Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Vakantie Liefde.

U leest om dit moment het verhaal Vakantie Liefde gepost door Natasss.. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Natasss.
Gepost op: 2008-2-13

Verhaal:

Vakantie Liefde
Melissa kijkt op haar mobiele telefoon. Het is half 1. eigenlijk een kwartier te vroeg maar, ze wou zo graag optijd zijn. Ze ritst zachtjes de rits van haar tent open. Ze kruipt snel naar buiten en rent weg. Ze mag niet gehoort worden. Dan ziet ze Koen voorlopig niet meer. Snel loopt ze naar het WC-gebouw toe. Ze wacht nog een kwartier op Koen. Als hij er nog niet is begint ze zich zorgen te maken. Vind hij me toch niet leuk. Had Eva ongelijk?
Misschien staat hij aan de andere kant van het WC-gebouw, denkt Melissa. Ze loopt snel om , maar ziet hem daar ook niet. Ze loopt weer terug en ziet Koen daar staan. Haar hart maakt en sprongetje en zze zegt: ''hoi''
''hoi,'' zegt hij vrolijk.terug. ''zullen we gaan?'' vraagt hij.
''is goed,'' zegt Melissa en loopt achter hem aan.
Ze lopen samen naar de speeltuin. ''hij zit op slot hoor,'' zegt Melissa. ''de tien uur regel weet je wel''
''weet ik maar de, geheime deur weet je wel? ''
''o, ja,'' zegt Melissa en ze lopen naar de achterkant van de speeltuin. Melissa kijkt naar het hek dat om de speeltuin staat. zal het hiet vanavond dan gebeuren? haar eerste zoen?
Zachtjes probeert Koen de deur te openen wat niet geheel lukt. Er klinkt een piep en ze kijken allebei geschrokken in het rond of niemand hun ziet. Samen lopen ze naar binnen en gaan naast elkaar op een bankje zitten.
Het is een tijdje stil. Doodstil. Melissa weet niet wat ze moet zeggen door de zenuwen. Ze kan toch niet ineens vragen of hij verkering wil?
Koen onderbreekt de stilte en vraagt:''zit je op een leuke school?''
''jawel, alleen alle leraren zijn niet altijd even leuk, bij jou?''
''hetzelde eigenlijk'' zegt hij en het is weer een tijdje stil.
Ze praten nog een tijdje met een aantal stiltes ertussen.
''zullen we weer terug gaan, ik heb het een beetje koud,'' zegt Koen. Nee! schreeut melissa's gedachten en Melissa kijkt naar Koen. Hij zit daar in z'n zwembroek met een vest. Ook niet echt warm gekleed.
''oké'' zegt Melissa en staat op. Vaarwel eerste zoen, denkt ze, terwijl ze de vlinders nog in haar buik voelt vliegen terwijl ze even naar Koen kijkt. Ze lopen samen terug naar het WC-gebouw en willen verder lopen, maar Melissa ziet de vader van Eva aan komen lopen. Ze zijn er geweest als hij hun ziet. Ze pakt uit een reflex koens hand en trekt hem mee het wc-gebouw in een hokje in. een paar seconden later beseft ze pas wat ze gedaan heeft. Ze staat nu zo ongeveer tegen Koen aangedrukt. Netr zaten ze ook al zo dicht tegen elkaar aan. Hoe kan het nou dat ze niet zoenen.
''wat is er?'' vraagt Koen.
''ssst, de vader van Eva!'' fluistert Melissa.
''oké''zegt hij. Ze wachten 10 minuten in stilte. Ze komen het wc hokje weer uit. Melissa kijkt weer naar Koen en kijkt nu recht in zijn ogen.
''kom we gaan,'' zegt Melissa snel en loopt naar buiten.
Koen komt achter haar aan en pakt haar hand en draait haar om. ''Ik vind je leuk'' fluistert hij en zoent haar.
Melissa weet niet wat haar overkomt.
Na de zoen fluistert ze, ''ik jou ook hoor,'' en zoent hem weer. Ze lopen samen hand in hand naar de tenten. Melissa sluipt zachtjes haar tent weer in en gaat languit op haar luchtbed liggen. Die zoen zal ze nooit meer vergeten. Eigenlijk had ze het heel anders verwacht. vies, had ze hem verwacht, want dat was de eerste bij haar vriendinnen ook, maar dat was die niet.
Met een zuicht vol vlinders en denkend aan Koen valt ze in slaap. een diepe slaap met Koen in har gedachten.

Aantal keer bekeken: 2794
Waardering: 7.42 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online