Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

True Jackson deel 2.

U leest om dit moment het verhaal True Jackson deel 2 gepost door Margriet. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Margriet
Gepost op: 2009-10-24

Verhaal:

True Jackson deel 2
True: (Komt in haar kantoor, ze gaat op haar stoel zitten en glijd af)Alles gaat goed hoor.
Cricket: (Komt in True´s kantoor) is die stoel veel ste glibberig?
True: (Sta op) Hoi, Sorry ik moest hier zijn ik ben True Jackson.
Cricket: Leuk(Geeft True een hand) Ik ben Cricket je….Assistent.
True: Mijn assistent! Ik heb er nog nooit één gehad!
Cricket: Nog nooit?
True: Of toch wel de meester ging eens weg en toen kwam er een dame en ik riep PANNEKOEKEN Meester en de meester kwam direct en iedereen mocht pannenkoeken eten.
Cricket: Oké, ik ben daar dus doe niks verkeerd je kunt mensen bellen.
True: Zoals wat?
Cricket: Roomservice, je kunt gratis drinken krijgen en zo verder.
True: Oh, ik heb wel dorst.
Cricket: Nee, laat maar je hebt hier een koelkast met vol met drinken.(Klik op een knop)
True: O mijn god, dat is….O er zit alleen frisdrank in gaat mijn tong ervan zweten geen water
Cricket: Je kunt water bestelen, cola, Fanta.
True: O echt waar! Of doe je meer Bitchi?
Cricket: ……Bitchi maar wat zou je graag weg willen hebben?
True: Oh die stoel daar die is veel te glibberig.
Cricket: Daar zijn er nog meer stoelen in de…..
Lulu: (Rent True´s kantoor binnen) AAAh!
True: Lulu!(Geeft haar een knuffel)O, dat is mijn beste vrienden en ze is een beetje gek.
Cricket: (knikt)
True: O Lulu dit is Cricket mijn assistent.
Lulu: Echt, ben jij haar baas jij bent zo oud!
True: Lulu!(Slaat haar)
Lulu: Echt waar, zei is 10 keer ouder dan jou de omgekeerde wereld!(Huppelt weg)
True: Het spijt met Cricket.
Cricket: Het spijt mij ook.(Gaat weg)

word vervolgd....

Aantal keer bekeken: 1989
Waardering: 2.29 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online