Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

The Hole.

U leest om dit moment het verhaal The Hole gepost door Beau. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Beau
Gepost op: 2009-6-5

Verhaal:

The Hole
Dit is een verhaal over een meisje die als enige is overgebleven van een party in een schuilkelder!
Er was eens een meisje Liz, ze was heel erg normaal en ging naar school. Alleen ze hoorde niet echt bij de groep op, daar was ze heel erg verdrietig om en dacht: “Ik ga een feest geven! Dat zou vast alles goedmaken! Ze nodigde het populairste meisje van de klas uit (Frankie), en twee jongens een daar van (Mike) was ze helemaal verliefd op! En een jongen (Phil) waarvan Frankie helemaal weg was!! Ze zouden het feest in een schuil kelder houden die voor de oorlog was gebruikt, het feest zou 3 dagen duren.

Iedereen had zijn spullen meegenomen en ze kropen in het gat (the hole) Frankie en Phil waren alle dagen aan het flikflooien, Mike was dat helemaal zat en had besloten om naar huis te gaan. Phil was zo slim om nog even een laatste opmerking te geven, in de tussentijd had Liz de deur op slot gedaan omdat ze graag bij Mike wou blijven. Mike kon dus niet naar buiten en moest wel blijven! Na een paar dagen was er geen eten meer en geen drinken meer alleen nog maar Bier en wat cola. Phil was een best slimme jongen dus ging hij uitleggen wat er zou gebeuren als je te weinig water dronk: als eerste zou je hoofdpijn krijgen, daarna moet je vaak overgeven, en je zou een droge keel hebben. Een paar dagen later kreeg Frankie de eerste aanwijzing: Hoofdpijn, en na nog een dag moest ze de hele tijd overgeven!!

Liz vond het niet meer leuk dus ze wou midden in de nacht de deur van het gat (the hole) open maken, ze ging naar de badkamer en haalde de sleutel uit haar schoen. Ze liet hem alleen vallen dus ze moest even het licht aandoen. Opeens begint ze te gillen, omdat ze Frankie dood op de grond ziet liggen met allemaal bloed rond haar mond. Liz pakt snel de sleutel en gaat de jongens halen die inmiddels wel wakker zijn! Ze ruimen het lijk op en gingen er de hele nacht naar kijken. Phil riep de hele tijd dat het Liz haar schuld was! Mike kwam voor haar op zei dat Liz het niet moest geloven.

Die nacht sliep Mike bij Liz, Liz wilde de deur weer open maken, maar Mike kwam haar achterna, ze wou het hem vertellen maar plots hoorde Mike het geluid van een blikje cola die open ging, Mike rende naar Phil toe om hem aan te vallen!! Phil riep keihard IK WILDE HEM DELEN!!! Maar het is te laat, Mike is al boven op hem gesprongen en duwt het hoofd van Phil keihard tegen de grond! Dood. Nog twee over….

De volgende morgen is Liz vroeg uit bed gegaan om de deur open te maken, als de deur open gaat is Mike al wakker. Hij vroeg hoe ze dat deed en ze liet de sleutel zien! Hij zei: “Had je die al de hele tijd?! IK HEB MIJN BESTE VRIEND VERMOORD VOOR 1 BLIKJE COLA!!! EN JIJ LOOPT HIER ROND MET DE SLEUTEL?! Liz probeert uit te leggen dat ze het deed voor hem, maar Mike klimt al naar boven om haar een flink lesje te leren! Maar de Trap naar het gat zit niet goed meer vast en hij valt naar beneden! Op zijn rug met de trap boven op hem! Dood…. Dit was het laatste slachtoffer.

De politie was er snel bij maar ze wou het verhaal niet vertellen dus ze gaf haar vriend Martyn de schuld die haar natuurlijk ging opzoeken bij haar thuis om haar te vermoorden wegens fals verraad. Voordat Martyn Liz vermoord heeft Liz de sleutel van the hole al in zijn buik en dumpt hem in de rivier, sindsdien is Liz nooit meer terug gezien!
Dus zo is het afgelopen met een meisje die een coole party wou geven op verboden terrein! Wees alsjeblieft niet zo dom!


Aantal keer bekeken: 6703
Waardering: 5.65 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 25 bezoekers online