Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Super Man.

U leest om dit moment het verhaal Super Man gepost door Liane Teismeus. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Liane Teismeus
Gepost op: 2007-2-12

Verhaal:

Super Man
Het is nog donker als ik mijn ogen open. Ik staar naar de wekker en zie tot mijn verbazing dat ik nog maar drie uur geslapen heb. Klaarwakker in het holst van de nacht...lekker... Het bed is aangenaam warm, maar toch voel ik de behoefte de novemberkou te trotseren en sla de dekens van me af. Ik pluk mijn badjas van het haakje, schiet in m’n sloffen en loop geruisloos naar de woonkamer. Het licht laat ik uit. Nog wennend aan de duisternis pak ik op de tast een sigaret. Ik schuifel naar het raam en kijk van twee hoog naar beneden. Hmm.. grauw en troosteloos... Bedenkend dat het wellicht tijd wordt om te verhuizen voorzie ik een marlboro van vuur. Er is geen mens te bekennen. Ik tuur de eenzame straat af. Twee rijen flatgebouwen sieren de zijkanten. Auto’s geparkeerd als dominostenen stenen bieden het oog wat verwassen kleur. Om de 25 meter pronkt een bijzonder doorsnee boom met zijn kale takken. Ik inhaleer diep en voel een opwellende depressie. De lamlendigheid die deze wijk uitstraalt mist zijn uitwerking niet.... Mijn benen voelen ijzig aan. Verwarming door mijn handen werkt averechts.. Ik meen in het smeulende licht van de sigaret te zien dat mijn vingertoppen blauw aanlopen en zucht.

Ik zucht nog eens als ik met een kop koffie op de bank plof. Een barstende koppijn zou het plaatje compleet maken. Een gelukzalig gevoel overmant me wanneer ik besef dat mijn hoofd echter aanvoelt als een fris en helder pakketje. Nippend aan de koffie sluit ik even mijn ogen. Frenk.
Het was gezellig vorig weekend. Misschien wel iets te gezellig. Natuurlijk wist ik dat hij zou komen. Al weken was ik daarvan op de hoogte en mijn buikkriebels waren gestaag gegroeid. Niets had echter weggegeven dat ik enkel naar de bijeenkomst ging om een blik van hem op te vangen. De beheersing van uiterlijke schijn is een aangeboren talent. Op het moment dat ik daadwerkelijk oog in oog stond met de man waarmee ik mijn dromen vul, verried een zenuwachtige oogtrilling mijn aangewende nonchalante houding. Na een conversatie van luttele zinnen verscheen er een ondeugende blik in zijn ogen. Hij wist al na woord één dat ik voor hem ter plekke mijn kleren van mijn lijf zou stropen. Als true gentleman bleef hij echter in zijn rol totdat het tijd was te vertrekken. Op de parkeerplaats stond hij naast zijn auto. Met een sigaret tussen zijn vingers leek het alsof hij zich gereed maakte voor vertrek. We wisten allebei beter. Met vaste tred liep ik hem tegemoet en vroeg hem om een vuurtje. Origineler kon niet. We raakten in een geanimeerd gesprek waarna hij me vroeg nog iets met hem te gaan drinken. Zelfverzekerd wachtte hij niet eens mijn antwoord af en opende de portier. Niet lang daarna zaten we in een redelijk anoniem café waar de eerste concrete voorstellen al snel op tafel lagen. De kriebels in mijn buik hadden inmiddels een spurt neerwaarts gemaakt en eigenlijk wilde ik zo snel mogelijk naar een plaats waar ik de hitte kon temperen. Ik keek naar Frenk en zag hoe zijn lippen het glas kusten om het laatste slokje wijn te nuttigen waarna hij mij met een veelbetekende blik aankeek. Dit was het moment. Zo elegant mogelijk stond ik op, haalde mijn jas en stapte de tent uit. Frenk volgde met bijna huppelende passen en vroeg me of ik mee wilde naar het hotel. Ik giechelde zachtjes...alsof ik iets anders van plan was.... Die nacht werd een nacht om nooit te vergeten. Een samenvatting zou uitmonden in een aanzienlijk boekwerk. De taxichauffeur keek me de volgende dag zo afgunstig aan dat ik met een glimlach van oor tot oor de immense spierpijn voor lief nam.

Ik giet het laatste restje koffie naar binnen en verslik me half als ik merk dat het koud is. De klok geeft iets na vieren aan en ik besluit een hete douche te nemen. Al zingend voel ik de eerste druppels op mijn lijf. Mijn zangkwaliteiten worden na enkele minuten gewaardeerd met een paar ferme bonzen op de muur. Ik laat mijn solo varen. Met mijn haren in de shampoo besluit ik vandaag een brief aan Frenk te schrijven. Bij het verlaten van de hotelkamer werd me duidelijk dat Frenk geen vastigheid zocht. Eerlijk gezegd was ik op zekere hoogte opgelucht, want zo’n nacht is op zijn zachts gezegd nauwelijks te evenaren....tenminste.... Toch wil ik hem laten weten dat ik me hem zal herinneren als een uitermate opwindende man. Ik stap onder de douche vandaan, droog me in razend tempo af en graai een gemakkelijk zittende outfit uit de kast. Als ik aan de eettafel zit met een pen in mijn hand voel ik hoe het bloed naar mijn hoofd stroomt. Sjee, een brief aan een man schrijven waarin je eigenlijk zegt dat hij je altijd mag komen opgeilen is best opwindend... Met die gedachte wip ik snel mijn bed in. Even later zet ik dan toch mijn eerste woorden op papier.

Frenk,

Laat ik beginnen te zeggen dat dit geen doorsnee liefdesbrief is. Het bevat echter wel alle ingrediënten voor een exclusief drie-gangen-liefdes-menu bereid met een overweldigende vleug erotisch egoïsme. Ik verleid je met zachte dwang te proeven van mijn ervaring. Mijn ervaring met jou.

Eeuwig zal de gedachte aan die nacht in mijn lijf sluimeren, wachtend op herhaling.

Ruw duw je me op het bed. Lichten uit, gordijnen open. Je beveelt me je kleren uit te trekken terwijl je de mijne hardhandig kapot scheurt. Een uitnodigende erectie doet mijn bloed sneller stromen. Je handen omvatten verbazend teder mijn hoofd waarna je verbazend hard je mannelijkheid in mijn mond steekt. Even ben ik duizelig van opwinding...maar doe vervolgens wat je van me wilt. Lang blijft de eerste ontlading niet uit. Terwijl ik mijn kin dep met een stukje shirt, zet jij de cd-speler aan. Een bas met ongekende trilling penetreert de ruimte. Ik huiver van verlangen, want ik weet dat ik in deze omstandigheden alle remmingen verlies. Je kijkt me aan en glimlacht even. Uit de minibar haal je een fles drank en twee gekoelde borrelglazen. Met vastberaden hand druk je me met mijn rug op bed. Ik voel hoe je de koude glazen op mijn tepels plaatst. Je zegt me niet te bewegen waarna je gefascineerd door de glaasjes kijkt hoe mijn vlees reageert op de kou. Ik zie vanuit mijn ooghoeken dat de ster weer rijzende is en wacht verwachtingsvol op alles wat nog komen gaat. Kippenvel verschijnt op mijn lijf en de glaasjes rollen op het bed. Je pakt beide en zegt me deze vol te schenken. Ik doe wat je wilt en kijk vervolgens hoe je ze leegdrinkt. Dan grijp je me bij mijn enkels en draai je me met één beweging op mijn buik. Mijn billen glanzen in het licht van de maan. Ik voel je gewicht in het matras drukken en begin zwaarder te ademen. Je vingers glijden over mijn billen, kriebelen, strelen. Je handen omvatten, kneden, knijpen en je nagels schuren, prikken, krassen. Een kreun ontsnapt aan mijn lippen waarop je je tanden in mijn vel zet. Voordat ik me kan overleveren aan dit stukje genot, rol je boven op me, trekt me aan mijn haren en neemt me onvoorbereid van achteren. Ik wil schreeuwen van die plotselinge pijn maar mijn mond is gesmoord in het kussen. De toevoer van lucht is ontnomen. Ik ben overgeleverd aan jouw ritme en grillen. Ik ben in het paradijs. Roze wolken verdrijven iedere gedachte. Beneveld door de een oppermachtig lustgevoel ben ik op dat moment niets en alles. Wanneer ik bijna explodeer stop je en lig je bewegingsloos op me. Het zweet druppelt langs mijn rug. Het is koud en ik huiver. Je zegt me nog eens in te schenken. Ietwat verward strompel ik van bed en haal je drankjes. Mijn hele lijf schokt ongecontroleerd en verlangt naar meer. Lang hoeft het niet te wachten. Na twee slokken zijn de glazen leeg waarna je me bij mijn heupen pakt en me zachtjes over de rand van het bed legt. Ik heb dorst. Je spreidt mijn benen en dringt diep naar binnen. De kracht waarmee je stoot is ongekend. Dat ik daar nog dagen lang aan herinnerd zal worden staat vast. De frequentie wordt opgevoerd zodat het beeld van een enorme drilboor op mijn netvlies verschijnt. Ik hou het niet meer. Verscheurd voel ik hoe je je naar het hoogtepunt rijdt. Op het moment dat ik de beginnende tintelingen van het orgasme ervaar, vul je me tot in de kern. Je kreunt éénmaal en glijdt van me af. Ik hoor hoe je de douche aanzet en wacht tot je klaar bent. Een half uur later verschijn je. Schoon, aangekleed en klaar om me te verlaten. De kamer is betaald en ik kan blijven tot morgen. Dankbaar kijk ik je aan en zie hoe je netjes over mijn boxershort en gehavend overhemd stapt. Bij de deur draai je je nog éénmaal om. Je zegt niets maar ik weet wat je zeggen wilt......

Jij ook bedankt Frenk...



Aantal keer bekeken: 7275
Waardering: 7.18 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online