Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

T blunderrr!!.

U leest om dit moment het verhaal T blunderrr!! gepost door Anoniemmpjee. Dit verhaal is gepost in de categorie blunders. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar blunders?
Categorie: blunders
Gepost door: Anoniemmpjee
Gepost op: 2010-11-27

Verhaal:

T blunderrr!!
laatst stond ik in de bristol en toen moest ik mijn skihanschoenen betalen.
dus toen ik na lang wachten eindelijk aan de beurt was, griste ik mijn portemonnee uit mijn tas en gooide hem op de toonbank. Ik ritste mijn tas dicht en trok mijn portemonnee open, en toen rolde er een open tampon uit!! ik schaqamde me dood en ik griste hem van de toonbank. achter mij hoorde ik twee melige bruggers giechelen maar de cassiere had niets gezien. ik betaalde mmijn spullen en ben de winkel uitgerend. ik kom daar dus nooit meer!
xanoniem

Aantal keer bekeken: 3643
Waardering: 6.60 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online