Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

The one.

U leest om dit moment het verhaal The one gepost door lina. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: lina
Gepost op: 2010-3-14

Verhaal:

The one
Op een mooie zomerse dag vertok ik te voet richting mijn zus om mijn 2 nichtjes op te halen. Ik had ze beloofd om naar de dierentuin te gaan. Onderweg genoot ik van het mooie weer en opeens zag ik een klein meisje huilend buiten een heel groot gebouw staan. Iedereen liep langs haar zonder te vragen of er wat aan de hand was. Eerst dacht ik nog in mezelf "je hebt hier geen tijd voor!"...maar ik kon dat arme meisje toch niet negeren?..dus ik vroeg of er iets aan de hand was. Ze keek me heel schattig aan met haar felle lichtblauwe ogen en zei " ik weet niet meer waar mijn oom werkt" en barste weer verder in tranen uit. Oh ik vondt her erg zielig en besloot om haar te helpen om haar oom te vinden. Hij werkte ergens in het gebouw, maar ze wist niet op welke afdeling. Ik probeerde haar een beetje te kalmeren door te zeggen dat alles goed zou komen. Ik gaf haar mijn hand en we liepen samen het gebouw in. Eenmaal bij de receptie aangekomen vroeg ik hoe haar oom heette, waarop ze "Bruce" antwoordde. Ik had al een vermoedde dat niet Nederlands was. Bij de receptie had ik het verhaal even in het kort samengevat en dat we op zoek waren naar haar oom (Bruce ....,). De receptioniste gaf aan dat hij in een bespreking was, maar dat we alvast naar de 9e verdieping konden gaan (zijn kantoor).

Eenmaal op de 9e verdieping aangekomen werd het meisje (genaamd yasmin) erg moe en wilde dat ik haar optilde en dat deed ik dus ook. /ervolgens ben ik op zoek gegaan naar de kantoor van haar oom en opeens kwam er een aantrekkelijke man mijn kant oplopen. Ik was meteen verkocht...nog nooit had ik zo'n aantrekkelijke & verzorgde man gezien. Hij stopte en vroeg of alles goed ging met het meisje, waarop ik antwoordde "ja het gaat nu wel goed met haar, maar misschien dat jij me kunt helpen? ik zoek haar oom genaamd Bruce". Hij keek me lachend aan en zei " Degene waar je op zoek bent staat voor je neus". Ik had haar nog steeds vast en vroeg of hij het kon overnemen. Hij tilde haar op en vroeg aan het meisje of alles goed met haar ging...hij was enorm bezorgd. Ze gaf aan dat ze zin had in een ijsje en dat ze daarna de weg terug niet kon vinden. Hij omhelzde haar en was me enorm dankbaar. Yasmin vroeg aan Bruce hoelang het nog duurde voordat ze naar het dierentuin zouden gaan. Bruce bukte en zei "schatje ik ben bang dat we een andere keer moeten gaan..er is een belangrijke afspraak tussen gekomen en ik kan het niet afzeggen"! Yasmin was enorm teleurgesteld en dat kon je ook aan haar zien. ze kreeg tranen in haar ogen en zei "maar je hebt het beloofd" en rende opeens zijn kantoor in.

Zomaar uit het niets zei ik opeens "heel toevallig heb ik een afspraak met mijn nichtjes om naar de dierentuin te gaan en ik weet niet of ze zin heeft en of het uberhaupt van je mag, maar ze mag van mij mee". Hij keek me aan en zei " het is mijn nichtje en ik kan haar niet zomaar met iemand mee laten gaan waar ik helemaal niets van afweet..sorry..heel lief aangeboden, maar ik kan dit niet doen"! Dat begreep ik uiteraard, want ik zou mijn nichtjes ook niet met een vreemde laten gaan. Op dat moment werd ik heel toevallig gebeld door mijn nichtje en die vroeg zich af waar ik bleef. Ik gaf aan dat ik al onderweg was en nam afscheid van Bruce en Yasmin. Toen ik naar de lift liep hoorde ik hem opeens me roepen en vroeg of de aanbod nog openstond. Maar of er een extra persoon mee mocht "HIJ ZELF" waarop ik uiteraard "JA TUURLIJK" zei. Dit was het begin van een mooie relatie.

Aantal keer bekeken: 2586
Waardering: 2.83 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online