Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Tessa (spannende avonturen).

U leest om dit moment het verhaal Tessa (spannende avonturen) gepost door carly. Dit verhaal is gepost in de categorie kinderverhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar kinderverhalen?
Categorie: kinderverhalen
Gepost door: carly
Gepost op: 2011-4-28

Verhaal:

Tessa (spannende avonturen)
het was maandag en tessa werdt wakker van haar wekker die afging. Ze schrok zich kapot en vloog uit bed. Oh het was al 9uur ik moet opschieten zei tessa. ze kleede zich aan hapte in haar boterham en was weg. onderweg dacht ze eraan dat ze de verkeerde schoenen aan had gedaan en rende gauw naar huis. wat doe jij hier? vroeg haar moeder jij moet toch naar school? ja zei tessa maar ik heb de verkeerde schoenen aan . wat maakt dat nou uit vroeg haar moeder nou zij ze veel ik heb daar nog nooit iemand hebben over klagen. toen kwam rick naar onder he zus wat doe jij hier zij hij gapend. gaat je niks aan zei tessa. ze had de verkeerde schoenen aan en toen moest ze terug. was dat nou echt nodig vroeg rick ja zei tessa beledig. vrouwen zij rik kunnen ook niet in de verkeerde schoenen lopen. nee zei tessa en mannen staan te laat op voor hun werk zij ze. o echt niet ik nie jij stond te laat op voor school dus moet je dat niet tegen mij zeggen zei ze ik heb tenminste nog.. tessa keek op de klok. geen tijd ze gaf moeder en rick een kus en was weg. ze kwam aan op school en zij tegen de juf sorry ik had mijn verkeerde schoenen aan gedaan zij ze de hele klas lach dubbel van het lachen nee jullie komen dan ook nooit te laat he zij tessa.
jullie zijn ook altijd optijd en ze keek heelopvallend naar johannes en colin die elkaar steeds waren aan het tikken. mou tessa zei de juf ga jij maar naast kim zitten dan als je dat wil o NEE naast kim dacht ze maar kim vondt haar best aardig en ik haar ook maar ze kletst zo veel en ze speelt altijd met me maar als haar vriendinnen komen laat ze mij links liggen ik vindt het maar dom oke zij tessa maar op een voorwaarde als ze niet zoveel kletst wan die kletst me de oren van de kop.af niet normaal vind je wel juf? nee maar ja ze houd haar mond wel...
thuis was rick er nog en ik liep naar hem toe hee jij moest toch werken he? Of gaat dat niet door? jawel maar..ik ga nu rick liep naar buiten maar toen kwam hij weer naar binnen en zij oeps de verkeerde schoenen aan even terug.Tessa werdt boos van woede."hoe kun je"!!!
sorry hoor zusje ik wist niet dat je boos werdt..
Ja zeker wist je zelfs heel goed!Nietes welles nietes, jongens!! is het nou afgelopen???
ik wordt er een beetje ziek van dat gedoe!Dus hou er mee op!
Ja moeder we kappe.oke zo mag ik het horen.
(wat kan moeder zeuren!)fluisterdeTessa tegen Rick.
Ja je hebt gelijk. ehm zij moeder wat hoorde ik daar?? niks hoor ik zei dat je je goed uitsloofde vooor ons.Moeder trok een vies gezicht ja ja het zal wel maar ja rick nu naar school jij en tessa jij ook! oke mam zeiden ze in koor en liepen weg. Hehe zij moeder eindelijk rust maar na een minuut later ging de deurbel.huh? er stond een man met een zwarte jas en met in de rechterhand een pistool maar dat zag ze niet.
de man pakte haar vast en schoot zo net boven haar hart. de ambulance werdt meteen gebeld door de mensen die getuigen waren ze was nog net te redden toen tessa en rick binnen kwamen. ze was heeel blij dat ze was gered je zag nog een rode vlek en je zag nog een klwin rondt gat in haar lijf zitten. mama wat is er gebeurt?? weet ik niet jongens zij ze rustig i dont know. dat het maar gauw goed komt zij rick ja volgde tessa hem.Maar wanneer mag je naar huis??
Weet ik ook niet...Ik hoop vrijdag.Ik ook zijden rick en tessa..
Thuis begon tessa te huilen en belde haar vader op.Hoi pap..Zei ze kortaf.
Wat klink jij slecht ik kom meteen naar je toe!Binnen 5 minuten stond hij voor de deur.
Mama ligt in het ziekenhuis omdat iemand haar heeft neergeschoten net boven haar hart,
en zek mag pas weer zondag terug.Dus er is nog niks aan te doen vraagt papa???
nee nog niet.Zij ze sip.1Minuut later kwam rick naar beneden.
En?? is het hier een ween familie??Want ik schrik me dood van jullie!
ja vast en zeker zegt tessa het zal wel weer met die geintjes van jouw!
Ik haat je!Hoho zo hoeft het nu ook weer niet hoor tessa zegt vader.
Maar hij begon! dat maakt niks uit jullie hebben allebij wat gedaan en jij moet niks terugdoen gewoon negeren.Nou zegt tessa liefde op het eerste gezicht.Dat zit er bij ons bij niemand in.
Waarom praat je er nu weer overheen??Omdat ik het niet de hele tijd over dit wil hebben misschien!De volgende dag ging tessa met beteuterd gezicht naar school iedereen vroeg: wat is er nu weer aan d hand tessa???
Mijn moeder ligt in het zzz..iekenhuis. En opnieuw barste ze in tranen uit. Iedereen kwam op haar af en trooste haar... Ze klonk helemaal niet goed en zag er ook niet goed uit. Twee pestkoppen kwamen en zijden wat nu weer Tessa Kressa?? Nou zo hoeft het ook weer niet he boyt en rik zij de meester toen hij aan kwam lopen. Haar moeder ligt in het ziekenhuis zij sophie haar beste vriendin. Oooh, dat had je ook wel eerder kunnen zeggen! Sorry Tessa het spijt me egt ja mij ook zij boyt. Het zal wel weer ja... Kom je vrijdag naar het schoolfeest Tessa? Hmmm weet ik nog niet zeker. Ander kom gewoon naar mij toe dan kom ik of wel of niet mee oke? Is perfect meisie en ze gaf Tessa een kus op haar voorhoofd. In de klas dacht Tessa de hele tijd aan haar moeder en opeens... Werdt er op de deur geklopt. Wie is dat nu weer zij meester Bert? De deur werdt opengerukt en Tessa's moeder stondt daar Tessa was helemaal van de wereld af en rende naar haar moeder. Mam ik dacht dat je pas zondag terug kwam! Iedereen ging meeknuffelen alleen de jongens wachten tot alle meisje voor waren en daar na zij heel voorzichtig. Nou Sophie ik kom egt wel aar het schoolfeest vrijdag als je dat maar weet!








S'morgens kreeg Tessa telefoon van Kylie haar nicht.
''Hey Kylie''
''Hoi Tessa!''
''jij bent toch op zoek naar een vriendje he?''
''ja hoezo???''
'''nou ik heb misschien wel iemand voor je!''
''vertel hoe heet hij? wat zijn zijn hobby's wanneer is hij jarig?''
''Hij heet:Lujai zijn hobby's zijn: zwemmen uitslapen fiesten en hockey. en hij is jarig op: 16 april..''
''He grappig dan ben ik ook jarig en die hobby's heb ik ook alleen geen hockey dat is bij mij
dansen natuurlijk maar dat weet je wel''
''Maar kom om 9uur naar me toe oke? dus over 1 uurtje verwacht ik je oke?''
''is prima Kylie xxxjes''
''xxxjes terug supernicht van me!''
''doei!''
''doei!''

Mam?? ja lieverd ik ga dalijk naar Kylie he? oke is goed hoelaat?? 9 uur. oke doe haar de groeten! ik moet nu weg naar mijn werk! doei lieverd en voor niemand open doen he na wat er met mij is gebeurt oke??
ja is goed mam doei! (1 half uur later)
zo ik ga maar eens ik ben zo zenuwachtig. Rick?? ja Tessa wat nu weer?? ik ga even naar Kylie oke dus je bent alleen mam is ook al naar het werk oke? nou dat kon ze ook wel even zeggen! ja maar ze had haast maar doei! doei!
Bij Kylie aangekomen:
Hey nichttepicht!
Hey nou laat me die vent zien!
okej wacht hier oke? oke...
Hier is hij....
Wwwww....oww jij bent knap. Meteen dacht Tessa o dom waarom zeg ik dat nu weer???
O dankje zij Lujai met een rood hoofd. Sorry het knalde er zo uit.. Maar ik vindt je egt knap. Bedankt zij Lujai afwezig. Nou en wie ben jij dan vroeg Lujai? Ik ben Tessa. Nou jij bent ook heel er knap hoor vindt ik tenminste.. Wil je met me op Date??? Oke zij Tessa.
Wanneer kun je?? Ik kan vanavond jij?? Ja oke is goed tot vanavond!
Mam ik ga bij britt slapen oke?? oke!
doei
DOEI
Bij het huis van Lujai aangekomen: dingdong dongding dingeling ging de bel Hey! Weet je moeder dit?? nee jouwn? nee waarom moeten ze dat weten he alleen als ik verkering heb mogen ze het weten. mijne ook zij Tessa en ze dacht: Hij is egt wel op me hoor!!
Na het eten zijden ze kom we gaan naar mijn huis wil je blijven slapen?? ja oke!!! egt super!!
Ze lagen in bed en Tessa voelde de hand van Lujai aan haar kont. wat doe je vroeg Tessa? gwn ik wil je iets vragen... wil je met me??? ja egt wel en ze gingen gelijk zoenen. EINDEEE!!!!


Aantal keer bekeken: 2993
Waardering: 6.11 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online