Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Tweeling beach boys.

U leest om dit moment het verhaal Tweeling beach boys gepost door girl of the 2. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: girl of the 2
Gepost op: 2010-8-28

Verhaal:

Tweeling beach boys
Tweeling beach boys

Het was warme dag Italië ik (Charlotte(18) en mij vriendinnen zat op een camping het was de 2de dag naar onze aankomst en we waren al naar het zwembad geweest dus we gingen vandaag maar een naar het strand, bij het strand aangekomen huurde we een strandbed en gingen daarna meteen zwemmen, toen douchen kon ik op het volleybalveld kijken en toen zag ik ze twee gespierde jongens met blauwe ogen precies het zelfde lange haren tot aan de nek en voor stekeltjes die naar achter staan ik was gelijk helemaal van de wereld van ze ook al wist ook nog geen eens hoe ze heten , maar toch bleef ik even staan om ten kijken naar hun lichaam en naar of ze kunnen volleyen toen kwamen ineens me vriendinnen aanlopen om te douchen ze douchte zich en vroeg of ik mee ging verder ben ik nog een paar keer wezen zwemen en natuurlijk gedoucht om natuurlijk om weer naar hun te kijken.
Later die dag rond 4 uur hadden we wel een beetje honger en dorst en toevallig was een strandtent in de beurt dus we gingen naar de bar we liepen wat trappen op en gingen aan een tafel zitten ook konden we naar beneden kijken en daar stonden ook nog tafels en toen zag ik ze weer ! ze zaten aan een tafel met zijn 3e deze keer was er een vriend bij ze hadden alle 3 een biertje en er lag een pak sigaretten in het midden ik wist natuurlijk niet van wie hij was ik hoopte natuurlijk van hun vriend en toen kwam ons eten en was ik even afgeleid,toen ik klaar was met eten keek ik gelijk weer naar hun tafeltje ze zaten er nog steeds alleen geloofde ik mij ogen niet wat er toen gebeurde alle twee pakte ze een sigaret staken hem aan namen een trekje ik geloofde mij ogen niet maar ik kreeg ook een raar gevoel van binnen ik was daar door nog meer verliefd ,verder hebben ik en mij vriendinnen nog een tijdje op het strand gelegen er bleek ook een disco in de buurt te zijn en daar wilde we naar toe gaan dus we vertrokken van het strand bij de weg zag ik de tweeling weer bij 2 scooters staan een geel met zwarte en een paarse ze namen net allebei hun laatste trekje van hun sigaret gooide hem weg deden hun helm op en reden weg wetend dat ze allebei 16 zijn,en ik hoopte dat ik ze nog een keer zou zien.
Wil je weten hoe het verdergaat,hoe de tweeling heten,en wat er die avond in de disco gebeurd lees dan ook binnenkort deel 2


Aantal keer bekeken: 3371
Waardering: 3.47 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online