Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Tomorrow is the future...

U leest om dit moment het verhaal Tomorrow is the future.. gepost door AnoniemAnoLeo. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: AnoniemAnoLeo
Gepost op: 2009-12-18

Verhaal:

Tomorrow is the future..
"AAAAAH!" zwetend zat het 18 jarige meisje Anniek recht op in bed.."Pff.. gelukkig maar een nachtmerrie" mompelde Annemiek, dat is vreemd, want Anniek heeft nog nooit een nachtmerrie gehad. Anniek had verwacht dat haar ouders meteen zouden komen door haar geschreeuw, maar ze hoorde niks.. 'Oja! Die zijn natuurlijk op het feestje van tante Marie.' Anniek keek op de klok.'maar het is al 2:04 in de nacht' dacht Anniek verbaasd, 'dan zouden ze toch allang thuis moeten zijn? misschien hoorde ze mij gewoon niet.' Dus Anniek liep naar de kamer van haar ouders.. Geen Joop en ook geen Hanneke te bekennen. Oow wat gênant, er kwam een condoom onder het dekbed vandaan. 'Mijn ouders vrijen dus nog wel.'dacht Anniek. Ze liep naar het nachtkastje van haar vader, en zag daar sexbladeren liggen, bij haar moeder's nachtkastje zag ze het HunkMagazine.. 'Huh? ik snap het niet, zo zijn me ouders niet.. Altijd zo netjes, die hebben dit toch niet?' anniek knipperde het licht aan. 'WOOW WACHT EVEN.. Licht bruin behang?? wtf.. dit is niet mijn huis.. iK WOON HIER NIET!!' schreewde ze uit.. ze liep naar beneden en daar in de gang zag ze een man liggen, er kwam bloed uit z'n neus. Ze liep door naar de keuken, daar lag een vrouw naakt en bewusteloos, er kwam bloed uit haar mond en er stak een mes in haar borst. Anniek liep verscrikt door naar de woonkamer.. Daar lag een man te vrijen met een vrouw... WAAR BEN IK BELAND dacht Anniek.. Uit de hoek kwam een man sluipen en zei: "Aaha..,, daar heb je me wijfie.." Hij greep Anniek bij haar heupen en kwam met zijn mond dichterbij.. Hij fluisterde: 'kom jij maar even mee naar mijn kamertje..' Anniek verstijfde.. dit kan niet! wat gebeurt er nu? De man trok haar mee naar de kamer en trok de kleren uit van Anniek, Ook deed hij zijn eigen kleren uit. Anniek wist niet wat ze moest doen.. Ze schreeuwde verward: 'NIET DOEN.. ik wil niet HOU OP!!' maar de man bleef doorgaan. Anniek lag uitgeput op bed, best heftig zo'n vrijpartij.. En het enge was, ze vond het best wel lekker, dat gevoel, zo raar, maar zo kicken..
Anniek liep naar beneden, helemaal naakt, ze liep naar een andere man toe en zei: "Wil je even met mij dat bed uitproberen daar boven?"Wat deed Anniek, dit wilde ze niet.. Maar de man liep mee en weer vrijde Anniek met een wildvreemde man.. Toen lag Anniek alweer uitgeput op bed.. De man friemelde aan het schaamhaar van Anniek,, dat kietelde best wel en Anniek moest daarom giechelen.. Anniek schrok in eens wakker Wat doet ze nou? 'DIT WIL IK NIET..' schreeuwde ze ineens.. Ze wilde weg lopen, maar de man hield haar tegen en wilde nog een keer met haar in bed,, Anniek beheersde haar zelf om niet nog eens in bed te duiken.. "NEE! IK GA HIER WEG"" toen pakte de man een mes..

Politie mannen vonden 2 lijken.. Het ene van een naakte vrouw, een ander van een naakt meisje rond de 18/19 jaar..

Wat er eerder gebeurde:
Anniek was alleen thuis, haar ouders waren naar een verjaardag van tante Marie. Anniek wilde net naar boven te gaan om tandentepoetsen toen er werd aangebeld. Er stonden 2 mannen voor de deur.. Ze duwde een middeltje in Anniek's mond waar je meteen van in slaap valt en alles vergeet wat er 5 minuten daarvoor is gebeurd en waar je ook nare dromen van krijgt...

Aantal keer bekeken: 6337
Waardering: 1.53 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online