Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

The Lovegame.

U leest om dit moment het verhaal The Lovegame gepost door Moortje 12 jaar. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Moortje 12 jaar
Gepost op: 2009-9-9

Verhaal:

The Lovegame
Ik loop met mijn handen diep in mijn zakken gestoken over straat. Het begint koud te worden, dus ik moet opschieten. Er valt een druilerige motregen uit de grijze lucht. De wind blaast mijn haren omhoog. Ik kijk onophoudelijk achterom. Maar er is geen spoor van hem te bekennen. Met een gerust hart loop ik door. Hij is me vast vergeten. Ik steek de straat over en sla links af. Gelukkig denk ik als ik de straatnaam lees. Ik ben veilig. Opeens hoor ik rennende voetstappen achter me. Gespannen draai ik me om. |”Natalie “| Hoor ik roepen. Hij is me dus niet vergeten, maar me stilletjes gevolgd. Net waar ik zin in had... denk ik ongelukkig. Jacques is al 6 maanden mijn liefde. Dat vond ik tot vandaag hartstikke leuk. Tot hij blunderde en heel verliefd naar Angelique uit de vierde keek. Toen ging ik naar zijn huis om het uit te maken. Toch zit Jacques nog steeds achter me aan. Wat moet die gozer nog van me? denk ik terwijl ik het op een lopen zet.

| “Natalie blijf staan,, alsjeblieft!”| roept hij. Zijn smekende stem laat mij even omkijken. Ik blijf staan zodat hij me kan inhalen. |”Wat moet je?”| vraag ik bits.|”Ik wil het goedpraten sorry voor die stomme fout”| Zegt Jacques verdrietig.
Ik kijk bedenkelijk. Het zou natuurlijk heerlijk zijn als we weer vrienden waren. Maar aan de andere kant moet Jacques wel beseffen wat hij heeft gedaan! denk ik bij mezelf. Ik kan hem in de waan laten dat ik bij mijn besluit blijf! Maar dat zal wel zielig zijn. Dan neem ik een besluit. Ik zeg:| “Goed dan, je krijgt nog één kans”| Jacques kijkt blij. Zonder nog een woord te zeggen lopen we allebei in de richting van mijn huis. Alsof we elkaars gedachten kunnen lezen gaan we precies gelijk! Toch twijfel ik nog. Iets binnen in me zegt dat er iets niet klopt. Ik weet nu nog steeds niet of hij op Angelique is of niet. Misschien moet ik het gewoon vragen. Maar nu niet. Ik heb wel andere dingen aan mijn hoofd.

Ik duw de deur van mijn kamer open en ga voor Jacques uit naar binnen. Hij ploft gelijk op mijn bed neer en vraagt: |”Is het nou goed of niet?”| Ik knik maar zeg niets. Jacques krijgt gelijk argwaan. |”Waarom zeg jij niets?”| vraagt hij. “Buikpijn”verzin ik vlug. Hij kijkt me ongerust aan. Jacques komt mij achterna en zegt: |”Sorry, het spijt me. Ik snap dat dit onderwerp gevoelig bij je aan komt”| Ik draai me woedend om; |”Gevoelig,, gevoelig? nee joh ik ben er helemaaaal niet gevoelig voor! alleen vind ik het niet zo leuk dat je er over praat!!!”| Het sarcasme druipt van mijn stem af, dat weet ik. Maar het kan me even niets schelen. Jacques word knalrood. |”Mijn huis uit!!!!!”| bries ik. Ik duw Jacques richting de trap. Die maakt dat ie weg komt. Heel verstandig van hem! Denk ik als ik terug ga naar mijn kamer.

Die avond op MSN zie ik dat Jacques online is. Hij wilt met mij praten. Vooruit denk ik, en ik open een gesprek.
Jacxy zegt: Hoi schat! echt sorry voor wat ik heb gezegt!
Natalie-is-boos zegt: Hou je mond maar
Jacxy zegt: Ik zeg toch niets? ik typ
Natalie-is-boos zegt: hahahaha denk je dat je leuk bent ofzo?
Jacxy zegt: Ik heb al sorry gezegd, wat wil je nou wat ik nog meer doe?
Natalie-is-boos zegt: Ik wil niet dat je zo achter me aan zit!!!!!!!!!!!!
Jacxy zegt: Ik haat Angelique dat meen ik!
Natalie-is-boos zegt: wat had ik nou gezegd??
Jacxy zegt: Toe na, geef me nog één kans!
Natalie-is-boos zegt: Daar moet ik nog een nachtje over slapen Jakkes
Jakkes zegt: Oké is goed
Natalie-is-boos zegt: Moet mijn huiswerk nog maken doei
Jakkes zegt: Dag baby!!! love you !!!!!!!!!!!

Met een vies gezicht zet ik de computer uit. Ik kan niet tegen dat slijmerige gedoe. van mijn part mag hij oprotten! Toch wil ik hem nog een kans geven. Ik loop naar beneden. Mijn moeder staat met een knalrood hoofd in de keuken. |”Mam, ben je boos?”| vraag ik voorzichtig. |“En waar is pap? Hebben julie weer...”| Maar verder kom ik niet. Ik zie het al aan mijn moeders gezicht. Ze hebben weer ruzie gehad. Ik zucht. Dat moet er ook weer eens bij, mijn ouders ruzie. Dan gaat de bel. Ik ren naar de voordeur. Daar; verlicht door een straatlantaren staat Jacques! Hij heeft een bos rode rozen in zijn hand. |”Wat heb ik nouw gezegd op MSN!? zit me niet zo achterna Jacques!!!!”| bries ik, en ik sla de deur voor zijn neus dicht.

Ik schrik wakker van de telefoon. Geschrokken kijk ik op de klok. Het is al half 8 ’s ochtends! Ik moet me haasten, anders kom ik te laat op school. |”Waarom heeft mijn moeder me niet wakker gemaakt?”| Vraag ik me hardop af. Ik spring uit bed en kleed me razendsnel aan. Dan ren ik in volle vaart naar beneden. |”Mam!!!!”| Brul ik naar beneden. Er komt geen antwoord. Hoe kan dat nou? Ik kijk geschrokken in het rond. Geen spoor van mijn moeder. Opeens krijg ik een inval. Ik sprint de trap weer op en gooi de deur van mijn moeders slaapkamer open. En ja hor, mijn moeder ligt nog te slapen. Ik zie gelijk aan haar ogen dat ze zichzelf in slaap heeft gehuild. Ik krijg gelijk een rot gevoel van binnen. Ik loop naar het bed van mijn moeder en zeg: “Mama? wakker worden ik moet naar school”| Dan loop ik terug naar beneden.
WORD VERVOLGD!

Aantal keer bekeken: 3044
Waardering: 5.54 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online