Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Trinity de vrouw van men dromen.

U leest om dit moment het verhaal Trinity de vrouw van men dromen gepost door Cyberdog . Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Cyberdog
Gepost op: 2009-4-9

Verhaal:

Trinity de vrouw van men dromen
Ik had net de eerste Matrix film opnieuw bekeken, een oude cassette die ik nog had liggen. Maar het was al 2h voorbij en ik moest om 8h al uit men bed om te gaan werken dus het werd tijd dat ik maar ging slapen. Ik ging naar boven en legde me op men bed, ik was nog aan het denken aan Trinity, het lekkere stuk dat meespeelde in de Matrix en het latex pak dat ze droeg maakte me helemaal gek. Net toen ik mij wilde rechtzetten om mijn kleren uit te trekken hoorde ik iets. Men deur van men kamer ging open en daar stond ze Trinity. Ik kon niet geloven wat ik zag, maar toch was het echt. Mijn hart bonkte veel te snel, ik wist niet wat te zeggen dit had ik namelijk niet echt verwacht. Ze droeg haar zwarte latex pak uit de Matrix. Ze lachte naar me en ze zei:” Jij was aan mij aan het denken ik heb het gezien in de Matrix”. Maar het maakte me allemaal niets uit hoe ze op mijn kamer gekomen was. Ze kwam dichter naar me toe en zonder iets te zeggen trok ze men rits los en opende de knop van mijn jeans. En ik kon niets anders dan haar te laten begaan. Elke normale man zou in die situatie hetzelfde gedaan hebben. Ze trok mijn t-shirt uit en men jeans en men boxershort. Toen kuste ze me, een ongelooflijk gevoel ging er toen door me heen. Ik had al vele meisjes gehad maar Trinity stond vanaf nu bovenaan men lijstje. Ze wist precies wat ik nodig had , haar hoofdje zakte naar men lul die inmiddels al helmaal stijf geworden was. Ze begon me zachtjes te pijpen en ik genoot met volle teugen. Haar latex pak dat ze droeg maakte mij enkel nog geiler. En ze pijpte me perfect niet te traag niet te snel. Toen ik voelde dat ik begon te komen pakte ik haar hoofd vast en streelde haar door haar prachtige haar. Langer kon ik het echt niet houden en spoot haar mondje vol, en ze bleef maar doorgaan. Toen kwam ze naast me liggen. Ik draaide haar een tong en loste de rits van haar latex pak. Het was niet zo eenvoudig maar het lukte me toch om haar pak uit te trekken. Onder haar latex pak droeg ze niets, geen BH zelfs geen slipje. Haar lichaam was zo perfect dat ik het haast niet kan beschrijven. Ze had prachtige tieten, haar lichaam was afgetraind maar niet overdreven, haar kontje had perfecte vormen. En ze lag daar gewoon in mijn bed. En alsof ze het wist dat ik terug klaar was voor een volgende keer kroop ze boven op me en ze begon me te bereiden. Haar kutje spande rond men lul alsof ze nog maagd was en prachtige tieten wipte op en neer en ik pakte ze met beide handen vast. Ze bleef me maar berijden aan het zelfde snelle tempo alsof ze onvermoeibaar was. Ze begon zachtjes te kreunen wat me enkel nog wilder maakte. Ze kreunde zo hard dat de buren het moesten gehoord hebben maar daar trok ik me op dat moment helemaal niets van aan. Ik voelde dat ik ging klaarkomen en ook zij kermde van genot en toen spoot ik voor de tweede keer die afvond mijn warme zaad in haar. Ze bleef nog even doorgaan en viel dan op mij. Allebei vermoeid door de intense inspanning hebben we daar een hele tijd gelegen. Hoe lang juist weet ik niet, die nacht had ik geen enkel besef van tijd of ruimte. Het kon me ook niet schelen waar ik was of hoe laat het al was maar dat kan je wel begrijpen neem ik aan. Toen nam ik het initiatief en kroop boven op haar. Ik streelde haar gezichtje, haar lekkere tieten en stopte men lul in haar warme spannende kut. Ik begon haar zachtjes te neuken. En ze pakte men billen vast en trok me steeds naar haar toe. Alsof ze meer wou. Ik begon te versnellen en ook ik leek die avond geen vermoeidheid te kennen ze spreidde haar benen nog wijder zodat ik nog dieper in haar kon doordringen. Haar tietjes schudde zachtjes mee in ons vrij snelle tempo. Ze begon weer zachtjes te kreunen en steeds harder en harder. Er zijn 2 soorten vrouwen de stille puffertjes en luide kreuners. En ik word gek van de laatste soort. En ze begon klaar te komen haar kut spande nog harder rond men lul. Ze bleef maar komen en ik bleef haar maar neuken, ik denk dat ze toen wel 3 keer na elkaar klaargekomen was. En toen begon ook ik te komen en ik spoot mijn lichaamsappen de 3 de keer die avond diep in haar. Doodvermoeid lagen we daar, uitgeteld van de inspanning. Ze trok terug haar latex pak aan en ik vroeg of ik haar nog zou zien. Wanneer we nog eens zouden afspreken. En ze zei:” Als je me weer nodig heb kan ik het zien in de Matrix”.

commentaar ==> erazerdog@gmail.com


Aantal keer bekeken: 5534
Waardering: 3.05 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online