Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Stout in de schoonmaakkast.

U leest om dit moment het verhaal Stout in de schoonmaakkast gepost door Pammetje. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Pammetje
Gepost op: 2009-11-19

Verhaal:

Stout in de schoonmaakkast
Loom gooi ik mn tas op de stoel. We zijn er weer hoor, getverdemme. Een saaie dag op kantoor in het vooruitschiet, ik heb er geen zin an. Maar ja, brood moet op de plank en dus start ik mijn pc maar weer op.

Het is nog stil op kantoor, het is vroeg. Openbaar vervoer zat mee en dus ben ik bijna drie kwartier te vroeg.

Ik slof de lunchruimte in. Eerst maar eens koffie. De schoonmaker is net weg zo te zien, het aanrecht glimt nog nat na. Terwijl mijn plastic bekertje vol loopt met zwarte koffie, bekijk ik mezelf in de spiegel naast de deur. Niet onaardig, rood is wel mijn kleur. De getailleerde blouse valt mooi op de zwarte pantalon en van mijn pumps word ik ronduit vrolijk.

Het piepje vertelt dat de koffie klaar is. Ik draai me om en loop de deurpost door. Ik schrik me wezenloos als ik tegen een man aan bots. Het bekertje schiet uit mijn handen en hete koffie vliegt in het rond. De man schrikt net zo hard en vraagt; 'gaat het?? Sorry, sorry, ooo je kleren! 'De schoonmaker staat me in shock aan te kijken. Ik kijk naar mijn blouse. Ooooo neee toch?

Opnieuw verontschuldigt hij zich. Ontstemd grijp ik een schone theedoek de keukenla en marcheer ik naar de damestoilet. Daar dep ik met koud water de vlekken zo goed en kwaad als het gaat eruit. Op de gang hoor ik de schoonmaker heen en weer wandelen. Oke, het is me best opgevallen dat het een lekker ding is. Mooie blauwe ogen en de biceps was ook niet verkeerd.

Met een half doorweekte blouse loop ik de gang weer op.'He, wacht even. Ik geef je mijn kaartje, dan kun je de kosten van die blouse op mij verhalen.' Ik pak het aan. 'Nou....Alex, dat hoeft niet hoor, het was net zo goed mijn schuld.' Bijzonder, een schoonmaker met een kaartje...Hij grinnikt. 'Ik ben de regiomanager, ik val in voor de schoonmaker. Griepgolf, het is alle hens aan dek. En jij bent...?'

Gevat zeg ik 'behalve nat?'. Hij bloost en direct wil ik door de grond zakken.'Eh, Ilse.' Ik steek mijn hand uit en hij schudt deze. 'Nou ik ga aan de slag, doeg.' Niet snel genoeg kan ik me uit de voeten maken. Wat genant.

Na een paar minuten me in mijn mailbox begraven te hebben, zie ik uit mijn ooghoek beweging. Alex zwaait naar me en geeft me een knipoog terwijl hij de afdeling afwandeld. MMmmmmm, leuke vent. Zijn kaartje ligt voor het beeldscherm. Mijn collega's druppelen binnen, alle levensvreugde lijkt uit de ruimte te worden gezogen. Wat een saai stel mensen eigenlijk. In een rebels moment, pak ik het kaartje op en mijn mobiel.

'Blouse weer droog, ik nog niet helemaal. Leuk je ontmoet te hebben. ;-)' En terwijl ik op verzenden toets, kriebelt t wat op mn borst. Daar hoor ik natuurlijk niets meer van. Pieppiep.

Glimlachend pak ik mijn mobieltje op. Een sms van Alex, binnen een minuut. Ik begin hier plezier in te krijgen. 'En net was je nog zo verlegen. Had t net gezegd toen ik er nog was. Dan had ik er iets aan kunnen doen.'

Wat een open deur. Het feit dat ik al een maand of vier mezelf moet vermaken thuis, op elk gebied, drijft me tot rare dingen. Kan mij het eigenlijk schelen. Ik sms. 'Dat kan nog steeds. Ben je nog in de buurt?' Het duurt even voordat er weer een piepje gaat. Gespannen open ik het envelopje op mijn scherm.'2e etage, dubbele deur links en dan dan de laatste deur aan de rechterkant.'

Collega Liesbeth vraagt of het wel goed met me gaat. 'Nou, eigenlijk voel ik me niet zo heel lekker.' Ze kijkt naar mijn natte blouse. 'Jeetje je bent helemaal bezweet, ben je ziek?' Dankbaar maak ik gebruik van haar aanname.'Ja ik denk het wel. Griep ofzo. Zou je het erg vinden voor me in te vallen? Dan ga ik thuis mijn bed in.' Yeah, right...Zonder problemen draag ik mijn werk over en haast ik me naar de lift.

Op de 2e etage ga ik links en met gespannen ademhaling klop ik op de laatste deur. Die zwaait direct open. Ik stap naar binnen, terwijl Alex de deur open houdt. 'Je hebt je tijd wel genomen, zeg. Ik wilde bijna weggaan.' 'Maar je bent er nog.' 'Ja, ik ben er nog. Moet je snel weer terug zijn?'

Vluchtig vertel ik dat ik ziek ben weggegaan. Hij lacht naar me en zijn blauwe ogen kijken me uitdagend aan. Ik val even stil en zet mijn tas op de grond. Mijn jas gooi ik over een stellage. Schoonmaakmiddelen en emmers vullen de ruimte. Alex loopt langs me en zet wat emmers opzij. Een klein stuk muur, net groot genoeg voor hem om met zijn rug tegen aan te staan, wordt zichtbaar.

'Kom eens hier.' Ik loop op hem af, hij lacht wat verlegen. 'Ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik iemand onder de koffie heb gestunteld.' Ik stop op een paar centimeter van hem, niet goed wetend wat te doen of wat te zeggen.

Hij pakt mijn arm en plots sta ik met mijn rug tegen de muur. We zoenen wild, onze tongen verstrengeld, onze armen elkaar aftastend. Hij stopt en neemt mijn gezicht in zijn handen. Zijn ogen zeggen maar een ding, ik wil je. En ooo wat wil ik hem.

Met een snelle beweging draait hij zich om en draait hij de deur van de kast op slot. Dan stort hij zich weer op mijn lippen, hij kust mijn nek en zijn tong vindt mijn borsten. De blouse gaat als eerste uit en de rest volgt snel. Zijn sterke en gespierde armen drukken me tegen zich aan.

Ik zak door mijn benen,en mijn met lippen kus ik zacht zijn boxershort. Daarna lik ik zijn erectie. Ik kijk naar boven, hij wil het, laat hij er maar iets voor doen. Ik plaag hem, lik zacht en knijp en trek wat. Lang hou ik dat niet vol, al snel pijp ik hem. Zijn gekreun vertelt me dat hij het lekker vindt. Ik ga door tot hij me omhoog trekt. Mijn string gaat uit en hij pakt een been omhoog. Met zijn ene hand in mijn knieholte schuift hij moeiteloos bij me naar binnen. Ik hap naar lucht, hij vult me helemaal.

Even staan we stil, licht schokkend van opwinding. Zachtjes begint hij te pompen. In en uit. Ik kreun en klauw me aan hem vast.Sneller en harder gaat hij bij me naar binnen. Hij pakt mijn andere been en ik kom los van de grond. Hij houdt me stevig vast terwijl ik op zijn pik op en neer ga. Ooo dit is lekker. Plots laat hij me los en draait me om. Van achter beukt hij in een keer naar binnen, mijn G-spot vindend. Ik kom bijna klaar, en dat heeft hij door.

Met zijn hand vindt hij mijn clit, terwijl hij pompt, harder en harder. Mijn borsten drukken hard tegen de muur aan, ik verlies mijn zelfbeheersing en kreun hard terwijl ik heftig schokkend klaar kom. Hij houdt het ook niet meer en met een paar keer op en neer explodeert hij zijn zaad in me.

We zakken hijgend op de grond. Na een een paar minuten, verbreekt hij de stilte. 'Ik neem ook ziektedag op. Ga je mee naar mijn huis?' Puffend kijk ik naar deze heerlijke, sterke man. 'Griep zeker? Ja, ik ga mee, wij zijn nog niet klaar.'

Aantal keer bekeken: 20560
Waardering: 6.67 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online