Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Toch nog even terug! (DEEL 1).

U leest om dit moment het verhaal Toch nog even terug! (DEEL 1) gepost door Kendra Geheim. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Kendra Geheim
Gepost op: 2011-2-1

Verhaal:

Toch nog even terug! (DEEL 1)
Ik zit achter m'n computer internetsex te bekijken. Ik voel mijn tepels hard worden als ik ál die enorme piemels zie. Ik kijk om me heen en sluit de gordijnen. M'n hand glijd langzaam in mijn broek. "Ah, wat lekker! Baby, I'm back!" al masturberend loop ik naar m'n slaapkamer. Ik kijk in het nachtkastlaatje en pak een dildo. Dat is toch een tikje lekkerder dan een middelvinger. Ik ga weer achter de computer zitten. Ik krijg opeens een heel geil idee, ik zoek op Google naar een site waar je sexdates kan regelen. Eén keer eerder had ik dat geprobeerd maar dat was een raar geval. Nu zoek ik een betere, lekkere en een vooral geil meneertje dat mij wel eens wil verwennen. Ik typ in: 18/28 jaar, op zoek naar een sexdate en al mijn opvallende kenmerken. Ik blader door mijn foto's en kies de meest geilste en naakste foto uit en zet die op m'n profiel. Al snel zegt een jongeman uit Dordrecht een sexy gedagje... Ik begin een beetje te kletsen en ik vraag of hij voor de webcam wil komen. Ik trek snel m'n truitje uit en m'n webcam springt aan. O mijn god, wat een grote pik zag ik daar verschijnen op m'n beeldscherm. Ik vroeg hoe lang hij was en hij antwoorde 20 cm, dat vond ik erruug leuk en raakte meteen opgewonden. Ik wou meteen eigenlijk een afspraak maken en hij stemde er mee in.


*Dingdong* Je doet open, ik zie jou en voordat ik het weet liggen we te rollebollen op je bank. Toen we ongeveer halfnaakt waren werd er aangebelt. Ik keek je aan en snel deed je je broek aan. Maar het was te laat. Een vrouw (je moeder) keek door het raam. Je opende je mond maar ze belde alweer aan. Je deed open en wat ik nóóit verwacht had was dat ze zei: "Waarom heb je mij niet uitgenodigt?" Ze gooide haar tas op een leren stoel. Ik bedacht me dat dit wel een hele geile familie was. Het werd dus een triootje en dat was zó lekker. Je moeders kutje zag er nog goed uit voor een vrouw in de 60 en mijn biseksuele gevoelens speelde op. Ik begon haar klitje te likken terwijl jij me van achteren pakte. Genot van alle kanten!
Ik was in de zevende hemel! Toen draaide we het om en ik begon Roland (man van de sexsite) te pijpen en z'n moeder begon mij overal te voelen en te likken. Echt heerlijk! Ik had geluk dat ik in het midden zat.






Ik zie Roland nog veel maar z'n moeder houdt zich volkomen buiten onze relatie. Maar soms doen we even stout en mag ze toch nog wel een partijtje meedoen! ;)

Aantal keer bekeken: 3798
Waardering: 4.29 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online