Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Tyra Estee : Mijn Logboek.

U leest om dit moment het verhaal Tyra Estee : Mijn Logboek gepost door Jelisha Schrijfster. Dit verhaal is gepost in de categorie humor verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar humor verhalen?
Categorie: humor verhalen
Gepost door: Jelisha Schrijfster
Gepost op: 2007-10-20

Verhaal:

Tyra Estee : Mijn Logboek
Tyra Estee
''Mijn logboek"
Elle, Effie, en nog meer vreselijke figuren

21 augustus
Vandaag is het een superdag. Want... Ik ben uitgekozen om in de Bestuurraad van school te zitten! Echt verwacht had ik dit niet, maar ja, leuk toch? Maar natuurlijk ging die rot-Elle weer met haar zogenaamd o zo mooie blikken naar de verkiezer kijken. Nu zit zij op de 2e plek! Grrr. Ik haat Elle, en haar irritante blikken. Ik krijg een mail van Elle binnen.
Eh, ELLE? Hoe weet die ^*%# $ mijn E-mail adres?

Ik kopieer het wel.

Van: Elle Börge;
Aan: Tyra Estee ;
Onderwerp: RAAD
Bericht:
Tyra Tina Estee. Waarom zit jij op de eerste plek en ik niet? Jij bent toch zeker niet perfect?
Ik ben degene die daar hoort, hoor jij me? IK! IK!
Ik word gek op school: ''Tyra zit op de eerste plek, YAY!''
No apologies, to me. Nooo, not to ME!
Ja, ik barst zowat uit elkaar!
Oja, je bent oliedom; je weet natuurlijk niet wat dat betekent, hé?
No apologies betekent Geen excuses, geen ''sorry''.
Laat maar, ik ga niets meer aan jou uitleggen. Jouw breintje kan dat niet aan.
Nou, ik hoop dat ik je met mijn blikken van de eerste plek kan stoten!
Morgen zie je wel wat ik bedoel!
Niet zo vriendelijke groeten, Elle. de persoon die beter dan jou is.

.. Wat een domme mail zeg.
Zelfs een oma van 110 weet wat dat betekent. Oke, dat nou weer niet..
Misschien een oma van 80!
Mijn oma is vergeleken met dat wel een jonge pop hoor. :D
Zij is nog maar 54! Bijna 55, maar ja.
Nou ja, ik zal vertellen of Elle dat allemaal ook heeft gedaan. Morgen, Op School.
Nouuu,, doei! Tot morgen!

22 augustus

Hoi logboek! Het is vandaag een grappige dag.
Oh ja, ik zou je nog verder vertellen over Elle. Elle heeft ook een tweelingzus (jammer, er zijn nog meer Elle-Klonen op de wereld. Huil,huil.)
Effie is haar naam. Waa, ze hebben nog meer samen-werkingen die nóg meer mensen irriteert; behalve Ron, de verkiezer. Die doet alles wat zij zeggen.
Toen kwamen zij naar Leonie en mij toe: ''Euh. Ik wilde niet veel zeggen, Peeonie.. En euh.. Paira.. Maar, jullie leggings zijn totaal uit de mode''. ^^ Kan mij die stomme legging schelen. En hun irritante mening. En dat zei ik ook. ''Eeh, Pelle en Peffie. Ik wilde niet veel zeggen, maar jullie mening scheelt ons een drol.'' xD Ze keken ons aan zo van: ''Oké...Eh.'' ^^
Leonie liep weg, uiteraard met mij vast. ''Ze denk''- Ze kon haar zin niet afmaken of de lelijke valse stem van Effie schalde door de gang. Een jongetje schrok en gleed uit.
''EE. TYRA, NIET DENKEN DAT JE STOER BENT!'' Eeeh, Dacht ik. ''Dat denk ik niet, pip!'' krijste ik terug.
Pip betekent in Tyra-Taal stommerd.
''En je denkt ook nog dat je mooi kan zingen!'' Zei ze met haar aso-stem en ik wilde net weglopen.
Ik echt zo van: waar heeft die het nou weer over?
''Ik kan het beter hoor!'' Zei ze, en ze stond in positie.. En ze begon te krijsen. Ik hoorde de ruiten rinkelen.
Haar stem klonk zeker niet mooi. Maar ja.
Effie vond haar stem fantastisch.
Leonie trok me naar een hoekje. ''Tyra, ze willen ons dwars zitten!''
Toen zei ik: ''Ja, heb ik in de gaten.''
Dus we moeten in actie komen! We pakten ons pistool. Nee, grapje.
Dus de ''Ik ben beter dan jou'' wedstrijd begon..

Zingwedstrijd
1. Zingwedstrijd. -_- Jaa, ik weet het. Ik dacht dat ik niet kon zingen. Ik had maar Missy Elliot gedaan met Lose Control, want da's tenminste niet zo'n krijsnummer..
Elle en Effie status
zij zijn verbaasd.
O.O. Oké, nu komt 'de' Leonie.

LEONIE STATUS
ze zingt een lied van Alicia Keys.
Klinkt Super Goed.
Het lied van Leonie is klaar!
Waaaauw.
Nu het einde:
Iemand uit mijn klas kwam op het podium staan.
Wij stonden nog in de hal, daarnaast.
*AHUM* Zei ze.
''Wij willen u graag zeggen dat we een winnaar hebben:
De enige echte..
EFFIE!"
Wat? Iedereen keek haar aan.
''Ja, Effie, jij hebt gewonnen. Je hebt gewonnen voor de beste zangeres ooit''! Het meisje op het podium keek naar Elle, die haar duim opstak.
Ik kreeg al een slecht idee. Elle heeft haar omgekocht. Het rotkind. Mijn enige redding was: rappen! Ö je ziet het zeker al helemaal voor je: een Rappende Tyra. RT. Met een bling-bling-ring en een bling-bling-ketting waarop staat: RapTyr, en ik loop het podium op. Nee hoor, zo ging het niet.
Ietsjes anders.
Ik begon te rappen. Ohohohooh.. =O
Aaaayo, i think to use my technology.
Why dont you sit down and talk to me?
Ayo, i think to use my technology.
Why don't you sit down and talk to me?
Oehoe,
She wants it, eh eh she wants it,
Een koude kippensoep!

Op het laatste moest iedereen lachen, ik had het laatste zelf verzonnen. Wat ze in het liedje zeggen lijkt er wel op, hoor!

Iets van ''A wanted irrestisoup'' ofzo. -_-
Iedereen zei: "Hè, Tyra moet winnen! Wij willen een andere winnaarkiezer!"
Elle kreeg een rood hoofd en trok een beetje aan haar kraag om te luchten. Haha, een lachertje!
Het meisje op het podium wist even niet wat ze moest zeggen. Op het laatst werd het: ''Ik ben weg hier!'' En ze rende van het podium af.
Effie bleef op het podium. ''Willen jullie dat ik nog een keer zing?''
De hele school rende weg. Ik stak mijn tong uit naar haar en zij ook naar mij. Kinderachtig he..?
Bij de deur kwam er een man in pak binnen.
Met een bivakmuts op.

Wat moet ik doen?
Oh My... God. Wat moet ik doen. De dader goed bekijken. Ja, dat lukt lekker, met die bivakmuts op. Jee. Misschien huidskleur, conditie?
Oke, ik maak een tabelletje.


Stem S
Conditie
huidskleur

zwaar mager blank

Ik zie niet precies wat hij doet.. Misschien wil hij een computer jatten!
Nee, Hij loopt naar een klaslokaal. Naar Effie, zie ik. Opeens krijg ik medelijden! Nee, Tyra, Die medelijden verdient die pruthoop niet. Of toch wel?
De rest zit nu al in de klas en ik zit hier nog, maar nu weet jij, die het leest, niet hoe ik dit allemaal op schrijf. Dat doe ik niet, maar ik heb een automatisch logboek.
Ik sta hier nu dus helemaal alleen en Effie wordt meegenomen, samen met Anette-Jolien. Ik kan het niet laten om naar Elle te rennen. Het moet wel.
Ik ruk de deur open. ''Elle, nu onmiddellijk komen. Effie wordt ontvoerd!" De hele klas roept ''ooh'' en Rolande slaakt een kreetje uit, en valt flauw. Ik voel een soort van tornado in mijn buik. Er loopt een traan over Elle's wang. "We moeten haar redden!" zegt Elle. Ho eens, dacht ik, ik ga niet met een drol als jou haar redden? Maar het moest wel.

Aantal keer bekeken: 2609
Waardering: 7.43 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online