Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Vakantie voorbereiding.

U leest om dit moment het verhaal Vakantie voorbereiding gepost door Will Power. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Will Power
Gepost op: 2010-2-22

Verhaal:

Vakantie voorbereiding
Langzaamaan veranderde het weer. Van de herfst gingen we naar de winter en in de winter werd er nagedacht over de zomervakantie. Italië lag voor de hand, Toscane met zijn eeuwenoude vergezichten en de aardse kleuren. Prachtig. We waren er al meerdere keren geweest en na een jaar hard werken was het de slagroom op de taart. Rust, zon, zwemmen en lekker eten.
Zouden we iemand meenemen dit jaar. Vorig jaar was dat niet goed bevallen, het stel dat met ons meeging had alsmaar ruzie en we waren dat al snel zat geworden.
Wie dan wel? Nou mijn broer misschien zei mijn vrouw. Haar broer Barry was getrouwd met Evelien een Groningse schone, een strakke secretaresse, klein van stuk met dik donker golvend haar. Het klikte wel tussen Evelien en mij. Er was altijd langdurig oogcontact en een interessante seksuele spanning hoewel er nooit iets gebeurd was. Mijn radar vertelde echter dat er mogelijkheden waren maar ik had de grenzen nooit opgezocht.
Goed idee zei ik en ook aan de andere kant werd het plan goed ontvangen. Dus werd er een villa met zwembad gehuurd voor twee weken. Een villa met veel privacy en een eigen zwembad. We keken er naar uit. Ik keek er naar uit! Ik had besloten de grenzen bij Evelien te gaan verkennen en maar eens te zien waar het zou eindigen.

Een paar weken voor vertrek kwamen we samen bij ons thuis. We waren allemaal al een beetje hyper bij het idee van een paar weken lekker weg in de zon. Ik werd altijd geil van zon, er was niets wat mij beter in de stemming bracht dan een flinke dosis zonneschijn op je vel en warmte! Evelien zat tegenover me terwijl we de plannen en de aankomende vakantie bespraken. Iedereen was vrolijk en opgewekt maar twee mensen waren wat opgewekter dan de rest dat wist ik zeker. Zij was haar man behoorlijk zat na een spannende periode waarin hij vanwege zakelijk geknoei ontslagen was en ik was mijn vrouw zat vanwege de aanhoudende spanningen in onze relatie. Vele blikken wisselden tussen ons. Onschuldig of niet? Niet, was mijn conclusie, maar wist ik het zeker? Nee, helemaal zeker was ik er niet van, het was een gok maar het voorvocht op mijn eikel verraadde dat mijn lichaam hetzelfde voelde en de gok wel wilde nemen.

Tijd om de honden uit te laten en broer en zus namen dat op zich en ze namen het ADHD’ertje mee. Even lekker de frisse lucht in. Evelien en ik bleven achter. Zij had hoofdpijn en ik had nog wat werk te doen. De voordeur viel dicht en ik hoorde de auto wegrijden terwijl ik de laptop in de studeerkamer met een zucht open klapte.

Zo Will, hoorde ik achter mij, heb je er nog een beetje zin in? Ik draaide mijn bureaustoel bij en keek naar Evelien die in de deuropening geleund stond met een glas rode wijn in haar hand. Ik grinnikte en keek haar recht in de ogen. Hmmm.. zei ik, het lijkt me heerlijk, ik heb zo’n behoefte aan zon en even geen werk. Mijn tong flitste even over mijn lippen en ik zag haar roze tong even kort tevoorschijn komen als antwoord. De druk in mijn broek werd wat groter voelde ik. Aangezien het een strakke spijkerbroek was moest ik even gaan verzitten. Ze keek me strak aan, rustig ademend, haar stevige borsten gedeeltelijk zichtbaar onder de V-hals van haar korte truitje. Ja ze wist wel hoe ze zich moest presenteren dacht ik terwijl ik naar haar borsten keek. Ik keek net iets te lang, expres om de reactie te testen. Een glimlach was het antwoord en haar blik gleed van mijn ogen naar mijn kruis, net iets te lang, om mijn reactie te testen.

Ben je online vroeg ze. Ja zei ik. OK laat dan nog eens het huis zien dat we nu hebben? Ik riep de pagina op en het prachtige huis verscheen. Ze kwam achter me staan en ik voelde haar nabijheid en warmte. Een rilling ging over mijn lijf. Nog iets dichterbij en ik voelde de nabijheid van haar borsten ter hoogte van mijn achterhoofd. Ik surfte naar de foto’s van het huis met het azuur blauwe zwembad. Wat prachtig zei ze en ik voelde haar adem in mijn nek. De druk ter hoogte van mijn kruis werd nog wat groter en ik moest weer even gaan verzitten. Ik schraapte mijn keel en zei; ja dat belooft wat..
Haar gezicht kwam naast het mijne toen ze iets voorover boog om naar de foto’s te kijken. Ik rook haar parfum en de spieren in mijn bovenbenen spanden zich iets. Hierdoor schoof mijn stoel iets naar achter en ik kwam met mijn schouder zacht tegen het glas wijn. De wijn klotste een beetje en golfde over de rand van het glas, spetters op mijn zwarte polo en mijn zwarte spijkerbroek. O jee, zei Evelien. Sorry hoor! Geeft niks zei ik terwijl ik langzaam achteruit schoof, ik zal het even afdeppen. Gelukkig is het rood op zwart dus je ziet het niet maar het voelt wat nattig. Met een hand verlegde ik mijn lul een beetje want die zat aardig in de knel en ik probeerde dat zo onopvallend en in een vloeiende beweging te doen. Niets ontging haar echter, ze hield mijn hand en waar die zich bevond goed in de gaten zag ik. Ik zag haar borsten op en neer gaan op de maat van haar licht versnelde ademhaling. Ik liep richting badkamer en trok mijn broek uit om die met wat warm water schoon te maken. Juichend richtte mijn lul zich op in mijn zwart glimmend onderbroek Vrijheid!
Er klonk en geluidje uit de deuropening en ik keek omhoog, daar stond ze en dronk nog een slokje wijn terwijl haar ogen op mijn kruis gericht waren. De stilte was oorverdovend. Zo, zei ik terwijl ik me oprichtte, mijn hoofd was ondertussen rood geworden en ik voelde mijn lul met schokjes omhoog klimmen.

So big boy, zei Evelien, where have you been hiding? Ik stond stil, mijn hart klopte in mijn keel, het zweet brak me uit. Ik keek haar aan, ze legde twee vingers op haar twee tepels en drukte zachtjes door de stof heen. Ze likte haar lippen en zette het glas weg.
Laat me je helpen Will, zo kan dat niet, en ze kwam dichterbij. Mijn lul stond ondertussen fier overeind in mijn onderbroek en ik voelde een vertrouwd en warm kloppen. Mijn handen zweefden ten hoogte van mijn kruis in een vage poging mijn waardigheid te bewaren maar ze pakte een van mijn handen en kuste de vingers terwijl ze me aankeek. Man wat was ik geil en man wat zag ik een geilheid in haar ogen. Hmmmm…I like big boys, zei Evelien en ik stond doodstil. Ze legde een hand onder mijn ballen en kneep ze zachtjes samen. Met een wijsvinger streelde ze tegelijkertijd de onderkant van mijn lul die ondertussen aanvoelde alsof hij uit beton gegoten was.

Evelien keek op haar horloge, nog zo’n 30 minuutjes zei ze, dan zijn ze weer terug. Je kan er zo niet bij blijven lopen Will, toch? En ze keek me vragend aan. Nee, zei ik. Ik kon het woord nauwelijks uitbrengen en moest slikken. Ik glimlachte naar haar, een vriendelijke uitnodigende glimlach en keek haar recht in de ogen. Langzaam ging ze op haar knieën zitten en likte haar lippen. Een zucht ontsnapte me en ze zei; moet je ervan zuchten jongen? Terwijl ze dit zei gleden haar handen omhoog over mijn benen en bleven rusten op mijn billen. Ik voelde haar nagels over mijn billen glijden terwijl ze mijn zwarte glimmende onderbroek naar beneden trok. Hmmm…wat een lekker ding heb jij, ik heb hem altijd al eens willen zien en voelen weet je. Met die woorden tuitte ze haar lippen en plantte een kus op mijn eikel. Het glinsterende voorvocht op mijn eikel likte ze van haar lippen. Je vindt het toch wel goed Will, je moet het wel zeggen hoor! Ja, zei ik, ik kan me zo toch niet vertonen en ik heb over jou ook zovaak gefantaseerd. Ik ook zei ze, en naam mijn eikel tussen haar lippen. Ik voelde haar tong spelen met mijn spleetje. Jezus dacht ik, wat is dit lekker en wat heb ik dit nodig. Ik legde mijn handen op haar hoofd en woelde door haar dikke haar terwijl ik een beetje druk op haar hoofd uitoefende. Ik voelde geen tegendruk en als gevolg schoof mijn lul wat dieper in haar mond. Bij wijze van antwoord legde ze haar handen op mijn billen en schoof mijn lul zelf nog wat dieper naar binnen. Haar tong draaide rondjes rond mijn schacht en ik voelde de mijn eikel tegen haar verhemelte langzaam naar haar keelgat schuiven, dieper en dieper. Ze kon haar tong nu niet meer bewegen en opende haar mond iets verder waardoor mijn eikel daadwerkelijk in haar keel kon. Ik hoorde klein stikgeluidje maar ze hield hem achterin, kwijl droop van haar kin op de badkamergrond.

Met een langzame beweging haalde ze mijn lul uit haar mond en haalde snel adem. Jezus zei ze die van jou is toch wel een stukje langer dan die van Barry! Wat een lekker apparaat. We hebben nu niet heel veel tijd meer zei ik. Nee zei ze, en begon me fanatiek te pijpen terwijl ze zacht kreunde. Kom zei ze, neuk me in m’n mond. Ze hield haar lippen in een perfecte ‘O’ en ik neukte haar met lange halen. Ik voelde mijn ballen kloppen en ik zei, dit gaat niet lang duren schat. Hmmmm..klonk het. Ik voelde mijn temperatuur stijgen, warmer en warmer, ik ging exploderen ik wist het zeker. Zij voelde het ook en haar gezicht trok zich iets terug om mij aan te kijken. Tegelijkertijd voelde ik twee vingers als een bankschroef om mijn lul klemmen waardoor het zaad niet wegkon. Ik dacht dat ik gek werd. Say please, zei ze en glimlachte vriendelijk maar dwingend. Oh yes please, please, please zei ik. Als dank ging haar mond open en liet ze haar vingers los waardoor mijn zaad in lange golvend naar buiten kwam en zij slikte en slikte en slikte. Ze kreunde zacht. Likte het zaad van haar lippen en nam mijn eikel in haar mond om krachtig het laatste beetje eruit te zuigen. Mijn lichaam schokte van het wegvallen van de spanning en ze gaf me een flinke tik op mijn kont. Zo chef, zei ze, ik hoop dat je van mijn cadeautje genoten hebt. In Italië misschien meer OK? Lijkt me fantastisch zei ik. Dat is dan een deal zei Evelien en dan ga ik nu even mijn tanden poetsen schat.

Een kwartier later kwam de familie weer terug en zaten wij op de bank naar het filmkanaal te kijken. Glaasje wijn erbij, helemaal gezellig en tevreden. De zomervakantie beloofde wat!


Aantal keer bekeken: 18237
Waardering: 5.99 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online