Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Stewardess cup XXL deel 2.

U leest om dit moment het verhaal Stewardess cup XXL deel 2 gepost door Andre XL. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Andre XL
Gepost op: 2007-4-22

Verhaal:

Stewardess cup XXL deel 2
‘Mijn god’, Jolanda stootte Ingrid aan. ‘Kijk eens wie daar aankomt. De stewardessen keken met open mond naar hun nieuwe collega, die in een gloednieuw uniform aan kwam wandelen. Ze sleepte een koffertje op wieltjes achter zich aan. ‘Hoe hebben ze haar in vredesnaam aan kunnen nemen’. Ze keken elkaar aan en dachten allebei hetzelfde. Natuurlijk Erik! De nieuwe stewardess liep recht op Ingrid en Jolanda af en schudden hen allebei hartelijk de hand. ‘Hallo, ik ben Patries’. Jolanda nam het woord. ‘Welkom bij de crew Patries’. Haar ogen gleden langs het knappe gezicht van Patries omlaag. ‘Ongelooflijk’ dacht ze, ‘wat heeft die meid een enorme boezem’. De knoopjes van haar witte blouse onder het blauwe mantelpakje hadden ’t zichtbaar zwaar. Geen denken aan dat het jasje dichtgeknoopt zou kunnen worden. Haar rok kon nauwelijks verbergen dat ze hele dikke billen had. ‘Loop maar mee, dan stellen we je voor aan de purser’. De purser bleek nauwelijks tijd voor haar te hebben. Hij gaf haar snel een hand, wierp een verbaasde blik op haar zeer goed gevulde blouse en mompelde dat hij nog veel te doen had. ‘Als Kees haar ziet wordt hij gek’ fluisterde Ingrid tegen Jolanda. Kees was de gezagvoerder van de Boeing. ‘Patries, loop je even mee naar de cockpit, dan kun je ook onze piloten een handje geven’. Iingrid trok Patries mee. In de cockpit waren de voorbereidingen voor de vlucht in volle gang. Gezagvoerder Kees en zijn copiloot keken verstoord op toen de deur naar de cockpit werd geopend. De ogen van kees werden groot toen hij zag wie er binnenkwam. Patries moest zich enigszins naar voren buigen om de piloten een handje te kunnen geven. Haar borsten kwamen mee naar voren waardoor het bovenste knoopje van haar blouse sprong. Haar heerlijke diepe decolleté ontvouwde zich voor beide mannen die het daar zichtbaar moeilijk mee hadden. De copiloot raapte het knoopje op en gaf het terug aan Patries, die rode wangen had gekregen van schaamte. ‘Ze hadden deze blouse niet in een grotere maat’, zei ze timide. ‘Ik hoop dat je kunt naaien’ zei de copiloot met een veelbetekende grijns. Iedereen lachte om dit, toch wel flauwe, grapje.
De Boeing vertrok precies op tijd. De stewardessen hadden iedereen naar hun plaats verwezen en waren inmiddels druk doende om iedereen van eten en drinken te voorzien. Patries had veel bekijks. Haar gigantische borsten bemoeilijkten haar werk aanzienlijk. Bij het inschenken van de koffie en thee kon ze nauwelijks de bekers zien omdat haar loodzware boezem haar het uitzicht ontnam. Sommige mannen hingen half uit hun stoel om haar aan het werk te zien. Hun starende blikken leidden tot boze reacties van hun eega’s. Patries was bijna klaar met haar werk toen een blonde man in de businessclass haar wenkte. Ze duwde haar wagentje naar hem toe. De businessclass was nauwelijks bezet. Twee mannen zaten achter een krant, een derde lag te slapen. Eenmaal bij de man aangekomen zag ze tot haar stomme verbazing dat hij de rits van zijn broek had opengemaakt en dat hij een enorme paal vasthield met zijn rechterhand. Haar slipje werd onmiddellijk vochtig. Wat een prachtige lul. De man begon te fluisteren. ‘Miss, ik weet dat u er zin in heeft, rommel wat in uw karretje en draai uw billen mijn kant op’.Er was geen enkele manier waarop zij zich tegen dit voorstel kon verzetten. Ze draaide haar machtige billen tussen de vliegtuigstoelen en schonk een glas whisky in. Haar blonde god schoof onmiddellijk haar blauwe rok omhoog. ‘O mijn god’ kreunde hij. ‘Wat zijn ze prachtig'. Hij voelde aan haar kleine witte slipje. ‘Je bent al nat’. In zijn stem klonk verbazing door. Hij stak een vinger in zijn mond en trok haar slipje met een beweging naar beneden. Toen begon hij haar te vingeren. Patries werd vreselijk geil. Terwijl ze met een hand het karretje vasthield begon ze met haar andere hand over haar clitoris te wrijven. ‘Ik wil dat je op mijn pik gaat zitten’, de blonde man klonk schor. Patries keek om zich heen. Ze had gelukkig nog niet de aandacht getrokken van de andere passagiers. Ze zocht steun bij de stoelleuningen toen ze haar gigantische billen liet zakken. Haar kutje zocht zijn enorme paal. Toen ineens zat hij in haar. Hij begon hoorbaar te kreunen. ‘O, wat ben je vreselijk nauw’. Hij pakte met zijn sterke handen haar billen beet en duwde ze steeds omhoog. Daarna laat hij ze weer los waardoor haar kutje flink aan het werk werd gezet. Ze zat zijdelings op hem, met haar gezicht naar het karretje en de glas whisky die ze zojuist had ingeschonken. De whisky moest nog maar even wachten. Haar billen bewogen steeds sneller op en neer. Ze voelde dat hij nog steeds groeide in haar lekkere nauwe schatje. ‘Alsjeblieft, mag ik je borsten zien’. Hij had zijn stem nauwelijks nog in bedwang. ‘Ik ben zo vreselijk gek op grote borsten’. Patries twijfelde even, nam een besluit en maakte zich van hem los. Ze hoorde een zacht zuigend geluid toen zijn dikke paal loskwam uit haar strakke poesje. Ze trok snel haar slipje omhoog en fatsoeneerde haar rok. Toen draaide ze zich om, boog zich naar voren en zei zachtjes ‘Pak ze maar uit’. Zijn gretige vingers begonnen de knopen van haar strak getrokken blouse los te maken. Zijn open begonnen uit te puilen en zijn mond viel open toen hij ontdekte hoeveel boezem zich achter haar blouse verscholen had. ‘Mijn God, dat is cup Z’, stamelde hij. Haar borsten lagen inmiddels op zijn schoot waardoor zijn erectie weer begon te groeien. ‘Waarom draag je geen bh?’ hij gaf zelf het antwoord. ‘Omdat die niet te koop is in jouw maat, toch?’ Ze knikte en met een lief lachje begon ze met haar enorme joekels zijn paal te masseren. Hij had een erectie van minimaal 25 cm maar toch was zijn paal reddeloos verloren tussen haar borsten. Hij keek hulpeloos toe hij zijn penis verdween in haar decollete en slechts een enkele maal boven kwam. Haar borsten waren prachtig gebruind in de zon en zo lekker warm en zacht dat hij het bijna niet meer hield. Ze keek hem aan met een ondeugdende twinkeling in haar ogen. ‘Zal ik geile dingen tegen je zeggen zodat je klaarkomt’. Hij kon alleen nog maar knikken. Ze begon hees te fluisteren ‘Ik heb grote tieten, ik heb grote tieten'. Ze ging maar door. Toen pakte ze onder haar borsten zijn paal beet en met begon hier met twee handen aan te trekken. ‘Ik heb enorme tieten, ik heb enorme tieten’. Haar gezicht werd rood van inspanning. Hij moest nog eenmaal haar kutje voelen. Snel stak hij zijn hand onder haar rok en vond haar kletsnatte poesje in haar slipje. Terwijl hij haar vingerde trok ze steeds sneller en harder aan zijn paal. Haar borsten schudden heen en weer. ‘Ik heb grote tieten, ik heb grote tieten’. Toen kwam hij klaar, met een wilde schreeuw. Zijn lichaam sidderde en hij spoot zijn zaad op haar deinende tietvlees. Ze kwam razendsnel overeind en knoopte in twee tellen haar blouse dicht. ‘Uw whisky, sir’. Ze gaf hem het glas, draaide zich om en liep naar de purser die fronsend op haar stond te wachten.

Wordt vervolgd....


Aantal keer bekeken: 20198
Waardering: 6.66 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 27 bezoekers online