Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Tips (voor meiden).

U leest om dit moment het verhaal Tips (voor meiden) gepost door chocolaatje. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: chocolaatje
Gepost op: 2011-6-13

Verhaal:

Tips (voor meiden)
1.Doe iets met die jongen waarvan die hoedt.
2.Of ga kijken naar de voetbal,volleybal, basketbal (een sport dat die doet).
3.Ga eens iets eten samen.
4.Doe iets samen.
5.En als hij of jij het wilt uitmaken denk er eerst over na.
6.Of als je het wilt uitmaken wacht dan even af of laat eerst om te beginnen elkaar even los en als dat aflossen niet lukt dan weet je zeker dat het niet lukt om het uit temaken.

chocolaatje.

Aantal keer bekeken: 4861
Waardering: 2.86 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online