Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

VERGEETOSHEMOS.

U leest om dit moment het verhaal VERGEETOSHEMOS gepost door OS. Dit verhaal is gepost in de categorie sprookjes. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sprookjes?
Categorie: sprookjes
Gepost door: OS
Gepost op: 2009-5-17

Verhaal:

VERGEETOSHEMOS
Hoe moet ik beginnen? Of beter gezegd..
Waar moet ik beginnen? We hebben zovl meegemaakt. Op 1week dan nog. De beste week vn mijn levn.
Ik zag'm op school en dacht 'hmm knappe jongen' ik kende hem nog niet eens, maar toen hij voorbij liep ofzo kreeg ik een raar gvoel in mijn buik. Vlindertjs! Ik was verliefd.
Een vriendin vn me stond bij hem, ik dacht 'dit is mijn kans!' en gingr natuurlk bij staan. We begonnen te praten enzo, misschien beelde ik het mij wel in.. Maar ik zag'm af en toe een beetje gluren naar me, maar dat zal wel mijn verbeelding gwst zijn.
T'school was gdn, zat ergens op een bankje aan DVM. En hij paseerde.
Hij zag dat ik er een beetje droevig bij zat en kwam naast me zitten. We begonnen weer te praten, hij gaf z'n nummer ik demijne. Diezelfde avond stuurde ik hem nbericht, 5seconde latr stuurde hij al trg 'Wie bnjij?'
'Dat meisje vn aan dvm, vrgetn?'
Mijn hart kloptte 100per uur in mijn keel, ik was zo verliefd.
'Zot,hoe kan ik dat nu vrgetn?!' stuurde hij. En zo begon het.. We stuuren elke dag, elke minuut vd dag. Ik ging zelf met plezier naar school!
En voor iemand zoals ik.. is dat raar, heeeeel raar. Ik kwam op school en zag hem niet. Kon het me niet laten om hem nbericht te sturen natuurlk en vroeg 'Wr benje?'
'Ik ben 3weken op stage.Heb ik dat niet gezegd?'
Neen dus. Dat had hij niet gezegd..
3weken wachten, er 3weken niets van horen, echt hel..
Agja, proberen zonder hem te leven zeker? T'was te mooi om waar te zijn.
Maar toen.. zoals elke avond zat ik op msn. En vriendin vn me die hem blijkbaar ook kende (wist ik niet eens) begon mt hem te praten en vertelde aan me 'Hoe ist nog met ... ?'
Ik zei 'Bwa niks mr van ghoort'
Ze zei me .. 'Ik benr mee ant praten en hij zegt datm verliefd op u is, en heel hard.' Hem toegevoegt op msn ..
Hij zei datm mij mistte, dat het niet zijn gewoonte was om als 1ste te sturen. We spraken af. Het was op 14Feb. Valentijn met andere woorden..
We gingen naar het park, en kwammen overal kussende koppeltjes tegen. Ik was echt jaloers. Er lag zo een koppeltje op een bankje, Hij zat neer en zij lach met haar hoofd op zijn benen en knuffelde een kussen in een vorm van een hartje, dat ze waarschijnlijk zopas van hem gekregen had. 'Ik haat valentijn' Zei hij.
'Gemoet u lief altij verwenne,nie alln op valentijn!!'
We stapten verder en zaten ergns op nbankje, aan het praten..
Het werd donker dus gingen we ergens anders. Jaja, aan dvm op een delpertje hadden we ons genestelt. Hij stelde me voor aan z'n vrienden, oh dat voelde egt zo goed! Net of we een koppeltje zijn.. Alleen de gedachten zelf nog maar 'Hij en ik .. Herkent worden als dat ene koppeltje'
Na school spraken we altijd af. We gingen terug naar het park! Daar zijn gewoon geen woorden voor hoe zalig dat was. We verwisselde vn kleren! Z'n lekkere warme pull aandoen<33 Zalig gewoon. Overal rook ik hem! Ik sprong in z'n rug;D ja dat deed ik ook veel.
En hij wou me neerzetten in een plas, daarom pakte ik hem nog harder vast.
Ik zat hoog en droog in zn rug.. Ik zei 'doe je arm omhoog!' en kroop zo rond hem. Zodat ik vanvoor op zn benen zat. Zodat ik oog in oog met hem stond.
We knuffelde ook veel.. hij pakte me zo hard vast. Gans zijn armen konden om me heen! Ik rustte op zijn borst. Hij was echt heel groot tegenover mij, hij is ook 2jaar ouder. Maar dat vond ik helemaal niet erg, in tegendeel !
Hij knuffelde me bijna dood.. hihi
Ik telde tot 3 en toen wreef hij in m'n haar, ohh ik hield daarvan! Net zoveel als ik van hem hield/hou..
Z'n vriend lag in het ziekenhuis en ik ging mee, in de lift staan mt hem..
We kwamen op de kamer vn zn vriend aan. En hij zei 'Dit is nu Elien' en hij legde zn hand op mn rug. 'Dag elien!' zei zn vriend..
Na school ging ik ook altijd mee naar zn bushalte, ik moest eigenlijk gans de andere kant zijn maar ging met veel plezier mee met hem. Hij keek in mn ogen en gaf me nklein kusje op mn mond.
Zn lippen waren zo zacht! Ik wou hem gewoon nooit meer loslaten! Zo was het gewoon een ganse week, een zalige ganse week. De aller aller aller beste week! Als ik aan hem denk..
Denk ik aan het park, aan valentijn, aan zn droge handen (omdat hij hem tevl wasten) aan zn harde metal muziek, aan zn drugs, aan zn kusjes, aan een lift, aan een ziekenhuis, aan al zn smileys in een bericht, aan vn kleren wisselen, aan in zn rug zitten .. en zo kan ik nog uren doorgaan. Op 1week hebben wij zovl meegemaakt. Maar toen.. de gevreesde 3weken stage! Niets meer van gehoort, zoals normaal. Stage was gdn en ik hoorde dat hij met iemand anders verkeerde. Het is nual bijna 3maanden geledn, en kan hem nog steeds niet uit mn hoofd zetten. Morgen is hij terug op school, hij zit dan weer op de bus. Ik probeer hem te vergeten maar ik zie hem elke dag op school, hij praat zelf met me. Hoe moet je een gebroken hart lijmen?
Heb nog nooit zo een jongen graag gzn.
And i'll never give myself the way i give it to you.
I'll never leave my heart open again.
Hij was/is perfect vr me<33
M , kzal je nooit vergeten
NOOIT


Aantal keer bekeken: 3190
Waardering: 8.29 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online