Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Stiekemzwanger..

U leest om dit moment het verhaal Stiekemzwanger. gepost door Noelle ceylan . Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Noelle ceylan
Gepost op: 2007-6-12

Verhaal:

Stiekemzwanger.
Hoi mam ! ben thuis Ow hoi lieverd Is het goed gegaan op school?
Ja prima Is het goed als ik uit ga met Dave .. Je weet wel myn vriendje ? Is goed hoor Kim Kyk wel goed uit hea
Ja! Debora ( Debora is de moeder ) Doei ! Ow w8cht Kim !
hoelaat ben je thuis ? Ow .. half 12 denk ik .
Ow .. maak het niet LATER Nee mam ! Dag !
Kim liep de deur uit. Hehe Nu kan ik het eindelyk doen.
Davé en Kim komen aan en dan gaan ze een kindje maken
Maar dat vertel ik effe niet

--------- Dag 2--------------
Kim werd van schrik wakker in het huis van Davé.
Ow nee !! Shíítt ! Ik ben telaat ! het is allang 12 uur geweest Wat zal mijn moeder wel niet denken . Davé werddor het lawaai wakker . WAt ?
Mag ik je telefoon lenen Dave ? Jaa natuurlyk . Terwijl davé zich aanklede. Kim tikte het telefoon nummer van haar ma in . Tingeling Tingeling hoorde je in het huis van haar moeder .
Ja hallo ? Spreek met Debora. Ow hooi mam ! Ow jij bent het ! ik ben dood ongerust ! onm je ! nu naar huis . Ja mam dat wou ik je nu juist net vertelen , ik ben in slaap gekukeld . en ik bn nu pas net wakker , ik ga me aankleden en dan kom ik er aan mam . Ja oke zij debora En dan gaan we ook nog eventjes jou Straf beordelen !! Riep Debora.
Ondertussen was Kim al thuis. Hoi mam ben thuis !
Knuffel ? Riep Kim. Nee Geen knuffel ! riep Debroa .
Ga nu maar eventjes eens netjes op die BANK zitten !
Riep ze boos . Oww .. oke .. zij Kim . Zo ! nu je toch zit , heb jij nog 1 beetje geluk daT Papa Doowd is dan kreeg je niet zo'n straf ! Hé! niet Spotten Maam ! ik mis papa ontzettnd Hé ! nu eventjes dimmen ! Riep debora. Je krijgt je STRAF ! En weetje wat dat is ?
Néé ... riep Kim een beetje brutaal en angstig tergelijk.
Nou 3 weken HUISAREST! Niet naar buiten toe ! ook niet in het weekend.
Alleen je hebt geluk dat Mama nog in het weekend naar een vriendin moet . Elk weekend dus. Maar ik wil neit dat je iets DOET ! Egt niet ! en nu donwder je naar je kamer toe !
Sorry hoor !! Kim liep boos naar haar kamer toe.
Ze pofde op de venster bank neer . Ze moest telkens maar denken toen ze de baby had gemaakt, met Davé . Werd ze zo zwanger kreeg ze zo een dikke buik?
En dan ook nogeens huisarest ! Wat moet ik nou! Moet ik mijn dikke buik gaan verschuilen ? zeggen dat ik aangekomen ben ? Ow nee ! help ! dacht ik.
Ze keek buiten naar het raam . Al die leuke kindertjes lekker buiten in het warme weer spelen En ik zit hier alleen op myn Stomme kamer binnen , terwijl het buiten wel 24 Graden is ! Zo gemeen ! en dan zie ik Davé ook nog niet ! Omdat ik huisarest heb. Ringeling Rineling Ringeliing : Neem Nou op ik ben het je mobieltje ! Ow de Telefoon ! Gelukkig is mijn mobiel er nog WEL. Ja hallo spreek met Kim . Oww haaj davé Ik kan niet komen k heb Huisarest omdat ik te laat thuis kwam. BlaBla .. Nee je hoeft je heus niet schuldig te voelen ! Het is myn eigenrotschuld We hebben het tog leuk gehad BlaBla , Ontsnappen ? Savonds ? Ik zal kijken of het lukt .. Maar ..
Maar ... ik wee niet wat ik moet Doen , Als k strax een dikke BUIK heb ! Wat dan ? Wat moet ik Zeggen ! Als ze dalijk zegt : Wat is je buik dik?
En dan ? Of als ze zegt : Ben je zwanger fzo je buik is zo dik
Hé He Wat dan ? Ohh Ohh !! Zei Davé door de Telefoon heen : Ik weet wat je moet doen . Als je er EGT afwit kome, dan .. Dann..
Dan wt ? vroeg Kim.. Dann moet je 2 weken bij mij kome Slapen. Dan merkt ze nix. Ja oke . MAAR Als ik klaar ben ? Ik kom trug naar huis ? En dan ?
Dan ziet ze mjin dikke buik ! Onee ! egt krampzalig ! en als je een baby hebt ? Dan moet je minsens wel 6 maanden in je buik hebben ! Onee !
Hmm.. Zei Davé . Ik weet wat , Als jij nou komt vanavond ? Je ontsnappings poge ? Dan kom je naar de Kostanjerie . Dan Leg ik je iets heel bizzars uit.


***Savonds 1 uur snachts ***
Gaap .. Ik zit hier nu al 5 uur te w8chten op mijn bed tot dat mijn ouders eindelijk gaan slapen. Opdat moment hoord Kim haar ouders de trap op lopen.
Kim doet snel haar lichtje uit en legt haar boek weg , en doet netalsof ze slaapt. De deurknop draaid. Klik . Vader zegt : Oke ze slaapt. Wij kunenn nu ook slapen . Fluisterd Vadr . Ja okee . Zegt moeder . Kim wilt eigenlijk haar ogen opendoen als ze het gezoengeluid hoort van uit de kamer. Ze wilt zo snel mogelijk WEG. Ze draaid voorzichtig het raam open .
Ze is nog niet klaar . Hmm ik heb ergens in de kast nog een bestuurpaar PILOOT dingetjes pop in de kast .Aha ! fluisterd Kim. Daar ben je !
Ze pakt haar make-up doos en veranderd haar . fjuala ! hellemaal my
Zo eventjes p de Piloot drukken en klaar . Opdatmoment komt haar broer naar boven de trap op. Oww Shíít denkt Kim. Kim doet haar Cloonpop in het bed, en zosnelmogelijk verstopt Kim zig bovenopdekast. Haar broer komt binnen.. En ..Het hard Van Kim begon heel hard te bonken .. Kedoeng Kedoeng.
Er liepen zweetdruppeltjes over haar voorhoofd. Haar adem werd Warm.
hmm Vreemd het Raam staat open .. Durr broer deed um dicht.
Huh? Kimm ? Kimm?? Huh .. Je reageert niet .. Nouja , vast in slaap gedonken. Dr broer Ging weer weG . Kim kwam Snel uit haar kist , en liep naar haar pop. Shíit ! vergeten aan te doen. Zé drukte op de Knop aan.
Ineens Hoorde ze AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !! Vanuit haar stiefvader/mama's Kamer. ! WTF ! zei kim. Ze Zag een oog in de Slot van de deur. Ze deed de deur snel opslot. De deur ging hellemaal heen en weer. ! Ze deed snel het raam open en klom langzaam voor de helft naar beneden. Ze gleed uit AAA !! Ze bleef nog net haken bij een takje..
Help Help ! De meneer had het Gezien via het deurslotje.
Hij ging naar beneden en ging naar buiten toe naar de voortuin.
o Shíít! Ze hing Aan een Tak..En ondr haár Zat éénn Killer ! O Shíítt !! Op dat moment ging de Voicé Af Op haar telefoon ( ze hoorde het doordat het Raam open stond ) Hoi Kim , Ik zeg dit maar alvast , dit is je vriendin , ik zeg alvast , er spookt een Killer n je straat ,wees op je hoede of hij maakt je af bij de AAAAAAAAAA SHRSHRHSHR ( SHRSHRHSHR is Storing ) Aa !! Shiít k weet niet wat k moet doen !! Kim gleed bijna weg van de Tak .. De Killer pakte haar been en Stak mis met de Bijl , waardoor Kim naar beneden viel . Auw ! Kim mankerde alleen een beetje shaafwonen omdat ht huis niet zo groot was .. 6 meter hoog ofzo. Auw Auw , De killer sprong naar beneden en rende haar achterna..AA !! Kim zach een berm met vuilnis , ze klom op de vuilnis .. Aa .. Aa !! . De Killer kwam langzaam naar haar toe ..
Ze liep steeds sneller naar achter van Angst . Tot dat ze naar achter viel op een Vrachtwagen vol met kussens. Er Kwamen 2 meneren aan , Soort Gangsters met allemaal geweren , Ze stapte de auto in , ( Naast de vrachtwagen zat een treinrails) Ze starte de vrachtwagen en wouden wegrijden. Maar de Killer greep zig nognet beed bij de Vrachtwagensachterkant , hij klom op. Ownee ! Kim probeerde te ontwijken.
Hij kwam steeds dichterbij , waardoor kim van de vrachtwagen viel , boven op de Treinrails . Er stond naast de treinrails een boordje : Over 5 minuten Start de Trein Feine Reis ! De killer Sprong van de Vrachtwagen af .. Hij bond haar vast. Over 3 minuten , Komt de Trein
Feine reis ! Whááá !! Oww Help Help !! De trein Start ! Veel plezier !
De Trein kwam Op Kim af.
NEE ! HELP HELP Kuúttzooii Net toen de Trein bijna Ophaar kwam , Greep een meneer haar Beed . En nam haar mee . Van Shrok Zag de Killer dat ze weg was Hij rende de Trein ahterna ( Trein reed maar 15 om haar optetrekken) Hij Greep beed .. En toen klom hij naar bnnen en verschuilde zich eventjes. Bedankt mener .. Ik Ik .. het geeft niet . Het is Goed zo. u bent Veilig . Ja . HéHéHé Wat jij veilig noemt jongé man. Hoorde je vanuit de Wckamer. De meneer ging er op af .. En toen 2sec later .. Viel hij dood neer op de grond.
AAA !!! AAA !! Kim deed Snelde deur opslot ( het waas een glasdeur) De Killer pakte zijn mes en makte een gat in het glas.AA !! Niemand zit aan het stuur ! Kim probeerde het treintje te Remmen . Maar de meneer kwam op haar af . Maar Op dat moment Trapte Kim hem in Syn Balléé<<
Ze rende snel weg en ging naa de Wc kamer deur en deed de deur opslot.
NEE !! AA ! Op dat moment ging haar telefoon , ze nam Snel op , haar vriendje zij dat et uit Was .. NEE ! Ze kon er niet aan dneken .. Maar .. ze zette dor , ze pakte de Slagroomsoesjesfeun en Feunde door het Gat.
Het masker viel af.. van de meneer..
WTF ! Whie Are yOu ! Er kwam nog een man tevoorschijn...
Dat ? Dat is mijn Hulpje . De meneer deed zin masker ook af.
WAT ?! ROBERT ?! DOOR JOU IS UT UIT ! DOOR JOU !! >;l !! Ze Moest Huilen.. En huilen. e liet zich naar beneden zakken. De killer (Roberrt) Liep naar haar toe met de mes.. Maar .. je hoorde in de verte ineens.. Hé Robert ? Ik ben ook nog je maajtje. Degene deed zijnpet af. Davé ? Ja Ik .
Davé Duwde Robert uit te Trein en reed volle vaart Over hem heen
Dood ..
Maar nu ? Hoe zit het met mijn ZWANGERE BUIK ? Ps ; het is uit Omdat haar vriendje zag dat ze op iemand anders was
En ik vertel ophet laats nog 1 ding aan jullie all
Okee ? Ps ; Dankje wel voor alles
------------------------------------------------------------------------
Zucht , Ik ben bang , dat het niet anders gaat dan het eerlijk vertellen.
WHAT ?! MAAR .. NEE ! EGT NIET ! Nouja als jij een kind was dan zou jij het ook niet leuk vinden om een oma en stiefopa te hebben die je nooit mag zien. Dat is tog niet leuk .... Nhee okee .. daar heb je gelijk in.
Maar zorg er eerst maar voor dat we thuis komn. Ik ben niet gek antwoorde Davé ik heb myn scooter megenomen Hoe denk je anders dat ik hier kom Ik ben tog Ckr De kerstman niet Hahaha nee Nou kom op. Op je scooer naat Huis .. x zucht x Maar w8cht , Ik moet je iets vertelln.
Myn moeder iS dood . Geloof ik Ik hoorde een harde Schreeuw maar .. misschin. ... KOM SNL NAAR JE HUIS ! Riep Davé

***Thuis***
Wat ? Allemaal ambulancé . Meneer ambulancé : Het komt hellemaal goed met je ouders /stiefpa. Oké fijn om te horen

*** 1 maand later **
Gaap .. Kim werd wakker en ging uit haar bed. Ze keek in de spiegel om haar haar te doen ... WAT ! Een dikke buik .. Shíítzooi .. Kim dacht : Nu is het mijn kans , mijn moeder is thuis en ligt op durr bed. . Kom op meid.
Kim liep voorzichtig naar de kamer van haar moeder. Ze klopte aan .. Klop Klop ... Haaj lieverd Leuke dagen gehad. Jaa ehhh .. Maar..
Wat kwam je hier doen ? Zei moeder dramerd er doorheen. Ik wil je iets opbiechten. Ik ... Ikk.. Ikk .. Ik wat ? Zij Debora. Zucht ht moetdan maar.
Ik ben zwanger . Meisje toch Mama is er Supervan geschrokken .. Maar.. je ent 18 .. enn .. jebent er oud genoeg voor .. denk ik zo
nou zit er maar niet mee ver
Want .. het s nu al gebeurt
Oke ma ! x Kus x

***7 maaden later ***
Lieve Lieve mensen Davé en Kim krijgen later weer met elkar verkering En dan , wonen ze samen in een huisje.
Er komt ook nog een deel 2 :-)

Aantal keer bekeken: 5184
Waardering: 2.87 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 26 bezoekers online