Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Vakantie in callela .

U leest om dit moment het verhaal Vakantie in callela gepost door Joost. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Joost
Gepost op: 2008-4-9

Verhaal:

Vakantie in callela
Ik was 17 jaar toen ik samen met mijn kameraad 10 dagen naar Callela, Spanje ben geweest . Het (Waargebeurde ) verhaal vond bijna 20 jaar geleden plaats maar ik denk er nog steeds met veel plezier aan terug . Toendertijd waren Fred en ik beiden nog vrij slank , en Blond en vrijgezel, we zagen er voor de vrouwtjes best wel aantrekkelijk uit denk ik . Het eten hoefde je niet zoals tegenwoordig zelf op te halen in een buffet , maar er werd tafel voor tafel door een aantal serveersters opgeschept .
Wij hadden een echte spaanse die ons het eten opdiende , Carmen heette lazen we op haar naamkaartje , ze was zeer vriendelijk en lachte haar tandjes altijd vriendelijk bloot voor ons . Het was een lekkere meid , iets kleiner als ons , maar lekker slank met een paar kleine , maar brutaal naar voren stekende borstjes .
We hadden na een paar dagen al leuk contact met haar en ze begon toen ze ons iets beter leerde kennen zelfs een beetje met ons te flirten . Ze praate echter alleen maar spaans en verder helemaal niets .
Bij het avondeten kreeg ik ineens een briefje van haar toegestopt , waarom stond " 23.00 hotel" vragend keek ik haar aan, ze wees een beetje omslagtig naar het terras bij het zwembad . Ik knikte en liet het briefje an mijn kameraad lezen . Je hebt sjans zei hij lachend. Ja zei ik terug , maar jij komt ook mee vanavond , eens zien wat ze wil .Fred sputterde wat tegen ,maar ik opperde dat we deze vakantie alles samen doen ,dus ook dit .
Zo stonden we om 11 uur s'avonds in het nog warme Callela te wachten op Carmen . Daar kwam ze aan om 10 over elf en ze zag er heelijk uit . Het vale serveersters jurkje had plaats gemakt voor een luchtig zomerjurkje en ze was licht opgemaakt.Ze kwam naar ons toe en vroeg of we haar wilden volgen . Na een korte wandeling kwamen we buiten het centrum terecht en kwamen in eeen soort danscafe terecht met uitsluitend spanjaarden , daar zaten blijkbaar haar vriendinnen , want ze begon gelijk ons voor te stellen aan een stel zeer aantrekkelijke spaanse schonen . we pasten ons aan en lachten zonder dat we ook maar iemand konden verstaan met ze mee . We dansten met de dames en dronken zoals altijd gewoon aardig wat bier . Carmen bleek een uitstekend danseres en bij de wat rustige nummers kwam je lekker tegen je aan kruipen . Het einde van de avond naderde en Carmen maakte ons duidelijk dat ze weg wou. We liepen even later gearmd Fred aan de ene kant ik aan de andere kant door het rustige Callela . Ze had een piepklein kamertje ergens in een buitenwijk , omdat ze alleen in de vakantietijd maar in callela was, ze kwam oorspronkelijk uit barcelona . We moesten heel stil zijn want er waren nog ongeveer 15 van die kamertjes waar haar collega's lagen .
daarlangs heenlopend hoorden we echter geluiden die verraaden dat ook die een vriendje mee hadden genomen .
Op haar kamer aangekomen liet ze er geen twijfel over bestaan wat ze van plan was . Ze was botergeil en begon gelijk met Fred te tongzoenen , ikzelf pakte haar borstjes en begon haar te masseren . al snel liet ze zich op de knieen zakken en haalde de harde paal van Fred te voorschijn en begon hem te pijpen. Ik had haar jurkje al uitgetrokken en zoog nu zachtjes aan haar tepeltjes . Ondertussen kleede ik mij zo goed en kwaad als het ging verder uit . Ik ging na een paar minuten naast fred staan en hield mijn lul voor Carmens gulzige mondje , ze nam hem gelijk zo ver als ze hem in haar mond kon krijgen en begon heerlijk te zuigen . we legden haar even laterop haar eenspersoonsbedje en trokken haar slipje uit . Geen kaal kutje , maar een lekkere bos pikzwart haar kregen we voor onze neus . ik begon haar te likken , terwijl ze fred opnieuw bevredigde met haar mond . Ook tilde ik haar benen iets omhoog en liet af en toe mijn tong langs haar poepgaatje gaan. Ze kwam bijna klaar , dus ik hing op haar liggen en stak mijn harde lul in die behaarde kut , ze had nog steeds de pik van Fred in haar mond die net was klaargekomen , het sap stroomde nog net niet uit haar mond , maar ze slikte het hele zaakje wel allemaal door . Ik neukte haar rustig en door de drank had ik nog niet het gevoel dat ik snel ging komen .
Ik haalde mijn lul uit haar poesje en trok haar benen weer omhoog . Plagend hield ik mijn harde natte lul voor haar kontje en en drukte hem heel voorzichtig bij haar naar binnen, ik voelde de druk na een paar keer stoten nu wel komen , maar bleef doorgaan . Bijna tegelijk kwamen we klaar , en voor mij was het de eerste keer dat ik in het kontje van een meisje was klaargekomen. Carmen was buiten adem en liet het sap uit haar poepgaatje lopen , ik ving zoveel mogelijk op met mijn hand en wreef het over haar buik en borstjes heen .We bleven nog even lekker met zijn drien tegen elkaar aanliggen toen ze opstond en ons duidelijk maakte dat we weg moesten . Er kon ,zo werd ons later duidelijk , nog een soort hospita langskomen die het appartementencomplex controleerde . We kleeden ons aan en met een dikke tongzoen en nog en laatste aai door haar kutje namen we afscheid .
Fred en ik liepen nog even het uitgaansgebied in en pakten er nog een lekker biertje op .en het er over eens dat we iets aparts hadden meegemaakt . DE dagen erna zgen we Carmen nog elke dag , maar helaas bleef het bij de enige nacht

Aantal keer bekeken: 8477
Waardering: 4.67 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online