Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Straatrace.

U leest om dit moment het verhaal Straatrace gepost door Demi Fr.. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: Demi Fr.
Gepost op: 2011-5-11

Verhaal:

Straatrace
Kelly ging met een schok omhoog zitten. ,,Gelukkig, het was een droom.” Dacht Kelly. Ze zat op een mooi groen grasveld met bloemen en een blauw-paarse hemel. Ze kon zich niks meer herinneren van de dag ervoor. Ze wist wel dat ze naar had gedroomd. ‘Eddie!’ riep ze. Ze wist weer wat: Eddie was haar vriendje. Ze waren gek op elkaar. Hij deed veel gevaarlijke dingen, zoals racen en gevaarlijke stunts op zijn skateboard. Maar, wat was er gebeurd? Kelly liep rusteloos over het veld. Ze zag een beeld voor zich: huilende mensen en veel bekenden. Ze wist het weer, dat was “de droom”. Of echt gebeurd. Ze liep door het veld. Een paar minuten lang. Het veld leek eindeloos. Kelly deed haar best om zich nog zo veel mogelijk te herinneren van wat er was gebeurd.
Even later kwam ze aan bij een beek. Ze deed haar handen in het koele water. Ze zag weer een beeld voor zich: ze zag Eddie in zijn trotse opgevoerde wagen. Hij deed mee aan een straat race. ‘Eddie,’ zei ze zacht. Aan de start zag ze ook een wagen... die kwam haar heel bekend voor. Ze dacht na. Ze gooide wat water op haar gezicht. Het beeld kwam flitsend voorbij. Het was de wagen van Danny! Eddie’s aardsvijand. Ze hadden altijd ruzie. Ze legde de beelden op een rij. ‘Huilende mensen, Eddie’s strijd en een straat race...’ ze dacht na. Ze schrok. ‘Een straat race, Eddie en huilende mensen!’ riep ze. ‘Eddie is- Eddie is dood...’ zei ze zacht. Tranen liepen haar ogen in.
Het hele verhaal kwam door. Het leek weer alsof ze er bij was. ‘Concentreer je!’ zei Kelly. Iedereen die ze kende was er. In het zwart gekleed, ook Eddie’s voetbal club waar zij ook altijd bij was. En ook was Lotte er, en John en Lisa. De ouders van Eddie en ook van Kelly zelf. Ze liep verder in haar beeld. Ze zag iemand op een bankje zitten. Die huilde het hardst van allemaal. Kelly daht dat zij het was of John, Eddie’s beste vriend. Diegene stond op en liep naar het graf. ‘John, ben jij dat?’ Kelly liep mee. ‘John?’ niemand bleek haar te horen. Hij gooide een roos op het graf. ‘Een roos?’ riep Kelly. Hij draaide zich om. Het was Eddie. ‘Eddie?’ schreeuwde Kelly. ,,Is Eddie niet dood? Maar, wie dan wel?” ze ziet het beeld van de race. Ze zag haar handen aan het stuur. ,,Ik? Nee!” riep Kelly. Ze kwam dichterbij. Ze zag wat er op de steen stond: Hier ligt Kelly Monroe, rust in vrede. Er stond ook een datum bij. Dat was gisteren. Ze begreep waarom ze hier was. Op deze mooie plek. ‘Ik ben dood!’ riep ze. Ze huilde.....


Aantal keer bekeken: 5933
Waardering: 6.10 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online