Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Surinaams bejaard.

U leest om dit moment het verhaal Surinaams bejaard gepost door condoompie. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: condoompie
Gepost op: 2006-12-20

Verhaal:

Surinaams bejaard
SURINAAMS BEJAARD.

Als ict ondernemer had ik enkele bejaardenhuizen, waarvoor ik de PC's en netwerken onderhield.

Al gauw kreeg ik contact met enkele bewoners. En van het een, kwam het andere. Zo gaf ik prive computerles in de avonduren en nam ik vaak bestellingen op van dingen die nodig waren. Vervolgens leverde ik deze zaken dan af bij de betreffende bewoners.

Met sommige bewoners kreeg ik beter contact. En al gauw bleek dat velen van hen de nodige intimiteiten moesten ontberen, en dit dan ook erg deden missen! Vaak werd me dat met direkte of minder direkte bewoordingen toevertrouwd.

Dit liep uiteindelijk uit de hand. Want ik had inmiddels enkele dames en stellen die me grof betaalden voor een wip af en toe. De mannen mochten overigens hoogstens van me toekijken. Want ik heb ook mijn grenzen!

Onder het mom van een computerles bezocht ik ze. En na een vast ritueel van koffie en een leuk gesprek, gingen we douchen en daarna een wip maken.

Mijn lijstje werd op den duur steeds langer en bestond uit een gevarieerd aantal dames in de leeftijd van 55 tot 95 jaar! Sommige waren passief en genoten van de aandacht alleen al. Anderen waren boven verwachting hitsig te noemen. Ook stond ik soms versteld van de wensen en kennis van deze mensen op dit gebied. Het was een goede bijverdienste en soms nog plezierig ook.

Toch liep het volledig uit de hand. En kon mijn lichaam het amper nog aan. De meesten wilden me toch echt zien komen en daar werd uiteindelijk ook voor betaald! Goed eten en bewegen hielp. Maar niet voldoende op den duur. Soms had ik 3 dames en of stellen op 1 avond!

Op een avond moest ik een surinaams echtpaar "bedienen" waarvan de man passief zou zijn. Toch vond ik het, gezien mijn conditie, beter dat ik dit stel zover kreeg dat de man zelf zijn oude pik zou gebruiken en ik ontlast zou zijn.

Ik vroeg daarom of ik iemand mocht meebrengen. Mijn plan was mijn gescheiden nichtje mee te nemen die begin 40 was en best aantrekkelijk. Zij was de enige die ik deze activiteit van me ooit eens had toevertrouwd.

Het echtpaar stemde in en na overleg wilde mijn nichtje voor het nodige geld wel mee. We wilden zo proberen de man zelf een stijve pik te laten krijgen.

Na een gezellig gesprek bij deze mensen, waarvan hij een sterke oude man leek van een jaar of 70, en zij een typische negerin met een enorme borstpartij en een uitstekende kont, werd er afzonderlijk gedoucht. Met een smoes wisten we de man over te halen ook te douchen ondanks zijn passief willen zijn.

Na het douchen gingen we met ons vieren de slaapkamer opzoeken. De man bleef staan terwijl de vrouw zich uitkleedde.

Ze had een vol lichaam met enorme zwarte borsten. Deze hadden grote massieve tepels die de helft van haar borsten bedekten. Ondanks haar omvang en gevorderde leeftijd had ze een mooie gladde huid die een fijne structuur had.

Mijn nichtje kleedde zich ook uit en ik zag dat de man zich aan dit schouwspel verkikkerde. Uiteindelijk waren we gedrieen naakt. En begon ik de vrouw te strelen en te kussen in haar intieme delen. Plagend vroeg mijn nichtje aan de man; "Doet u toch ook uw kleding uit" de man twijfelde en dacht na.

Ineens gaf ie aan dit verzoek toe. Even was het stil in de slaapkamer. De man had een penis van zeker 20 cm die slap hing nog nu! en een enorm bol staande balzak had. Deze balzak zou zeker eens geleegd moeten worden! Er leek wel een halve liter zaad in te zitten nu!

Mijn nichtje bedacht zich niet en pakte deze enorme neukstaaf vast met beide handen. Na hevig trekken kreeg ze zelfs voor elkaar dat deze enorme pik zich vulde met enig bloed. Helaas bleef ie halfhard hangen. "Dat is ons probleem" riep de vrouw.

Mijn nichtje liet de man nu op zijn rug op de grond liggen en wreef met haar billen over de aangenaam grote pik van deze bejaarde surinamer. Deze aanblik van haar dikke billen en geschoren poes hielp de man over een drempel. Zijn machtige negerpik groeide tot zeker 30 cm.

Glunderend stak de man nu zijn pik voorzichtig een eindje in mijn nichtje haar nat geworden poes. Mijn nichtje reed ietsje op zijn enorme zwarte eikel heen en weer.

Toen ie echt doorgehard leek, geleidde mijn nichtje de man naar zijn, op de rug liggende vrouw die inmiddels wijdbeens gehouden werd door mij en mijn nichtje. Beide aan 1 zijde.

Vol verbazing keken we toe hoe de man zijn "paardelul" geheel in de onderbuik van zijn vrouw liet verdwijnen.

Genietend zagen we hoe deze man zijn vrouw na lange tijd een echte wip gaf die zeker een uur duurde. De vrouw maakte daarbij geluiden die je meer bij katten zult horen!

De vrouw die een zwaarbehaarde negerinnen krulletjeshaar poes had, kwam zeker 4 keer klaar. De man ronde het geheel af door zijn volle lading met een zwakke straal op de buik van zijn vrouw te spuiten. Hoewel de straal zwak was geweest was de hoeveelheid enorm. En liep het van alle kanten van de vrouw haar vette buik af. In haar navel stond zelfs een hele plas met dikke romige negerzaad.

Mijn nichtje was zo geil geworden door al dat zaad uit die enorme bejaarden pik. Dat ze de vrouw daarop geheel schoonlikte en klaarbefte.

Toen de vrouw en man daarop gingen douchen. Kreeg ik de lekkerste wip ooit van mijn bloedeigen nichtje!




Aantal keer bekeken: 14922
Waardering: 7.51 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online