Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Strand Wandeling.

U leest om dit moment het verhaal Strand Wandeling gepost door Colinda. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Colinda
Gepost op: 2007-4-1

Verhaal:

Strand Wandeling

Ik besluit om even wat over het strand te lopen. Het is 4 uur 's nachts en het strand is uitgestorven. Ik ga zitten in het mulle zand en staar naar het water. Een lekker warm briesje waait door mijn haar. Dan zie ik ineens een gestalte het strand op komen.Het is een man van ongeveer 50-51 jaar, zie ik als hij dichterbij komt. Hij ziet mij niet, maar gaat zo'n 10 meter van me af zitten. Ineens trekt hij al zijn kleren uit en ik kan niks anders dan naar hem kijken. Zijn lijf ziet er gespierd uit. Zijn billen zijn prachtig gevormd en ik zie een lekker lange lul in zijn boxer hangen.
Zonder verder te twijfelen rent hij naar het water en duikt er in. Het lijkt me ook wel een goed plan en ik wil die man wel eens van dichtbij bekijken. Ik trek mijn witte zomerrok uit. Er onder heb ik een Rode slip. Ook die trek ik uit. Een blauw haltertopje en een bijpassende rode bh zijn ook snel uit.

Ik ren naar het water. Het is nog heerlijk warm van de zon die overdag heeft geschenen. Ik zie de man maar een paar meter van me verwijderd. Ineens voel ik me heel moedig en ik zwem naar hem toe, niet wetend wat ik tegen hem ga zeggen. Hij schrikt als hij me ziet. Uhm hallo zeg ik, hopend dat hij een Hollander is. En ik hem geluk: "Hoi" Hij heeft een mooie, zwoele stem en ondanks dat ik in het water zit, voel ik me nog natter worden. Ik wil nog wat zeggen als ik een stekende pijn in mijn voet voel, ik schreeuw het uit. "Aauuw iets heeft me gebeten!" Tot overmaat van ramp krijg ik ook nog kramp in mijn been waardoor ik niet meer goed kan zwemmen. De man ziet me verdrinken en bedenkt zich geen moment. Hij pakt me professioneel vast en zwemt naar de waterkant. Als hij me uit het water tilt ziet hij mijn naakte, natte lijf en ik voel zijn pik tegen mijn billen aan prikken. De pijn in mijn voet is allang vergeten. Hij legt me neer in het zand en kust me. Zonder erbij na te denken kus ik hem terug. Zijn warme lippen smaken een beetje zout van het water. Ik proef voorzichtig met mijn tong en hij opent zijn mond. Onze tongen spelen een tijdje met elkaar als hij met zijn sterke handen mijn verder lijf begint te strelen. Mijn kleine, maar soepele borsten. De tepels zijn hard van de opwinding en de kou. Hij buigt zich voorover en likt en zuigt er zachtjes aan. Ik kreun van genot. Ik omklem met mijn vingers zijn stijve lul en voel dat ik supergeil ben. Ik wil eens goed gepakt en geneukt worden. Ik ga overeind zitten en duw hem in het zand. Zijn lekkere Twijgje staat fier overeind. Ik pak hem vast en zuig hem met mijn mond naar binnen. Hij kreunt van genot. Hierdoor duw ik zijn lul nog dieper in mijn mond. Met mijn andere hand masseer ik zijn ballen. Als ik voel dat hij bijna klaarkomt, stop ik. Ik ga zitten op handen en knieen en ik kijk met een geile, vragende blik achterom. Woorden zijn overbodig. Hij gaat achter me zitten en duwt zijn heerlijke twijg bij me naar binnen mij gelieft standje !!!!!!!!!! . Zijn stoten zijn afwisselend hard, snel tot langzaam en diep. Ik voel dat hij bijna klaarkomt en houdt hem niet tegen. Schreeuwend komt hij in me klaar "Oooooh jaaa". Hij merkt aan me dat ik niet ben klaargekomen en duwt me achterover in het zand. Mijn benen gaan als vanzelf uit elkaar en zijn lekker zachte tong likt mijn clit.

Met ronddraaiende bewegingen zorgt hij ervoor dat ik helemaal gek wordt. Af en toe glipt zijn tong bij me naar binnen. Uiteindelijk houd ik het niet meer en kom ik hijgend klaar als nooit te voren wat een genot !! Hij keek me wat nog aan geslagen aan en nog geil uit zijn oogjus stelde hij zich voor karel hoi aangenaam colinda !!

Wat kunnen dromen toch werkelijkheid zijn maar oh zo lekker genoten


Kusjessss


Aantal keer bekeken: 9928
Waardering: 6.75 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online