Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Titel loos? :$.

U leest om dit moment het verhaal Titel loos? :$ gepost door Imke Kok . Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Imke Kok
Gepost op: 2009-7-29

Verhaal:

Titel loos? :$

Marieke, over een uur komt hij me ophalen! Ik word er zo zenuwachtig van! Marieke reageerde nog al droog en zij dat ze naar huis moest. Ze is vast jaloers dat Daan mij gevraagd heeft om een avondje film te kijken bij hem. En niet haar, het zou best ontrecht zijn als ze echt jaloers is. Want zij is bijna altijd degene die gevraagd word en niet ik! Oh nee nog een half uur! En ik moet mijn make-up nog doen! Dat gaat me nooit lukken! Margot rende als een gek naar boven om haar make-up te doen. Ze was nog maar net klaar en de bel ging. Ze ging zo snel mogelijk naar beneden, ze probeerde rustig en ontspannen naar de voordeur te lopen. Ze hoopte maar dat het ook zo over kwam. Ze opende de deur en daar stond hij, voor haar de knapste jongen van het OosterCollege waar zij al 2 jaar lang een crush op heeft. Hij vroeg of ze al klaar was. Ja zei ze met een iets trillerige stem. Oké dan gaan we. Ik heb alleen 1 probleempje zei Daan terwijl ze de voordeur uit liep, en dat is zei Margot een stuk rustiger. Nou, mijn broer heeft me hier net afgezet met de auto, want mijn fiets is stuk en hij is nu met de auto naar zen werk. Dus, als je het niet erg vind fiets ik op jou fiets en jij gaat achterop. Margot dacht even heel snel na, nou wat erg bij de knapste jongen van de school achterop! Maar zei ze tegen Daan: ik denk niet dat mijn fiets mijn gewicht zal houden. Tuurlijk wel zei Daan. Gelukkig was het al donker en kon hij haar hevig blozende wangen niet zien. Hij stapte op haar fiets en zij sprong achterop. Het was best koud, maar tegen hem aankruipen durfde ze niet. Hij zei dat hij het koud had. Margot gaf toe dat zei het ook koud had. Hij pakte haar hand legde die om zijn middel. Voor ze het wist had ze zelf haar andere op zijn buik gelegd. Het was zo fijn om bij hem achterop te zitten. We zijn er zei Daan na 10 minuten. Margot keek om zich heen en zag een mooi groot huis. Ze sprong van haar fiets af en Daan zette haar fiets tegen hat huis aan. Hij opende deur en liet Margot naar binnen gaan. Toen ze binnen was, was ze gelijk in de woonkamer. Er stond een mooie grote bank en 2 uitnodigende zitzakken. Ze ging op de bank zitten en wachtte tot Daan er aan kwam. Ze keek om zich heen en zag een tafeltje met allemaal foto’s staan. Ze liep er heen en pakte een foto van Martijn als peuter. Martijn zag haar bij het tafeltje met foto’s staan en vroeg wat ze er van vond. Ze zei dat ze hem vroeger schattig vond. O ja vind jij dat vroeg hij uitdagend. Ja zei ze heel zelfverzekerd. Dan zal ik het daar mee moeten doen zei Daan. Daan zei dat hij het eigenlijk nog steeds koud had. Jij dan vroeg hij aan Margot. Margot zei dat ze het ook nog best koud had. Dat was ook niet gek aangezien het buiten vroor. Hij stelde voor dat zei een dvd uit ging zoeken uit het kastje onder de tv en dat hij dekens op haalde. Margot knikte instemmend. Margot plofte neer voor het kastje met dvd’s. Ze wist eigenlijk niet wat voor film ze uit moest zoeken. Ze hoorde Daam van de trap af komen. Hij kwam binnen met 1 deken en 1 kussen. Hij vroeg of ze het erg vond om samen met hem onder 1 deken te moeten liggen, omdat hij de andere deken niet kon vinden. Ze zei dat het niet erg was. Ze zei tegen Daan dat ze niet wist wat voor soort film hij leuk vond. Hij zei dat het hem niet veel uitmaakte en dat hij Hitch wel een leuke film vond. Dat verbaasde Margot wel. Omdat Hitch een romantische film is. Maar ze zei dat zei dat ook een leuk film vond en gaf hem aan Daan. Ze wist zich geen houding aan te nemen dus bleef ze maar op de grond zitten. Daan trok zijn schoenen uit en Margot deed het zelfde. Daan startte de dvd en ging op de bank liggen met de deken en het kussen. Hij vroeg of ze er ook bij kwam. Ze antwoordde niet echt maar ging bij Daan op de bank zitten. Hij schoof naar haar toe met de dekens en het kussen. Hij legde het kussen tussen hen in en dekens legde hij ook over haar heen. Hij prikte in haar zei en zei op een plagerige toon ; ‘ga is liggen jij anders kan ik de film niet zien’. Daar lagen ze dan met hun hoofden op één kussen en met hun armen tegen elkaar. Ze voelde zich zo gelukkig en wou weten wat hij van haar vond maar ze durfde het niet te vragen. Ze besloot om te vragen of hij een crush op iemand. Hij antwoorde dat hij dat had. Ze voelde zich teleurgesteld en verdrietig. Ze wou weg, maar ze wou ook wel weten wie. Ondanks dat zei het toch niet zou zijn. Ze besloot om hem ook te vragen wie. Hij antwoordde dat hij even naar de wc moest. Ze kon wel huilen, waarom vind hij me nou niet leuk, waarom heeft hij me dan uitgenodigd? De vragen spookten in haar hoofd. 3 minuten later kwam Daan weer naar de woonkamer met een bloem en een kaartje. Margot snapte er even helemaal niks meer van. Je wou toch weten op wie ik een crush had? Hij klonk heel erg onzeker voor zijn doen. Ja, zei Margot. ‘Wil je deze bloem van me aan nemen en dit briefje lezen`, zei Daan heel verlegen. De bloem was een prachtige rode roos. Ze las het briefje en las het nog 5 keer. Ze kon het niet geloven, ze liep naar hem toe en gaf hem een kus. Na de kus zei: ‘ze ik hou ook van jou`.


Meld even wat je vind.
Mooi of niet mooi.

XxX








Aantal keer bekeken: 2691
Waardering: 8.22 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online