Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

The morning after.

U leest om dit moment het verhaal The morning after gepost door Joppekees. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Joppekees
Gepost op: 2009-7-7

Verhaal:

The morning after
Overnachten bij collega na housewarming party


Roxanne was een hele lieve collega van mij. We kenden elkaar al jaren en gelijk bij haar aantreden in ons bedrijf hadden we een klik. Allebei getrouwd dus geen sprake van een relatie of iets dergelijks. We konden het ontzettend goed met elkaar vinden. We hadden heel vaak heel indringende gesprekken over alles wat ons bezig houdt. Relaties, geloof, het leven zelf maar ook seks of het gezinsleven. Ook privé hadden we contact. Zij kwam wel eens bij mij en mijn gezin over de vloer. Omdat haar man voor zijn werk naar het buitenland werd overgeplaatst (Saoedi-Arabië) ging zij en haar zoon mee. Ik vond dat uiteraard heel jammer, maar gelukkig onderhielden we contact via de mail. Na een jaar of 4 keerden ze weer terug naar Nederland. Zij nam haar oude baantje weer op een keerde dus weer terug bij ons bedrijf. Sindsdien werd ons contact steeds intensiever. Nadat ze al weer een jaar in Nederland woonde waren haar huis en tuin eindelijk helemaal klaar en dus was het tijd voor housewarming party. Op een mooie en zwoele vrijdagavond waren mijn vrouw en ik uitgenodigd om haar nieuwe huis te komen bewonderen. Op het laatste moment moest mijn vrouw echter afzeggen omdat ze moest werken. Daar baalde we allebei enorm van. In goed overleg besloot ik toch maar naar de housewarmingparty te gaan. Omdat mijn vrouw Roxanne vertrouwde en goed kende ging ze er mee akkoord dat ik bleef overnachten bij haar en haar man thuis. Het zou waarschijnlijk laat worden (het feest begon pas om 21.00 uur). Het was een gezellig feest met veel mensen. Familie, vrienden, buren en ik als enige collega. Ik had met haar afgesproken dat ik haar zoveel mogelijk zou helpen. De laatste gasten gingen om 03.00 uur weg. Haar man Mohammed en haar zoon Jerara waren toen al naar bed. Die moesten de volgende morgen op tijd opstaan want Jerara moest sporten en Mohammed ging altijd met hem mee. Roxanne zei na een half uur tegen me, ga jij maar bed dan ruim ik de laatste dingen op en sluit alles af. Aldus geschiedde. Ik sliep op zolder. Tegen de tijd dat ik klaar was en al in een slaapzak lag welke ze voor mij had neergelegd, kwam ze naar boven om te kijken of alles in orde was. We wensten elkaar welterusten. Ze liep de trap af en deed het licht uit en ging zelf naar bed. Het was erg warm op zolder dus ik lag alleen in mijn slip in bed. De volgende morgen werd ik wakker toen ik Mohammed en Jerara de deur uit hoorde gaan. Het was 09.30 uur en ze gingen naar het sportveld. Ik stapte uit bed en ontdekte dat ik een ODOL had (Ontzettend Dikke Ochtend Lul). Dat komt wel vaker voor en is op zich niets vreemds. Terwijl ik naast m’n bed stond hoorde ik plotseling Roxanne naar boven komen en liep snel naar de stoel om m’n broek aan te trekken. Maar ze had het al gezien. Ze lachte en zei o jeetje wat hebben we daar? , ik wil eigenlijk net vragen of je wilt ontbijten. Dat wil ik wel zei ik maar ik wil eerst even douchen. Dat was geen probleem zei ze. Ze zei: ik zal wel een handdoek pakken voor jou. Nu voelde ik me echter opgelaten. Toch liep ik snel naar beneden, naar de badkamer. Ik ging naar binnen en deed de deur achter me dicht maar niet op slot. Terwijl ik de douche aanzette stapte Roxanne de badkamer in om een handdoek aan te reiken. Ik stond daar poedelnaakt maar met m’n rug naar haar toe. Ik wilde net de douchecabine in stappen. Ze grinnikte en had in de gaten dat mijn pik nog steeds stijf was. Het lukte me maar niet om hem slap te krijgen. Ze vroeg lachend en ondeugend: kan ik je ergens een handje mee helpen? Ik lachte en zei: jij ondeugd waar denk jij allemaal aan? Ze moest de hele tijd lachen. Ze zei: ik vind dit zo aandoenlijk. En dat terwijl ik me zo opgelaten voelde. Ik durfde me dan ook niet om te draaien. Dat hoefde uiteindelijk ook niet want ze kwam plotseling achter me staan en al grinnikend nam ze mijn dikke harde penis in haar hand en vroeg nogmaals of ze niet een handje moest helpen. Ik schrok want was er niet op bedacht. Maar het voelde uiteraard wel lekker aan en ik werd er behoorlijk opgewonden van. Dat betekende dus dat mijn lul alleen groter en dikker werd. Ze zei: ik vind het een geil gezicht als een man een stijve lul heeft. Ondertussen was ze met haar linkerhand lekker met mijn ballen aan het spelen en met haar rechterhand trok me ze heerlijk af. Ik voelde het zaad opkomen en niet lang daarna spoot ik dikke klodders sperma de douchecabine in. Ze liet me los en vroeg mij hier nooit met iemand over te praten. Uiteraard beloofde ik dat en ging toen lekker douchen.


Aantal keer bekeken: 8238
Waardering: 6.58 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 25 bezoekers online