Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Vaarwel lieverd....

U leest om dit moment het verhaal Vaarwel lieverd... gepost door jennifer harnandan. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: jennifer harnandan
Gepost op: 2011-8-6

Verhaal:

Vaarwel lieverd...
Ik geloofde niet in liefde.
Laat staan ware liefde, maar dat veranderde... Toen jij in me leven kwam. Ik leerde toen wat liefde is.
Ik leerde dat: Liefde onvoorwaardelijk is.
Liefde maakt je vrij
Liefde is de tekortkomingen van de ander accepteren
Liefde is voor altijd

Je zei: Alles gebeurt om een reden...
Ik zie je staan waar ik ook ben. Ik voel je elk moment aan van de dag. Nimmer zal ik de leuke tijden vergeten. De tijden toen je me aanstaarde met half open mond en stralende ogen. Die ene dag toen ik je de eerste keer zag. Tot de laatste dag toen je wegging. Hoe zal ik ooit die hartverscheurende pijn vergeten? Had je niet geweten dat toen ik je liet gaan ik ook een deel van mezelf liet gaan? Een deel van me ging verloren. In het donkerte zoek ik nog steeds ernaar. Hoe zal ik ooit mijn liefde voor jou in woorden vertalen als de woorden ervoor niet bestaan?


Aantal keer bekeken: 4563
Waardering: 7.34 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online