We zijn gezelig aan de borrel.
Ze hebben door dat ik baal en we gaan de dansvloer op. Al snel ben ik weer vrolijk en dansen we met zn vieren.
Na een tijdje gedanst te hebben komt ineens het nummer van ons…Schoolplein.
Ik schrik en mijn vriendinnen lachen. Kijk om me heen en zie jouw ineens aan de bar zitten.
Je lacht, je zit er al een tijdje. Hebt me al die tijd bekenen. Ik kijk om me heen en besef wat er gebeurt is.
Ze hebben jouw ge-smst. Jij speelde het spelletje mee! We blijven nog even staan dansen en ik zie dat een van de meiden naar jouw loopt, je lacht…
Ook wij lopen naar jouw toe. Je trekt me tegen je aan en kust me…
Aan het eind van de avond lopen we met zn vijven naar buiten.
Ik zie je met intresse naar mijn vriendinnen kijken. Opeens weet ik wat ik wil.
Overleg even snel met mijn vriendinnen en ze kijken me verbaast aan. Oke, ze doen mee.
Nu ben je van mij, ik pak je terug!
Een van mijn vriendinnen loopt na je toe en begint je te zoenen. Je kijkt verschrikt naar mij maar ziet dat ik lach…
Een ander heeft staan bellen, komt terug dat het geregeld is… Je snapt er niets van.
Ik pak je bij je hand en neem je mee. Je vraagt wat de bedoeling is maar ik lach alleen maar.
Via een zij ingang lopen we naar boven. Hier hebben we een kamer.
Heerlijk, alle tijd voor ons tweeen.
Je kust me.
Ineens gaat de deur open en mijn vriendinnen komen binnen…
Je snapt het niet totdat ze zich uitkleden en ik je broek losmaak…
Jouw fantasie wordt werkelijkheid.
De douche staat aan.
Jij kleed mijn vriendin uit. Kust haar lichaam. Ik ben door mijn knieen gezakt en neem je harde lul in mijn mond je kreunt en je streelt me zachtjes.
Ik kom omhoog en zoen je op je mond. Mijn vriendin komt naast me staan en ik leg je hand op haar kutje. Je kreunt en vingert haar.
Dan lopen we naar de douche.
Ik ga eronder staan samen met een vriendin. Ook mijn andere vriendinnen komen erbij.
We zepen elkaar in en zoenen en strelen elkaar. Jij kijkt toe en geniet.
Mijn vriendinnen stappen uit de douche en jij komt bij mij staan.
Terwijl je je lul zachtjes in me duwt vinger je een van de andere meiden.
Je wordt gek van verlangen.
De douche gaat uit en nat lopen we naar bed.
Mijn vriendin gaat liggen en ik zie hoe je je lul in haar stoot. Even een steek van jaloersie…
Je hebt het meteen door en trekt mij erbij. Dit moet onze fantasie blijven zeg je zachtjes in mijn oor.
Ik knik en duw mn hete kutje in je gezicht. Je tong gaat lekker over mijn klitje en je handen strelen mn borsten. Je blijft mijn vriendin neuken.
Je duwt haar ineens opzij en pakt een andere vriendin van me bij haar arm.
Zegt dat ze er allemaal bij moeten komen.
Met zn drieen liggen we voor je. Alleen jij en een een van de meiden niet.
Je wilt zien dat zij met mij vrijt. Dit gebeurt dan ook. Ze komt op me liggen en zoent mijn borsten.
Haar vingers glijden in mn natte kutje…
Jij bent mijn andere vriendinnen aan het vingeren en beffen.
Iedereen gaat helemaal op in het spel.
Opeens trek je mij overeind.
Twee vriendinnen zijn samen bezig, de ander moet van je blijven liggen.
Samen gaan we haar verwennen.
Je handen liggen op de mijne terwijl je mijn handen over haar lichaam stuurt.
Ze ligt kreunend onder ons.
Ik begin haar te vingeren, jouw vingers verdwijnen in mij.
Zachtjes leg je mij naast haar.
Nee, je trekt ons beiden omhoog en ik weet meteen wat je wilt.
Samen gaan we op onze knieen en handen voor je zitten.
Ik hoor mijn vriendin kreunen en weet dat je met haar bezig bent.
Ineens voel ik wat tussen mijn benen en een van de meiden kijkt me aan.
Zij had een vibrator in haar tas.
Je neemt hem over en terwijl je blijft neuken neuk je mij met de vibrator.
Ik kan niet meer en je ruilt om, duwt je harde lul in me en laat me klaarkomen terwijl je het tempo alleen maar opvoert.
Opeens ben je weer weg en terwijl ik lig bij te komen zie ik je bezig zijn met mijn vriendinnen.
Ik geniet en weet dat ik je wens laat uitkomen.
Ik loop naar je toe en met zn vieren liggen we bij elkaar. Om elkaar neuk je een van ons terwijl de anderen heerlijk bezig zijn met de vibrator.
Na een tijdje duwen we jouw op je rug.
Terwijl je een van ons beft en een ander vingert kom een derde bovenop je zitten en glijdt over je harde lul heen.
Je wordt gek van genot.
Je voelt een tong over je ballen gaan en beseft dat je geneukt wordt door vier vrouwen.
We wisselen elkaar elke keer af en weer neuk je ons alle vier.
Als laatste kus ik je. Zie aan je dat je bijna klaar gaat komen. Mijn vriendinnen gaan aan de kant en laten ons samen deze fantasie afmaken.
Terwijl je op me ligt kom je eerlijk klaar in mij.
Met je vingers laat je mij nogmaals komen.
Daarna mogen mijn vriendinnen nog.
Je beft en vingert ze klaar. Allemaal, achter elkaar.
Je bent weer zo geil na die tijd dat je mij tegen de muur drukt en je lul weer in een stoot in me laat komen.
Je neukt me, vol gevoel maar oh zo hard. Samen komen we nogmaals klaar.
Als we om ons heen kijken zijn we weer alleen.
Mijn vriendinnen zijn weggeglipt.
Na nog even op bed te hebben gelegen kleden we ons aan en lopen weer na beneden.
Buiten druk je me nogmaals tegen de muur en zoent me. Ik zie aan je ogen wat je voelt en wilt zeggen. Zeg maar niets, ik weet het…
We lopen de kroeg weer in waar mijn vriendinnen alweer op de dansvloer staan.Ik voeg me bij hun. Ineens weer ons nummer… Kijk naar de bar waar jij zit maar je plek is leeg… je bent alweer weg...








Aantal keer bekeken: 7333
Waardering: 7.65 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online