Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Tunesië.

U leest om dit moment het verhaal Tunesië gepost door Shyta. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Shyta
Gepost op: 2008-12-13

Verhaal:

Tunesië
Daar lag ze dan op haar rug in de avondzon, in haar zwarte bikini. Ik smeerde haar in met zonnebrandlotion en mijn handen gingen over haar heerlijke lichaam.
Mijn vingers gleden langs de rode kraaltjes waarmee de bovenrand van haar bikinibroekje was versierd. Onderaan haar buik en vlak boven de venusheuvel langs die onder het dunne badstofje verborgen was.
Terwijl ze lekker luierde keek ik naar de contouren van haar tepels en de gleuf van haar kut die zo lekker zichtbaar waren door de bruine stof.
Ik geilde al zo lang op haar en nu mocht ik haar eindelijk insmeren en dus ook aanraken! Ik dwaalde wat met mijn gedachten af. Mijn vingers volgden de over haar buik getatoeëerde ketting die vanaf haar rechterzij tot onder haar navel liep. Terwijl mijn rechterhand al strelend onder haar navel aankwam trok mijn linkerhand, zonder dat ik er in gedachten eigenlijk helemaal goed bij was, een van de strikjes uit haar bikinibroekje, waarmee de linkerzijden waren verbonden.
Mijn rechterhand schoof onderwijl tegen de kralenrand aan en duwde het nu los liggende lapje stof voor zich uit.
Ik voelde mijn hand de hoekig geschoren baan dun begroeid schaamhaar op haar venusheuvel opglijden.
Toen Silvia geschrokken overeind kwam om te zien wat er gebeurde, omvatte mijn hand haar kut al en zakte mijn middelvinger tussen haar warme schaamlippen in.
Haar “Heee, wat doe je…” smoorde ik door haar hoofd met mijn andere hand in haar nek te pakken en tegen het mijne te drukken. Ik dreef mijn tong met kracht in haar mond en tevens een tweede vinger in haar kut.
Even stribbelde ze nog wat tegen, maar niet veel later beantwoordde ze mijn zoen en liet ze zich gewillig door mij vingeren.
Al zo lang had ik over haar kut gefantaseerd en afgevraagd of ze schaamhaar had of niet, hoe nat ze was en meer van dat soort geile dingen, maar nu voelde ik gewoon hoe warm, nat en strak deze 21 jarige blondine was.
Als een razende ging mijn wijsvinger nu over haar klitje, die snel opzwol.
Haar schaamlippen openden zich en al snel verraadde een gedempte kreun en ferme beet in mijn tong dat Silvia klaarkwam.
Terwijl de zon langzaam onderging in Tunesië liet de 16 jaar jongere schone zich wijdbeens verwennen.
Het strand was bijna leeg toen ik mijn hoofd liet afzakken in de richting van haar lekkere heupen.
Ik begon haar, met mijn knieën in het warme zand, te beffen.
Ik spreidde haar schaamlippen met mijn wijsvingers en likte haar rozerode kutvlees.
Ze smaakte naar zeezout en geil.
Mijn tong gleed herhaaldelijk vanaf het sterretje van haar anus, zo diep mogelijk door haar kut, tot haar klit.
Silvia kirde bij elk tongcontact met haar klitje en met een hand greep ze nu dan ook mijn haren en dirigeerde zo het te volgen liktempo.
Al snel volgde weer een orgasme. Terwijl haar onderlijf omhoog schokte duwde ik mijn tong zo diep ik kon haar strakke jonge schacht binnen. Ze smoorde haar kreun weer en kneep haar benen nu dicht.
Ze was meerdere keren klaargekomen en kon nu echt niet meer.
Terwijl ze nahijgde van de gevingerde en gelikte orgasmen schoof ik met mijn linkerhand de stof van haar bikinitop opzij zodat ik nu ook haar blote borsten kon zien.
De mooi ronde en stevige bleke borsten staken goed af tegen haar zongebruinde huid.
Met mijn rechterhand trok ik mijn al die tijd al keiharde en naar haar hunkerende lul af en al snel kwam ook ik klaar.
Silvia keek toe hoe ik op mijn hoogtepunt mijn voorhuid strak naar achteren trok en er vervolgens een aantal stralen melkwit zaad vanuit mijn donkerpaars opgezwollen eikel spoten. Mijn dikke sperma belandde op en tussen haar lekkere ronde tieten.
Nadat ik mijn lul weer in mijn short had opgeborgen om te mogen ontspannen, pakte ik Silvia’s lekkere tietjes met beide handen beet en masseerde mijn nog warme zaad erover uit.
Haar borsten voelden ook al zo heerlijk jong.
Omdat een hotelmedewerker onze kant opkwam, trok ik haar bikinitop met tegenzin weer snel over haar kleverige borsten heen en maakte Silvia haar broekje snel weer dicht.
Ik moest helaas gaan en liet haar met tegenzin achter op het strand.
Terwijl ik terug naar het hotel liep kwam ik haar vriendje tegen….


Aantal keer bekeken: 3918
Waardering: 6.50 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online