Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Stiekem doen.

U leest om dit moment het verhaal Stiekem doen gepost door iemand. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: iemand
Gepost op: 2011-1-28

Verhaal:

Stiekem doen
Ik ben een meid van bijna 30 jaar.
Mijn vriend is iets jonger en we zijn al 5jaar samen.
Vaak zit ik in het weekend in ons stamcafé in brabant.Er loopt daar een jongen rond die al lang mijn aandacht heeft.
Hij is een stuk jonger dan ik maar ontzettend lekker.
We hebben vaak oogcontact en af en toe volgt er een aanraking.Mijn vriend wil vaak op tijd naar huis, maar ik blijf dan in het café omdat het nog gezellig is.Op een nacht ging ik naar huis.Ik loop de deur uit, bijna direct gevolgd door die leuke jongen.
Hij weet dat ik een relatie heb en vraagt:"Zullen we stiekem doen?" Op dat moment voel ik een kriebel in mijn buik en wil dan niets liever.
Maar waar? We wonen in een dorpje in Brabant waar iedereen elkaar kent.Dus je moet een goed plekje vinden om stiekem te doen.
Hij neemt me mee achter een schuur. Daar beginnen we heftig te zoenen.Al snel komt zijn hand bij mijn rits van mijn broek en doet hem open.Zijn hand glijd langzaam mijn slipje in en begint me te vingeren.Ik voel dat ik erg nat wordt.Ondertussen knoop ik zijn broek los en begin zijn tarzan te masseren.Als we al een tijdje bezig zijn, vraagt hij of hij mij mag beffen.Natuurlijk mag dat!!!Voorzichtig gaat hij naar beneden en begint te likken. Dit gebeurt staand en wil niet zo best. Daarna ben ik op de grond gaan liggen zodat hij er beter bij kon.Hij begint zachtjes te zuigen en ik kreun van genot.Zijn tong verkende elk plekje.En als hij weer begint te zuigen vertel ik hem dat het harder moet. Zodra hij mijn opdracht begreep, voelde ik dat ik bijna kwam.Ik begon te schokken en woelde door z'n haar.Hij zoog steeds harder en harder totdat ik het niet meer kon houden.Al kreunend en schokkend kwam ik klaar.Direct daarna ging hij weer met me zoenen zodat ik mijn eigen vocht proefde.Na die tijd hebben we elkaar gedag gezegd en heb hem nooit weer gezien.Hij is verhuisd naar Amsterdam hoorde ik later. Ik vergeet hem nooit weer.....

Aantal keer bekeken: 11747
Waardering: 4.73 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online