Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Thijs eerste dag op de middelbare.

U leest om dit moment het verhaal Thijs eerste dag op de middelbare gepost door vivaboys. Dit verhaal is gepost in de categorie kinderverhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar kinderverhalen?
Categorie: kinderverhalen
Gepost door: vivaboys
Gepost op: 2006-10-1

Verhaal:

Thijs eerste dag op de middelbare
Thijs is een jongen die voor het eerst naar de middelbare gaat. Hij vind het erg lastig en wil graag een stoere indruk maken.

Op een zonnige Maandagmorgen wordt Thijs wakker en stapt uit bed. Hij let goed op welk been hij het eerst op de vloer zet. Rechts of links? Welke is beter. Hij voetbalt met zijn rechterbeen en besluit dat been als eerste op de vloer te zetten. Dan is hij in ieder geval niet met het verkeerde been uit bed gestapt. Hij kleed zich aan t is lekker warm dus een shirt met korte mouwen en een korte broek. Hij gaat naar beneden om te ontbijten. Mmm... Lekker, gebakken ei met spek. Als hij even later op de fiets naar school wil gaan ziet hij dat hij een platte band heeft. Toch maar naar school gaan? Of eerst even plakken? Ik kan niet lopen denkt hij dan kom ik te laat. en plakt toch maar zijn band.

Hij komt nog net op tijd op school aan. Hij komt hijgend de klas binnen en de meester vraagt of hij zijn tanden met schoensmeer poetst. Zijn handen waren nog hartstikke smerig! Ga ze maar snel wassen meneertje fietsenmaker. Iedereen lacht. Met een rood hoofd loopt hij naar de wc. Als hij even later in de klas zit moet de zogenaamd ‘grappige’ meester hem de hele tijd hebben. Aan het eind van de les verteld de meester nog even een mop. De slimste jonge, de schoonste jonge en de smerigste jonge gaan naar een meester die alles weet van alle kindertjes. De slimste jonge gaat naar binnen en komt even later weer naar buiten met een blij gezicht, hij is nog steeds de slimste! Voor de schoonste jonge hetzelfde verhaal, maar als de smerigste jonge even later naar buiten komt is hij erg verdrietig. En vraagt aan de andere jongens: wie is Thijs? De hele klas lacht. Dan gaat de bel. Het is pauze. Als hij op het plein loopt roepen de populaire jongens: hé smeerlap ga je mee naar de supermarkt. Thijs wil wel. Als ze voor de super staan zegt een van de jongens: als jij ons op ijs trakteert hoor je bij ons. Thijs loopt naar binnen haalt een pak ijs en deelt uit. De populaire jongens vinden het wel fijn. De volgende dag is het hetzelfde liedje. Dag nummer drie is hij het zat en zegt: jullie mogen ook eens trakteren! Oké, dan hoor je toch niet meer bij ons zegt een van de jongens.

Donderdag geven de populaire jongens hem toch nog een kans en hij gaat een reep chocolade halen om te trakteren. Als hij Vrijdag geen geld meer heeft mag hij niet meer bij het groepje horen. Hij vind het niet eens erg. Hij heeft helemaal niks aan deze vrienden, ze gebruiken hem alleen maar. Dat zijn geen vrienden.

Maandag gaat Thijs in de pauze bij de andere buitenbeentjes zitten. Zij vinden hem wel aardig en vragen of hij meedoet met een supermarktbezoekje. Dan moet ik zeker betalen? Nee we leggen allemaal 50ct op tafel en dat kopen we met zijn allen wat lekkers. Dat doen ze en Thijs heeft een hele wijze les geleerd.

vivaboys@checkjemail.nl


Aantal keer bekeken: 6482
Waardering: 6.82 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online