Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Studentenleven.

U leest om dit moment het verhaal Studentenleven gepost door Thomas. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Thomas
Gepost op: 2011-6-14

Verhaal:

Studentenleven
Ooooops!

Ik zit in de Universiteitsbibliotheek, een beetje halfslachtig te studeren. Mijn gedachten dwalen steeds af naar erg verkeerde dingen. De tieten van mijn vriendin, de kont van mijn vriendin en de kut van mijn vriendin. Ik visualiseer in gedachten hoe mijn lul in haar mond zit en hoe ze heerlijk langs mijn ballen streelt.
Deze gedachten worden ruw verstoord door een getril in mijn broekzak. Ik klap mijn telefoon open en lees: ‘zal ik straks langskomen? heb zin x.’ Een euforisch gevoel maakt zich van mij meester terwijl ik positief terug sms.
Inmiddels thuisgekomen rinkelt een uurtje later de deurbel. Het regent lichtjes waardoor haar haar enigszins vochtig geworden is. Ze stapt naar binnen en groet, kust en zoent me. Ik grijp haar heerlijke kontje en duw haar tegen me aan. Ik hoor haar zachtjes hijgen en kreunen. Mijn linkerhand glijdt haar BH binnen en streelt haar sexy tepels. Het is onmogelijk dat ze mijn keiharde lul niet voelt tegen haar onderbuik.
‘Kom!’ sis ik,‘’we gaan naar mijn kamer.’ Ik laat haar voorgaan op de trappen zodat ik haar heerlijke kontje goed kan zien. In mijn kamer aangekomen wordt ik op de bank geduwd. Ze kruipt bij me op schoot, met haar borsten vlak voor mijn gezicht. ‘Ik weet wel wat jij wilt’, hijgt ze sexy in mijn oor. Voordat ik kan reageren, zit ze voor me op haar knieën aan mijn gulp te peuteren. Zonder omhaal haalt ze mijn stijve pik uit mijn boxer en likt er zacht aan. Van mijn ballen, naar mijn lul, naar boven bij mijn eikel. Daar likt en sabbelt ze even uitgebreid op, terwijl ze me ondeugend aankijkt. Ik pak haar haren en besef dat dat niet langer het enige is dat vochtig is. Intussen verdwijnt zowat mijn hele pik in haar mond. Ze gaat er helemaal voor!
Met haar rechterhand trekt ze me zachtjes af terwijl haar lippen mijn eikel kussen en omsluiten. Ze heeft er duidelijk plezier in, getuige de sexy glimlach die ze me toelacht. Ik voel dat ik ga komen en zij merkt dit blijkbaar ook. Hierop neemt ze hem uit haar mond en begint stevig te trekken met mijn pik op zichzelf gericht. Ik sluit mijn ogen terwijl ik grote klodders sperma laat neerdalen op haar haar, hals, kin, wang en mondhoek. Bij het openen van mijn ogen zie ik nog net hoe ze haar lippen en mondhoek schoonlikt, terwijl de druppel in haar hals langzaam tussen haar tieten druipt.
Ze staat op en neemt een tissue van mijn bureau. ‘Ik moet gaan.’ zegt ze. Verbaasd en verdoofd zie ik hoe ze elegant en met een drup sperma in haar haar de gang op loopt. ‘We bellen!’ riep ze nog. Na tien minuten schrik ik eindelijk op. Shit! Over een kwartier staat mijn vriendin voor de deur…….


Aantal keer bekeken: 18795
Waardering: 4.74 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 6 bezoekers online