Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Uitstapje.

U leest om dit moment het verhaal Uitstapje gepost door Muizz. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Muizz
Gepost op: 2008-2-9

Verhaal:

Uitstapje
Ik loop je tuin in. Op mijn aanbellen werd niet gereageerd, en ik begrijp al snel waarom: via een open klapraampje hoor ik de douche stromen. Ja, ik ben inderdaad iets eerder dan afgesproken. Het doet me goed te merken dat je voor mij lekker fris en schoon wilt zijn. Datzelfde heb ik immers voor jou ook gedaan, net voordat ik thuis vertrok. Ik kon alleen niet voorkomen dat het onderweg alweer wat plakkerig is geworden in mijn kruis. Dat is nu eenmaal het gevolg van de gedachten aan wat er deze middag komen zal.

Ik open de deur en ga naar binnen. Je hebt een mooi huis zie ik. In de gang blijf ik even aarzelen: durf ik? Ik haal diep adem en loop de treden op naar boven... Wie A zegt moet ook B zeggen.

Boven staat een deur open, en ik hoor nu nog sterker het geluid van de douche, en daar doorheen een zacht neuriën. Wat schattig!
Ik luister even, en herken het liedje “I want your sex” van George Michael. Hmm, je bent dus al in de juiste stemming.
Wat nu? Ik wil je niet laten schrikken, maar wil je toch laten weten dat ik er ben. Ik kuch een keertje, en noem je naam. Het neuriën stopt. Ik noem nog eens je naam. Dan schuift het douchegordijn opzij en komt er een nat gezicht tevoorschijn. “Ha, ben je d’r al?”
"Ja, ik was wat vroeger, maar ik dacht dat dat niet zo’n probleem zou zijn." “Nee joh, lekker juist, nog langer tijd voor elkaar!”
Je zet de douche uit en schuift het gordijn verder open, waardoor ik meteen je hele blote lijf kan zien. Het kost me moeite om toch naar je gezicht te blijven kijken, in een paar ondeugende uitdagende ogen.
“Ik was toch net klaar” zeg je. Ik kleur tot achter mijn oren, maar zeg dapper: “Al klaar? Ik dacht dat IK daar vandaag voor zou zorgen?” Je grijnst: “Grapjas! Kom hier, kus!” Je trekt me tegen je blote natte lijf aan. Hmm, dat voelt goed. Ik kus terug, en voel mijn onderlijf meteen opvlammen, helemaal wanneer jij je tong slim via mijn mondhoekje naar binnen laat glijden.

We tongen een hele tijd, kreunend van opwinding en geilheid, en jouw handen strelen intussen teder maar stevig mijn rug, en even later mijn billen.
Dan neem ik de leiding over: ik pak de grote badhanddoek die al klaar lag, en zeg “kom op, waar is je slaapkamer”. Aan je hand trek ik je mee. Nog druipnat van het douchen loop je naar een deur en als je die opent loop ik voorop en leg de handdoek uitgespreid op het grote opgemaakte bed.
Je kijkt toe hoe ik bezig ben, en gromt als ik je bij je schouders pak en achterover op de handdoek laat vallen. “Zo, en nu laat mij maar eens begaan” zeg ik streng.
Je vouwt je handen onder je hoofd en kijkt me geil aan. “Ga je gang!”

Ik doe mijn shirt uit en schop mijn schoenen onder het bed. Dan ga ik naast je zitten op mijn knieën. Ik laat mijn borsten, nu nog een beetje verstopt in mijn mooiste beugel-BH, even over je benen glijden. Je zucht diep.

Dan begint mijn tong aan een lange vochtige reis, beginnend bij je natte voeten, die ik druppel voor druppel droog lik. Langzaam gaat mijn tong omhoog, via de binnenkant van je linkerbeen naar je knie, die ik even vol in mijn mond neem, terwijl ik mijn tong speels over de knieschijf rondjes laat draaien. Nog een klein stukje hoger, en dan ga ik plagend via het andere been weer omlaag, tot aan de enkel.
Intussen lig jij je te verbijten, en je penis heeft al een omvang die veel moois beloofd. Maar ik wil het rekken, zo lang mogelijk, en ik wil je helemaal gek maken zodat je het bijna niet meer houdt.
Met een snelle natte beweging van mijn tong ga ik nogmaals langs de binnenkant van je been, dit keer de rechterkant, naar boven. Nu stop ik niet bij de knie, maar ga hoger, en zo te merken windt dat je nogal op.

Ik kom bij je lies, en je trilt helemaal van opwinding. Maar nee, zo makkelijk ga ik het je echt niet maken. Ik bijt even zachtjes in de zijkant van je stijve penis, en schuif dan hoger zodat mijn borsten boven je gezicht komen. Je hand gaat naar mijn linkerborst, maar ik sputter tegen: “tut tut meneertje, geduld!” Gepijnigd sla je je hand om de spijlen van het bed. Je onderlijf beweegt als in een reflex een aantal keren omhoog en weer omlaag.

Ik ga naast het bed staan en doe langzaam mijn broek uit. Jouw ogen volgen elke beweging. Nu heb ik alleen mijn onderbroek en BH nog aan, een mooi blauw setje dat ik speciaal voor deze gelegenheid nog eens achter uit de la heb gevist.
Je kreunt als ik op m’n knieën over je heen kom zitten. Even denk ik dat je opgeeft, en de leiding van me gaat overnemen, maar je vermand je en houdt vol.
Met het natte kruis van mijn broekje schuif ik over je onderbuik, terwijl ik met beide handen mijn borsten masseer. De tepels steken fel in de stof naar voren. Als ik het zelf ook bijna niet meer kan houden trek ik de stof opzij en laat één voor één mijn borsten vrij. Een mooi gleufje is zichtbaar, en ik herinner me dat je me vertelde dat je daar je penis wel eens tussen zou willen leggen. Ik maak m’n BH aan de achterkant los en gooi ‘m op de grond. Dan zak ik wat omlaag en leg mijn borsten om jouw gezwollen paal heen. Hij is groot en stevig, en ik moet me echt inhouden, want ik heb echt enorme zin om ‘m in mijn mond te nemen.

Met mijn borsten schuif ik het voorvelletje een beetje op en neer. Je kreunt nu bijna onophoudelijk, en kijkt ontzettend geil uit je ogen.
Ik kom overeind en kruip wat hoger. Ik wil eerst nog wat met je tongzoenen. Ik lik achter je oor, vervolgens aan je oorlelletje, en dan ga ik naar je mond, die al ver en verlangend openstaat.
We zoenen heftig, af en toe bijtend in elkaars lip, alsof ons leven er vanaf hangt.
Ik ga er helemaal in op, en merk nauwelijks dat jouw handen mijn rug masseren. Op het moment dat ik het merk ben ik al verloren: dit is héérlijk. Ik geniet, en geef me helemaal over. Daar maak jij handig gebruik van, en voordat ik het weet zijn de rollen omgedraaid. Je bent onder me uit gekropen en ik lig op mijn buik. Jij zit over me heen, en ik voel je harde paal tegen mijn been drukken.

Je masseert me vakkundig, laat je handen alle gevoelige plekjes raken, en maakt wat drukpunten heerlijk los.
Je kust me in mijn nek, en nu is het mijn beurt om te kreunen.
Mijn kut is helemaal nat, en ik verlang er verschrikkelijk naar om door jou genomen te worden.
Eindelijk ga je rechtop zitten, en ik voel hoe je handen langs mijn heupen over mijn billen glijden, en zo mijn onderbroek naar beneden schuiven. Je kruipt helemaal naar mijn tenen, en pakt mijn slipje op. Ik hoor hoe je eraan snuffelt en vervolgens goedkeurend kreunt: “Hmm, lekker geil”.
Dan ga je met één hand tussen mijn benen door omhoog, en als je bij mijn natte poesje komt schreeuw ik het uit als je met één vinger naar binnen gaat. Ik stond zo op scherp, en dit is echt heftig genieten.

Je tilt mijn heupen een beetje op, mijn kont steekt omhoog. Met je vingers masseer je de hele omgeving van mijn kut, en soms laat je één of twee vingers even diep naar binnen glijden. Dan gooi je me om, zodat ik op mijn rug kom te liggen. Waarderend bekijk je me van top tot teen. “Hmm, je hebt ècht lekkere tieten”, zeg je.
Dan duw je mijn benen opzij en begint aan een lange lome befsessie.
Je tong verkent eerst de randjes van mijn kut, de kleine en de grote kutlippen, en af en toe neem je ze even zachtjes tussen je tanden. Af en toe raak je mijn klitje aan, en ik hou het nu echt niet meer.
“Schat, alsjeblieft, doe iets, alsjeblieft...” kreun ik. Als antwoord steek je vier vingers tegelijk in mijn spleetje, en terwijl je je hand soppend op en neer beweegt ga je met je tong naar mijn klitje. Met je duim masseer je het stukje tussen mijn kut en mijn poepgaatje. Ik ben zo geil als boter, en als je dan ook nog eens aan mijn klitje begint te zuigen kom ik diep schokkend en schreeuwend van genot klaar.

Je geeft me uitgebreid de tijd om bij te komen, ligt steunend op een elleboog naar me te kijken. Als ik naar je kijk zie ik bewondering vermengd met geilheid. Je zoent me over mijn hele gezicht, en als we wéér eindigen met onze tongen verstrengeld in elkaar voel ik me langzaam weer sterk genoeg worden om de rollen weer om te draaien. Ik ben weer aan zet.

Ik neem jouw lul in mijn hand en trek er een paar keer zachtjes aan. Dan buig ik mijn hoofd en neem ‘m in mijn mond. Mijn tong draait rondjes om de eikel, en het doet me plezier om jou te horen kreunen. Mijn vingers gaan zacht over je billen, onderlangs, door je korte schaamharen kroelend. Dan weer terug naar je billen, treiterend in de buurt van je poepgaatje.
Ik voel je onderlijf schokken, en ik stop even om het nog wat langer te laten duren. Plagend met mijn vingernagels in je huid hou ik je een beetje warm, maar ik wacht tot het schokken weer voorbij is.

Dan neem ik opnieuw je lul helemaal in mijn mond, en zuig er krachtig aan, terwijl mijn handen nu stevig je billen masseren, waardoor je bilnaad steeds een beetje uit elkaar gaat in hetzelfde ritme. Het duurt niet lang of je begint heftig te schokken, en op dat moment duw ik mijn middelvinger diep in je poepgat. Je brult het uit terwijl je een flinke lading sperma in en om mijn mond spuit. Heerlijk, al dat kleverige lekkere spul op mijn lijf. Met wat naschokken loos je ook nog wat kwakjes over mijn borsten, en genietend wrijf ik het spul even later helemaal over mijn hals, decolleté en borsten uit.

Je noemt mijn naam met een wat holle stem, alsof je dronken bent. In elkaars armen genieten we na.

Na een tijdje zeg jij: “mag ik je wassen?” "Hmm, graag!"
Je gaat de slaapkamer uit en even later hoor ik je rommelen op de badkamer. Je komt terug met een gevuld plastic teiltje, een paar washandjes en wat handdoeken.
Met zalig warm water begin je mij schoon te deppen: eerst mijn gezicht, terwijl je tussendoor kleine zoentjes geeft. Dan mijn hals, mijn borsten... je kijkt me zwoel en zorgzaam aan terwijl je me droogwrijft met een zachte handdoek. Ik lig doodstil en geniet. Wàt een verwennerij!
Je gaat onverdroten verder, mijn buik krijgt al je aandacht, dan mijn armen en handen, en daarna is mijn poesje aan de beurt. Je wast het liefdevol, en droogt ook nu weer meteen met een zachte handdoek na. Dat heeft niet veel zin, want even later is het alweer helemaal nat van het geil. Het windt me enorm op, al die oprechte onverdeelde aandacht.

Als je even later mijn benen ook nog een wasbeurt hebt gegeven zeg je tot mijn verbazing: “zo, en jij hield er toch zo van om op z’n hondjes genomen te worden?”
"Ja, dat heb ik je inderdaad eens verteld. Maar ik had niet verwacht..."
“Shhht, geniet maar, m'n lief”, fluister je, en je zet me handig in de juiste positie. Mijn hoofd ligt warm in het zachte kussen als ik voel hoe je met je hand jouw lul bij mij naar binnen leidt. Zachtjes, met het grootste geduld, glij je erin, en sopt daarna in een traag tempo naar binnen en weer naar buiten. Mijn kont priemt omhoog, en ik voel hoe je daar tegenaan leunt als je met je rechterhand mijn borst vastpakt. Terwijl je die zachtjes masseert schuif je telkens weer op en neer, in en uit, in en uit...

Dan zakt je hand af en vinden je vingers mijn vagina, en even later mijn klitje. Met twee vingers cirkel je in rondjes rondom mijn klitje, en intussen voel ik je hete stamper in mijn kut stoten. Eerst zacht en teder, maar dan steeds dieper en ruwer. Ik schreeuw het uit: “Harder!” en “Dieper”, en jij doet je best om aan die wens te voldoen.

Dan, als ik echt niet meer kan, komen we tegelijkertijd schokkend en sidderend klaar. Een ongekend lang, diep en compleet orgasme.

We laten ons opzij vallen en liggen zo een tijdlang na te hijgen in elkaars armen.

Later zoenen we samen onder de warme douche, en als we afscheid nemen heb ik het gevoel dat ik er weer een hele tijd tegen kan.

Ik loop de tuin uit, op weg naar mijn thuis, terug naar het normale saaie leven.


Aantal keer bekeken: 16536
Waardering: 8.49 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online