Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Stille degelijke wateren...

U leest om dit moment het verhaal Stille degelijke wateren.. gepost door Leo de Beer. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Leo de Beer
Gepost op: 2011-8-15

Verhaal:

Stille degelijke wateren..
Stille degelijke wateren...

Het is afgelopen april... jullie weten wel die heerlijk warme week aan het eind van de maand. Die week hadden we van het werk een personeelsuitje en met een groot aantal collega's zijn we naar Nijmegen geweest. Na een gezellige dag en nog heerlijk te hebben gegeten zitten we in de bus naar huis. Iedereen is een beetje vrolijk aangeschoten door de biertjes en de wijntjes tijdens het eten. Ik zit gezellig te kletsen met één van mijn directe collega's, een vrolijke deerne. Ze heet Annemarie, we werken veel samen maar gek genoeg is dit pas de eerste keer dat ik echt met haar praat. Ze is een tijdje geleden uit de Bijbelgordel "ontsnapt" en komt na al die jaren vroomheid, nu helemaal tot haar eigen zelf. Eerder met mannen praten was echt beetje ondenkbaar zoals het nu gaat. Met alcohol was ze niet helemaal onbekend, maar roken, dansen en natuurlijk het heerlijke sexspel, was voor haar één grote ontdekkingstocht. Niet al haar vroegere principes heeft ze overboord gezet, gaat nog steeds naar de kerk, maar heeft wel haar ogen geopend en gaat nu heldhaftig de grote boze en verdorven wereld in. Ze vindt het super spannend en zoekt onbezonnen haar grenzen op. Haar kleding is er duidelijk op vooruit gegaan, draagt nu rokjes tot boven de knie en laat zien te beschikken over een beste bos hout voor de deur. Af en toe verteld ze wel eens wat, maar nooit te veel om zich in de kaarten te laten kijken. Op de kamer waar we zitten vragen mijn andere collega's en ik ons wel eens hardop af wat ze allemaal tegenwoordig uitspookt. Op maandagochtend is ze nu altijd standaard te laat en ziet eruit alsof ze het hele weekend aan het feesten is geweest. Maar niemand die weet wat ze doet of waar ze heen gaat. Vanavond zal ik er achterkomen!!

We zitten lekker een beetje verborgen apart van de rest achterin de bus en kletsen openlijk over van alles en nog wat. Zelfs stiekem een beetje obseen. Ik luister aandachtig naar wat ze verteld over haar "ontsnappingen" en observeer haar helemaal van top tot teen. Eigenlijk is het een heel mooie vrouw met een leuk koppie erop en ze is lang... mooi slank en... heeft voor zover ik kan zien mooie borsten en lekker billen. Ik neem het allemaal in me op... heel goed in me op. Zo goed zelfs dat ik niet door heb dat ze me al een paar keer aanspreekt. "Hallo... hallo... ben je daar nog?" Verward schrik ik op: "Hé... wat..? O sorry ja... was er even niet bij." "Nee, dat kun je wel zeggen ja... waar zat je met je gedachten zeg? Het leek erop of je me zat te bekijken." "Nee joh, hoe kom je daar nu bij... ik was gewoon even weg hoor." Snel praat ik over wat anders en denk de beschuldiging te hebben afgeslagen. Er valt een ongemakkelijke stilte in het gesprek. Ik kijk wat uit het raam... weiland... boom... weiland... koe... reclamebord... weiland. In het raam zie ik een vage weerspiegeling van haar achter me... en flitsen haar borsten in gedachte voorbij. Mijn gedachte worden nog iets stouter en denk er aan hoe ze er naakt uit zou zien... zou ze een kaal doosje hebben of een ernorme tos haar erop...?

Dan ineens fluistert ze in mijn oor: "Weet je het zeker... zat je echt niet naar me te kijken... zat je niet even stiekem naar mijn lekkere tieten te kijken?" en ze legt haar hand op mijn been! Slik! Paniek... okay... wat nu...? "Je mag wel even kijken hoor als je dat wilt... hihi.." Haar stem klinkt rustig en verleidelijk. Door haar kalme stemgeluid ben ik wat gerustgesteld, draai ik me nieuwsgierig om en krijg een heerlijke schrik om het hart! Ze heeft haar blousje een stuk losgeknoopt, haar mooie borsten hangen triomfantelijk over haar bh heen en met grote knalharde tepels lacht ze me tegemoet! Snel kijk ik angstvallig om me heen of niemand anders dit in de gaten heeft. Gelukkig... iedereen is verder aan het kletsen en het lachen! Niemand heeft door dat ze haar tieten nu de vrije loop heeft gegeven. "Wat doe jij nou dan?" "Mmm... Je wilde ze toch zien?" en ze knijpt wrijft over m'n been. "Ja wel... uh.. nee... ja... maar wat als iemand het ziet?" "Maakt me niets uit... al kijken ze allemaal... hihihi..." Ik lach stout en kijk hoe ze haar vingers likt om dan rondjes te plagen over die knalharde tepels... "Wat een mooie tieten zeg! Nog mooier dan ik had gedacht!" zeg ik zachtjes. Ze is geil... zo geil! Ze hijgt en kreunt zachtjes en kijkt me vurig aan. "Mmm... heb jij een grote paal of zo'n klein miezerig dingetje?" Een beetje verbaasd en zenuwachtig antwoord ik: "Ach... ik mag niet klagen." "Laat eens zien dan?" "Wat? Hier.. nu?!" "Kom op schijterd... ik doe het toch ook!" slist ze tussen haar tanden door. "Wat is er met jou gebeurd! Zo ken ik je niet?" "Hihihi... wen er maar aan... het wordt nog erger! Kom op... laat zien die pik van je!" en ze kneedt nu geil stevig in haar tieten. Weer kijk ik even op om te checken dat niemand het doorheeft... niemand. Ik knoop zenuwachtig mijn broek los, schuif hem wat naar beneden en laat mijn inmiddels stijve paal zien. "Mmm dat is een lekkere pik zeg... groot en hard... kaal... precies zoals ik hem lekker vind." "Dank je... en nu dan?" "Mmm... wil je ook m'n gleufje zien?" "Nou! Daar zeg ik geen nee tegen!" "Dat dacht ik al..." en ze heeft met een paar snelle bewegingen haar broek en string in één keer op haar enkels getrokken! Ze legt haar benen wat wijd en laat haar geile en natte kutje zien. "En? Lekker?" op zwoele zachte toon. "Heellll lekker... mooi kaal en een beetje glinsterend van je kutgeil..." Ze pakt haar borsten weer beet, kneedt ze weer stevig en sluit haar ogen. Ze drukt haar kutje naar voren... en geniet. Weer even kijken... niemand.

Wat ziet ze er heerlijk uit en wat is ze geil zeg! "Vinger m'n kutje..." slist ze weer tussen haar tanden door. Voorzichtig leg ik mijn hand aan de binnenkant van haar dij en wrijf langzaam omhoog... betast dan haar kutje... jemig wat is ze nat en ze siddert door mijn aanraking. Mijn paal is knalhard door haar en wat zou ik haar graag willen binnenstoten! Voorzichting schuif ik een vinger in haar klets natte doosje en begin het te vingeren. Zachtjes kreunt ze... "Jij gaat zo met mij mee naar huis... mmm... dan wil ik je helemaal voelen... je pik in m'n kutje..." Ik kijk op mijn horloge, we zijn wat aan de vroege kant maar, heb thuis gezegd niet laat thuis te zijn vanavond. Zonder aarzelen zeg ik: "Dan moet ik ff wat regelen spetter..." Ik laat mijn vinger uit haar glijden, lik die vinger af, pak mijn telefoon en sms: "Voor elkaar?" vraagt ze geil. "Helemaal!" "Goed zo... in heb zin om te neuken met je!" en ze duikt naar beneden en likt mijn pik. Net als ze goed en wel bezig is: "Ja hallo mensen allemaal! Bedankt dat jullie je eigen netjes hebben gedragen in mijn bus... tot de volgende keer en alsvast een wel thuis! En o ja vergeet de spulletje in de vakken boven jullie niet hé." Een beetje verschrikt en net als mijn pik lekker diep in haar mond zit, kijken we op en zien dat we er al bijna zijn. Snel fatsoeneren we alles en kijken elkaar aan. "Weet je het zeker?" vraag ik haar. "Jaaa... ik wil je vanavond... jij gaat me goed en grondig neuken met die lekkere vette pik van je!" en ze staat op. "Je weet waar ik woon maar niet gelijk achter me aanrijden... ff wachten... geef me wat tijd om mezelf op te knappen alsjeblieft..."

Op de parkeerplaats rook ik nog een shaggie met een paar andere collega's en een 20 minuten later zit ik, zo zenuwachtig als een puber, in de auto. Blindelings rijd ik naar haar huis, waar we vorige week nog een housewarmingparty hebben gehad. Mijn lul knalt bijna uit m'n broek en ik voel hem kloppen. Ik moet in mezelf lachen dat het me weer gelukt is. Ik ga weer eens een ander kutje neuken dan die van mijn eigen vrouw! Als ik bij haar huis aan kom zie ik de deur op een kier staan. Wijselijk zet ik niet mijn auto op de oprijlaan, maar gewoon wat verderop in de straat... stel je voor dat! Er staan maar een paar huizen in de straat maar je weet het maar nooit! Ik loop naar binnen en sluit de deur achter me dicht. Daar sta ik dan... waar zou ze zijn? Ik hoor een beetje muziek achter het huis vandaan komen en loop stilletjes naar het geluid toe. Ik kijk in het rond of ik haar zie... niet in de kamer... niet in de keuken... misschien de veranda? Door het raam zie ik 2 fakkels branden in de tuin en vermoed dat ze daar is. Door de bijkeuken heen loop ik naar buiten en zie haar dan liggen... Als ik haar helemaal zie kan ik mijn ogen niet geloven! Daar ligt ze wijdbeens als een grote pornoster op een loungebank... ze heeft lange witte latex laarzen met ernorme hakken aan... haar blonde haar in hoge staart... en lange witte latexhandschoenen aan. Ze ligt zichzelf te vingeren en kneedt hard in haar tieten! Wat een plaatje zeg! Wat een lichaam... wat een vrouw! Normaal ben ik helemaal niet van wit latex... maar dit kleurt zo mooi bij haar gebruinde huid en lange blonde haar! Het geheel ziet er door het warme licht van de fakkels er het donkere duister, uit als in een betere pornofilm... hemels...

"Ahum! ahum!" kuch ik wat opvallend. Ze reageert niet. Die heeft echt niet door dat ik er ben! Als ik dan een stap zet zegt ze: "Ik weet dat je er bent... blijf staan daar!" Ze opent haar ogen en likt de vingers die net diep in haar kut zaten geil af. "Kleedt je uit en laat me je eens goed bekijken!" Ik hou wel een beetje van dit soort gedrag en volg haar toch iet wat dwingende opmerking op. Uitgekleed zet ik een stap dichterbij. "Je bevalt me wel... en wat een geile harde vette pik heb jij zeg!" Ze bevoelt zichzelf helemaal terwijl ze me bekijkt. Haar handen bereiken uiteindelijk haar voeten en ze pakt haar hakken beet. In één beweging gooit ze haar benen omhoog en spreid ze haar benen maximaal! Die is lenig zeg! Ze houd haar benen in die stand en laat haar handen weer afdalen naar haar kut. Steekt van allebei de handen de wijs en middelvinger naar binnen en trekt haar grotje helemaal wagenwijd open! "Ram die dikke vette pik in mijn geile kut! Neuk m'n kut en neuk haar verdomme rauw! Neuk je meesteres haar geile natte kut! Nu!" Wat? Meesteres? Nu? Is dit mijn lieve collegaatje? Is dit de behouden oerdegelijke deerne van nog niet zolang geleden? "Voel jij je wel goed... meesteres? Wat is er met jou gebeurd dan?" vraag ik toch wat verbaasd. "Bevalt het je niet? Ben je meer van... O mmm jaaa... o alsjeblieft neuk me met je heerlijke grote lul... laat me je voelen!" zacht ze nu op zachtaardige toon. "Ach wat maakt mij het ook uit hoe je het zegt! Wat zie je er lekker uit zo zeg! Zo mag je wel op het werk komen!" Ze zegt niets en laat trots zien hoe ze vier vingers diep in haar kut duwt! Ik sta rustig te sjorren aan mijn pik en mag van haar toch nog niet dichterbij komen. "Kijk en geniet van me... kijk en zie hoe ik mijn hele vuist in mijn kut ram!" Wow... dat is niet vaak dat ik er één heb die dat wil! Vuistneuken is zo geil en ik blijf verlekkerd kijken... straks pak ik haar zelf, bedenk ik bij m'n eigen... Ze kijkt me aan en heeft nu vijf vingers in haar kut.... ze is bijna bij het dikste gedeelte van haar hand! Ze kreunt heftig en geil en dan na een minuut of zo gebeurd het... haar vuistje zit er helemaal in en kijkt ze me trots aan! "Wat een geil wijf ben jij geworden zeg... ik mag dit wel." Gestaag gaat haar vuistje nu op en neer in haar grotje...

Ik ga naast haar staan en biedt haar mijn lekkere snikkel aan. Ze spuugt een fluim op haar latex handschoen en pakt mijn pik stevig beet om er dan stevig aan te rukken. Met vuur in haar ogen kijkt ze me strak aan en legt mijn eikel op haar uitgestoken tong. De hand die haar kutje heeft opgerekt wordt ontslagen van zijn taak en trekt een beste sliert kutgeil mee. Ze smeert alles af aan mijn pik om het vervolgens er weer geil vanaf te likken. "Mijn kut... jouw pik... mmm... da's lekker!" en ze geeft aan me te willen pijpen. Voor ze het weet rag ik hem diep in haar keel en deinst ze even terug. Maar al snel geeft ze zich over en neuk ik haar mondje. Mijn hand heeft haar hoofd vast en de ander bevoelt haar hete lichaam... lekker met die tieten spelen... even in haar tepels knijpen en eraan trekken... en natuurlijk haar heerlijke kut onder handen nemen. Even een paar plagende tikken er op geven om vervolgens ook haar klitje te verwennen. Ze laat alles toe en ik bedenk mezelf te kijken hoe ver ik kan gaan met dit lekkere sletje! Na een paar keer tot achter het huigje te zijn gegaan laat ik haar op de knietjes gaan. Ze wil maar al te graag en zet haar benen iets uit elkaar en begraaft haar hoofd in het kussen van de bank. Daardoor steekt haar lekkere kont heerlijk hoog in de lucht en zijn haar heerlijke gaten zo geil toegankelijk... Haar kut is kleddernat en druipt van het vocht! Haar aarsje is gespannen... haar billen mooi rond en strak... wat een plaatje! Met twee handen pak ik haar billen beet er trek ze maximaal uit elkaar. Mijn tong begint aan een lekkere lik en slobbertocht langs haar natte kut en strakke gaatje. "Mmm... jaaa... lik me lekker... lik me!" Af en toe steek ik mijn tong even naar binnen wat met geil gegrom wordt begroet. Na een paar minuutjes likken, vingeren en klooien steek ik mijn twee wijsvingers in haar kont en rek haar aars lekker ruim op. Mijn pik en ik hebben oog voor allebei haar gaten, maar het kontje preveleert bovenal. Lekker kontneuken vind ik het geilste wat er is... en dat zal ze merken ook! Heel gemakkelijk rekt haar sterretje mee en kan ik het geile gat met drie dikke vingers gaan betreden.

Ze zegt niet veel meer... hoor haar alleen zachtjes kreunen. Dan laat ik mijn pik diep in haar kut glijden om hem even nat te maken, maar dat valt niet geheel in goede aarde! "Nee klootzak! Je moet m'n reet neuken jij kutslaaf!" en ze kijkt nu boos achterom. Ik bedenk me niets en sla haar keihard op haar reet. Klets! Klets! Klets! "Wat slaaf?" en pak haar bij een flink bos haar en trek haar hoofd naar achter! Ze pakt met haar handen haar tieten beet en trekt er keihard aan. "Jaaaa... pijn.... lekker... heerlijk!" Ze hangt dus nu met losse handen in de lucht en alleen ik hou haar omhoog! Ik zet mijn pik tegen haar gat en druk hem woest naar binnen. "Aaahhh... JA!... neuk me pijnlijk diep en hard.... meester! Auw... jaaa... jesus wat een vette pik!" Ik stoot diep door en binnen no time kan ik niet dieper... mijn snikkel zit er keihard diep in! Volgens mij kan ze nog veel meer hebben! Hard en ongenadig neuk ik haar reet en ze schreeuwt het uit van genot! Dan ram ik hem even diep in haar kut en trek haar kontgat met mijn vingers ver open! Wat een geil gezicht! Daarna weer heerlijk diep in haar poepertje. Alleen het jammere van dit soort geile sex is dat je zo snel al klaarkomt... en dat wil ik niet! Snel haal ik hem eruit en besluit ik het kunstje dat ze zelf deed eerder te overtreffen... met mijn vuist! Vlot en behendig glippen vier van mijn vingers naar binnen. Ze is kleddernat en het gaat zonder problemen makkelijk naar vijf! "Jesus jaaa.... ram je vuist erin... vuistneuk m'n vieze kut!" gromt ze diep. Draaien... duwen... draaien... nog een paar fluimen erop vor de zekerheid en dan...! "Aaaahhh... jaaa... jaaa.... en nu rammen!" gromt ze nu nog dieper. Deze "dame" is in niets meer hetzelfde dan het onschuldig vrouwtje van een paar maand geleden! Het duurt niet lang of ze komt schreeuwend als een dier klaar!

"Zo! Dat is dat! Nu ik nog even lekker spuiten en dan zijn we klaar schatje!" Ze ligt nog na te hijgen van het geweld, als ik haar bij het haar pak en omhoog trek! "Mondje open! Ik spuit mijn zaad vandaag lekker achterin je keel!" Ze opent gewillig haar mond en heeft hem gelijk diep te pakken! Zo hard als mogelijk ram ik mijn pik ver naar achter... ze kokhalst... blijven volhouden... en ik voel haar huigje langs mijn eikel gaan! Met tranen in haar ogen kijkt ze me smekend aan! "Als je meesteres wil spelen... moet je het wel goed doen Anne!" en hop daar gaattie weer! Annemarie is een echt sletje geworden... als ik weer achter in haar keel zit... hangt haar tong naar buiten en probeert ze mijn ballen te likken... Dan voel ik de o zo bekende spanningen... ik ga spuiten... heerlijk spuiten! Toch haal ik hem eruit en ruk het laatste stukje... Maar ze geeft duidelijk te kennen alles is haar mondje te willen.... en dan... "Aaaahhhrrrggg...!!" Een explosie van zaad knalt mijn pik uit... alleen niet in haar mond... waarschijnlijk hadden we allebei de ogen dicht, want het zit over haar hele gezicht... behalve in haar mondje...

Na het ongelukkig klaarkomen wil ik haar helpen met schoonmaken... ze duwt me weg! Ze zegt dat ik moet wegwezen en oprotten! Overdonderd doe ik wat ze zegt... De volgende dag op kantoor heb ik het gevoel iets goed te moeten maken en ga bij haar zitten. Ze lacht en zegt: "Ik vond het heerlijk, gelukkig gaan we dit vaker doen... veel vaker!" "Hoe bedoel je? Ik ben getrouwd weet je nog? Eén keer was leuk, maar hier blijft het bij hoor!" zeg ik een beetje boos. Met haar vinger wijst ze naar haar beeldscherm en ik krijg de schrik van mijn leven! Daar zie ik mezelf! Ik zie mezelf klaarkomen in haar gezicht! De teef heeft alles om genomen...! Ze kijkt me aan en zegt: "Jij gaat precies doen wat ik zeg en wanneer ik het zeg mannetje! Als ik wil dat jij langskomt om te neuken... al is het midden in de nacht... dan kom je ook langs om te neuken... domme... domme slaaf!"


Aantal keer bekeken: 29280
Waardering: 6.94 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online