Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Tennis les.

U leest om dit moment het verhaal Tennis les gepost door Jeroen. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Jeroen
Gepost op: 2007-11-30

Verhaal:

Tennis les
Ik ben Jeroen en ik ben 16.


Het was weer een gewoone vrijdag en ik was jarig en was die avond na tennis alleen thuis , ik moest weer door de regen naar tennis fietsen.
ik had die middag nog 2 lekke banden gehad dus ik had de fiets van mijn broer. Immidels aangekomen op Tennis met mijn Ipod in. Kom ik aan en wordt ik begroet door de vrouw achter de bar de tennisleraares en door de 9 meisjes waar ik mee tennis. Ik kleed me om en kom precies wanneer de toeter gaat de kleedkamer uit.
De les begint en we begginnen met inlopen, ik loop achteraan zoals ik elke week doe om naar de konten te kijken van de meisjes, De meisjes zijn allemaal dezelfde leeftijd als ik en ze hebben allemaal al wat borsten en ze zijn allemaal dun.
Ik heb spieren en ben ook vrij dun.
We zijn klaar met inlopen en ik kijk naar de kleding die iedereen aanheeft. Het oudste meisje heeft een zwart topje en een zwarte BH aan en ze heeft een kort rokje. Ze hebben vandaag allemaal een zwart topje en BH aan blijkbaar en sommigen hebben een rokje en de anderen een lange grijze broek.
Het oudste meisje die Annelot heet gaat begginnen met kruispas en ik zie haar wat grotere borsten op en neer het is een fijn gevoel om te zien en ik moet moeite doen om niet te zeggen wil je even bukken.
Dan zijn we klaar met de oefeningen en vertel ik ze dat ik vandaag jarig ben en ze feliciteren me hartelijk.
Ik begon met inspelen met Kirsten een meisje met een goed gevormd lichaam en wat borsten. Ze is vandaag erg vrolijk en vertelt mij verhalen over haar school, ik luister aandachtig maar concentreer me niet op de bal en ik struikel over een bal heen. Vervolgens zegt ze: Gaat het Jeroen?
Ik: Ja gaat prima kan niet beter.
Dan is de halve tennis les voorbij en ga ik wat drinken, vervolgens hoor ik dat all de 9 meisjes geen vriendje hebben en ik denk dat ik een kans maak.
De les gaat weer verder en ik moest tegen Annelot spelen en ik kreeg een glimp te zien van haar string een mooi zwarte en ik moest weer moeite doen om mijn lul niet te laten zien.
Mijn tennislerares vraagt aan mij of ik een fijne week heb gehad ik antwoord vrolijk met ja en ga weer verder. 5 minuten later hou ik mijn raket niet goed vast en gaat de leraares achter me staan en ik voel haar borsten, heerlijk zacht en ik kreeg een erectie. Ik dacht shit ik moet zorgen dat hij weg gaat en dat gebeurde ook. 15 minuten voor tijd ging de leraares weg en mochten we vrij spelen. Ik speelde dubbel met 4 meisjes Anne, Nienke, Enna en ik zelf.
Het was erg gezellig en ik speelde met Enna een aardige meid en ik denk dat ze mij ook wel mocht. Ik had immidels iets gezegt en ze gingen allemaal blozen en ik hoorde Enna zeggen het is tijd. We raapten de tennis ballen en ik stond op het punt om weg te gaan en ik word door Annelot aangesproken en ze fluistert in mijn oor: Ben je nog maagd?
Ik bloos en zeg in haar oor: Ja
Vervolgens zegt ze: Ben je alleen thuis ik anttwoord met ja en ze zegt dat ze me een cadeau wil geven. Ik zeg zonder protesteren ja en ze gaat naar de andere meiden en 3 van de 9 gaan ook mee. Annelot, Denise en Enna.
De meisjes waarmee ik het liefst verkering zou willen hebben. Ik loop naar Annelot toe en zeg ik moet me nog omkleden en zei zegt ik moet nog even naar huis en ook omkleden. Ze zei kleed je snel om en kom dan naar buiten. Ik kleed me zo snel als ik kan om en ga naar buiten, daar staan de 3 meisjes te wachten en we gaan eerst richting Annelot haar huis. Toen we daar aankwamen gingen ze alledrie naar binnen en ik wachte ongeveer 20 a 25 minuten en toen kwamen ze naar buiten. Beeldschoon en ik dacht in hun sexy lingerie.
We fiesten naar huis en praten nog wat. Toen we thuis waren en ik de deur open had zei ik willen jullie wat drinken? Ja natuurlijk zeiden ze in koor en ik haalde cola met chips en we gingen een film kijken. Het was een romantische film en ik kreeg een stijve en wist hem niet optijd te verbergen en ze keken allemaal. Ik bloosde en ze zeiden tegen elkaar volgens mij is hij er klaar voor.
Annelot ging voor me staan en deed een strip eenmaal uit haar sexy rok en topje zag ik een panty en precies een gat zodat ik haar kale poesje kon zien. Ze zei nou jij nog en ze begonnen me uit te kleden. naar een tijdje had ik alleen nog mijn onderbroek aan en toen deden ze die ook uit. Ik had immidels echt een gigantische gekregen en annelot ging zitten en pijpte me ik kreunde zacht en de andere twee meiden gingen ook hun kleren uittrekken en zagen er precies hetzelfde uit als annelot. Ik kwam imidells op mijn hoogte punt en spuite sperma. Annelot genieten en toen zei ik: Mag ik je beffen en ze antwoorden met ja en ik streelden eerst zachtjes haar tieten en ging haar toen beffen, ze kreunde zacht en haar kut geil kwam met veel tegelijk en het smaakte heerlijk. Toen kwamen denise en Enna erbij en ik befte Enna todat ze klaar kwam en Denise en Annelot pijpte me en verwende me. Toen zei Annelot je heb het verdiend en ik ging met mijn lul in haar kut, een heerlijke sensatie ging door mijn lichaam en ze zei: Ietsjes sneller en dat deed ik en ik neukte haar lang en snell en het was hemels.Toen ging ik met haar tongzoenen en dat was erg fijn. Ze likte mijn tong helemaal af en ik neukte haar nog sneller. Toen zei enna ik wil Doggy style. Ze ontbloote haar inmens mooi kont en ik neukte haar in haar mooie kont. Toen kwam denise en zei: Ik wil dat hij eerst zo bloedgeil wordt dat zijn pik zo lang is dat ik zo'n goed gevoel kkrijg in mijn poesje. En ze pakte een paar handboeien en boeide me vast aan een kachel en ik zag toe hoe ze elkaar befte en kuste en ik werd bloedgeil. Mijn pik knapte toen denise voor me stond en mijn lul zachtjes in haar kut deed en dat was zo'n goed gevoel dat ik het niet kan beschrijven. Ik befte daarna annelot en stopte mijn tong in haar kut en begon te likken en het was hemels.
Toen zei Enna ok moet gaan en denize moest ook weg. Dat vond ik erg jammer en gaf ze een laatste tongzoen. Annelot nam jammerlijk afscheid en keerde zich daarna weer naar mij toe en zei ik vind dit een passend cadeu en zei ik heb nu verkering met je. En ze bracht mijn lul in haar kut en zo neukte we. Ik voelde mijn lul haar baarmoededer met een mm aanraken en me lul werd nog glader en het kon nog sneller en het ging sneller en dieper en ik zei toen Ik neuk met het meisje van mijn dromen op mijn verjaardag. Zij kreunde zacht en gromde toen ik een diepe stoot maakte en toen voelde ik dat ik ging komen en ze zei het is niet erg ga maar door en ik spoot sperma in haar beuk en dat was zo'n schok voor de eerste keer in iemands kut dat ik bijna omviel. En toen zei ze ik wil nog een keer jouw hele lekkere lul proeven en ze ging me weer pijpen. Ze draaide met haar tong grote halen om me lul en dan weer wat kleiner en dat wat groter todat ze bij mij niet besneden stuk lul was. Ze ging met haar tong naar mijn eikel en dat voelde heerlijk en ik kreunde zacht. Toen ging ze met haar tong langzaam maar niet te langzaam over mijn plasbuis en dat was nog lekkerder toen voelde dat ik ging komen en ik spoot de helft in haar mond en de helft van haar lichaam naar haar kut en ze duwde het er in zo goed als het kon. Toen zei ze dat ze doggy wilde. Ze had een mooie billen en haar gaatje was al iets opengegaan van de sex. Ik duwde mijn lul er zacht in en pakte met mijn handen haar tieten vast en begon zachtjes over haar tieten te wrijven en neukte haar zachtjes in haar kont ze kreunde eerst zacht maar toen heel hard en ik moest moeite doen om niet om te vallen van geilheid. Toen zei ze dat ze moe was en ze vroeg of ik een bed voor haar had, ik antwoorde met ik heb een tweepersoons bed dus duik er maar bij mij in en ze stemde mee. Ze ging naar boven en ik volgde haar even later. Ze had uit de kast van mijn zus, de sexieste set gepakt en deed hem aan dat bestond uit een Push up BH en een blousje die doorzichtig was en ze hield een paar kopen niet dicht zodat je een deel van haar tieten kon zien. Ze deed toen de panty aan met laarzen en met een string die zwart was en waar je doorheen kon kijken. En ze lag op bed en ik kwam boven en we gingen slapen de volgende dag was ze al vroeg waker en ze wekte mij. En toen stond ze voor mij in mijn zus haar setje en ik was stomverbaasd. En toen zei ze Jeroen ik.. ik.. ik.. ik.. heb je zus horen thuiskomen. EN ik schrok me dood. Ze was al boven en stond naast annelot en zei toen mooie set he Jeroen Nou hier heb je er nog een en ze trok haar lange zwarte jas uit en ik was stomverbaasd. En ik trok toen snel mijn kleding aan en ze zei mooie lul die wil ik wel proeven en voelen. Mijn zus had hetzelfde haar als annelot Blond en blauwe ogen, ze was 18 en had mooie borsten, en een tongpiercing. Ze pijpte zo goed dat ik wist dat ze ervaring had. Ze zei wist je dat met een tongpiercing meer erotisch opwekt en ze trok mijn broek uit en begon te pijpen, Annelot was stomverbaasd en wilde meedoen en ging toen mijn zus beffen. We kreunde allemaal. Mijn zus stopte ze pakte mijn lul leide die naar annelot die inmidells was opgestaan en stopte mijn lul in annelot haar kut en ik begon spontaan te neuken en annelot gromde en kreunde en mijn zus keek toe hoe haar ammateur broertje het deed. Ik kwam klaar in annelot haar kutje en gelijk daarna pakte mijn zus mij vast en pakte mijn lul pleurde die in haar kut en ze zei neuk me jeroen neuk me en ik begon haar in een snel tempo te neuken ze zei langzamer dat is meer erotisch en ik deed wat ze zei en ik kwam ook na een tijdje klaar in mijn zus. Toen stopte we allemaal en mijn zus zei Jeroen pap en mam komen binnen nu en 10 minuten thuis en er zijn behoorlijk veel sporen te zien van sex en we begonnen schoon te maken en ik neukte nog even met annelot toen we klaar waren. Ze had een nieuw standje bedacht. Zij ging met haar benen langs mijn hoofd zodat haar kut bij mijn hoofd zat en mijn lul zat bij haar hoofd en zij begon mij te pijpen en ik haar te beffen. Toen zei m'n zus jullie moeten stoppen en annelot je moet naar huis. Annelot en ik stopte met tegen zin en ik kuste annelot nog een paar keer op haar mond en zei Tot Vrijdag. Mijn zus kuste mij en pijpte mij nog op een hemelse manier en ging toen naar boven. Die week daarna op Vrijdag keken al de meisjes anders naar me, met respect. En ik was trots en neukte na de les nog met annelot in de kleedkamers.


Aantal keer bekeken: 10774
Waardering: 5.81 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online