Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Tiener liefde ...2.

U leest om dit moment het verhaal Tiener liefde ...2 gepost door Sas geer. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Sas geer
Gepost op: 2010-2-2

Verhaal:

Tiener liefde ...2
Tiener liefde ..2
Joehoe ! Gabie zwaai met haar hand voor mijn ogen. Ik ben er ook nog hoor! Ik ontwaak snel uit mijn dromen. Wat moet je van me ! schreeuw ik boos. Ik ga recht op bed zitten. Je heb een nootgeval ! schreeuwt Gabie. Je haar zit zeker weer eens niet goed.. zeg ik zuchtend.
Nee ! je komt te laat op werk !
Snel ren ik naar mijn kast. Ik haal mijn werk kleding eruit en ik ren naar buiten naar mijn fiets. Het is zo shit dat ik ook op zaterdag moet werken niet eerlijk !
Nouja alleen deze zaterdag ik moet invallen voor Justine. Als ik in het centrum ben gooi ik mijn fiets neer en ren ik naar de winkel. Ik zie Wendy boos bij de kassa staan ze helpt andere mensen.
Sorry Wendy mijn wekker ging niet af. Nou kom op die mensen bij rek 12 hebben wel hulp nodig.
Ik kijk die kant op. Ik loop er rustig en relaxt heen. Hallo kan ik u helpen ? vraag ik beleeft. Ja is dit truitje ook in oranje ? vraagt een meisje. Ieuw denk ik bij mezelf in Orange dat is echt niet leuk. Zonder iets te zeggen loop ik naar dat rek. Hier kijk eens aan in het Orange. Dankjewel zegt het meisje snel.
Snel loopt het meisje naar de pas hokjes. Ik leun tegen een ander hokje. Het is rustig ..
Ik kijk naar de deur. Heey wat doet Yara hier ?! ik loop naar Yara. Heey Yaar wat doe jij hier?
Ik moet een nieuwe broek zegt ze grinnikend.
Als ze bij de broeken rekken staat kijkt ze naar mij. Ik heb een hele leuke jongen ontmoet. Zegt ze blij. Oow wat leuk voor je Yaar ! hoe heet ie ? Yeál zegt Yara blij. Yeál ? wat een naam ! ja volgens mij is hij een moslim maar dat maakt toch niet uit toch ! toch ?
Ze kijkt me hulpeloos aan. Nee hoor dat maakt niet uit. Zuchtend zoekt ze verder naar een broek. Oow kijk daar is ie ! hey je wist dat ie hier heen gaat ! zij ik boos. Ja ik hoorde hem praten. Hij moest een truitje voor zijn zusje kopen.
Ik moet lachen. Dan loop ik naar hem toe. Hallo kan ik u helpen. Als Yeál naar me kijkt zegt hij niets.
Het staart naar me alsof ik het mooiste meisje op de hele wereld ben.
Uhmm ik zwaai met mijn hand voor zijn ogen. Kan ik u helpen ? jjjjaaa jaa ! ik zoeken een truitje voor mijn zusje mmmaaat 159. ik pak een roze truitje uit het rek. maat 159 zeg ik. Dankjewel. Hij loopt naar de kassa waar Wendy staat.
Yara komt naar me toe lopen. Wat was dat ? vraagt ze verbaast. Ik heb geen idee ! hij begon te stotteren en hij keek naar me alsof ik het 2e wereld wonder ben ! oow yaar dit moet stoppen ! zeg ik wanhopig. ja hij is van mij ! zegt Yara boos. Ik kan er niets aan doen… zeg ik zachtjes. Nee dat is waar je bent gewoon heel mooi ! ik geef haar een knuffel. Jij ook ! Yara loopt zelfverzekerd naar de kassa waar Yeál staat.
Heey ik ben Yara en hoe heet jij ? vraagt yara lief.
Hoi ik ben uhmm Dennis leuk om je te ontmoeten. Yara kan haar oren niet geloven. Dennis ? Hij zij het alsof hij die naam net had verzonnen. Ik kom naar haar toe lopen. Heey Dennis zeg ik lachend. Hey ! uhmm.
Haha uhmm ik heet Daisy lieg ik. Hoi Daisy. Hij kijkt me weer aan alsof ik zijn liefde van zijn dromen ben. Kom yara we moeten gaan. Ik sleur Yara het magazijn in. Dit was heel gênant.


Aantal keer bekeken: 4123
Waardering: 4.04 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 26 bezoekers online