Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Vakantie.

U leest om dit moment het verhaal Vakantie gepost door Tinka. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Tinka
Gepost op: 2008-7-7

Verhaal:

Vakantie
Ik en ging met en vriendin van mij en haar ouders op vakantie. Wel in Nederland. En niet zo ver van mjin eigen huis vandaan. We gingen de tent op zette. Twas een warme zomer dag. W hadden een paar uur later de tent opgezet en alles in gericht. Die vriendin en ik hadden afgesproken. Om savonds naar de discotheek te gaan. Wat ook op de camping zat. Natuurlijk was er ook drank bij. We waren 16 dus we konden mooi in drinken. Daar aan gekomen. Gingen we helemaal los. En lachte om de meeste onzin. Veel jongens keken naar ons. Omdat we wel opvielen in onse korte rokjes en het overdreven gelach. Maar we hadden zeker naar onze zin. Toen iedereen een beetje op gang was. Kwam er 2jongens naar ons toe. Ze danse gezellig met ons mee. En we hadden nog gezellig gepraar over allerlij dingen. En toen begonnen we weer te dansen. Ze schoofde tegen onse lichaamsdelen aan. Twas zelf best opwindend. Die vriendin van me zat al heftig te zoenen met die jongen. Ik keek eerst die kant op en bedacht me hoeveelste dat wel niet zou zijn. Maar toen kreeg ik een kus op de wang. Ik schrok een beetje maar bleef wel gewoon staan. Hij pakte me bij mijn kont. Twas best fijn. Want hij streelde zalig. Toen hij mijn kont had gepakt pakte hij me op de mond. Wouw dat was wel fijn. Hij zoende echt zo goed. En vlot. En ik wist zeker dat ik niet 1 van de eerste van hem was. Maar ik zoende door. Twas zo fijn. En tenslotte had ik ook wel vaker gezoent met andere jongens. hij stopte en we stonden in een schuivel stand. We knuffelde elkaar een beetje. Toen zei hij: zullen we even naar buiten gaan. Een vrisse neus halen. Ik vond he goed. Want het was daar erg benouwt. Dus zijn de hand in hand naar buiten gegaan. Daar dicht bij was er een speeltuintje. En daar hadden we nog lekker en heftig gezoent. Ik voelde zijn haden over mijn borsten gaan. Hij vreef en niet te hard op en niet te zacht.Ik vond het wel fijn. Want niet elke jongen zou het gelijk bij een meisje durven. ik voelde in een x zijn hand in mijn nek dar streelde hij een poosje. Het was zo fijn. Ik kreeg helemaal kippevel. Met z'n andere hand maakte hij mijn riem los. En toen mijn knoop gulp. Mijn broek kon ik nog een beetje omhoog houden. Want ik stond tegen een bankje aan. hij vingerde me. Twas fijn. Hoe hij dat deed. Niet te hard niet te zacht. Ik zou het normaal nooit toe laten. Maar ik dacht ag we hebben vakantie. En het was niet de eerste x dat iemand me vingerde. Toen zei die tegen me dak even moest gaan liggen op een picknick tafeltje. En dat deed ik. En hij deed toen een condoom om. Zachtjes werd zijn stijve lul in mijn kut gedrukt. Ik voelde dat hij het zelf erg fijn vond. En begon me niet druk te maken. Hij deed het steeds harder en harder. Ik kon wel kreunen. Ik vond he echt heel fijn. Toen dat 5minuten ofzo door ging. Hebben we even geruilt van positie. Hij had nu de steun aan de tafel. ik trok eerst zijn condoom af. En toen trok hem af. En hij vond het maar al te fijn. Zachtje kreunde hij. En hij zie tegen me dat ik het harder mog doen bij hem omdat hij dat wel fijner vond. En dus deed ik dat. toen had ik me gebukt. En hem eerlijk gepijpt. Ik had ehm ver in mijn mond liggen. Twas echt heel fijn. Zachtjes spoot hij de perma in mijn mond. Het proevde raar. En ik slikte door. hij zie dat ik naar boven moest komen. En dat deed ik. Hij draaide rond zodat ik weer aan de pick nick tafel steun had. hij deed mijn benen wijd. En begon me heerlijk te beffen. Ik kwam voor het eerst goed klaar. Met kleine schokjes wat later best heftig werd. Ik zei die maar moest gaan stoppen. Omdat ik het anders niet aan kan. En dat deed hij. We zoende verder. En hij zat nog vaak aan mijn borsten. Daar zoog hij ook een paar x op. Maar dat vind ik niet altijd even lekker. Als je het doet moet je der aan likken. Maar goed. We zochten onse vriendin en kameraad. van mij en hem op. Die we snel hadden gevonden. En we spraken af de volgende dag. en die hele week ging goed. Ik kreeg steeds meer gevoelens voor hem. En kon hem niet uit mijn hoofd staan. Tot dat de 10de dag aan kwam. het was donker. En die vriendin en die vriend hadden elkaar weer gevond. Toen ik vreg waar de mijne bleef wist hij het niet. Ik ben maar is gaan kijken in het speeltuintje. Daar lag hij op de grond met een meisje. boven op hem. Toen ik dat zag viel ik om. Want ik kon niet meer blijve staan. Toen ik een beetje bij was gekomen. Ben ik terug gegaan naar de discotheek. En heb daar voor staan wachten. toen ik daar een kwatiertje stond. Kwam hij (alleen) aan zetten. Ik vroeg wie dat meisje was. En of het lekker was. Ik had hem zo hard in zijn ballen getrapt en met hard weg gelopen. naar de tent. Hij wouw me nog wel achter na. Dat zag ik omdat ik nog even achter uit ging. Maar dat was van korte duur omdat hij zo veel pijn hard aan zijn..... toen ik bij de tent was. had ik mijn/die vriendin gesmst dat ze terug moest komen. Omdat die jongens niet lekker zijn. Ik had er alles vertelt. Ze schrok. En heeft hem ook een beetje gedumpt. Dat ze van hem niks wouw weten. Later op de dag zag ik hem wel lopen. Maar die vader van mijn vriendin zag er sterk uit. En hij keek me vel aan. Ik had nog wel geroepen je hebt er zelf na gemaakt. op die dag moest hij ook naar huis. Hij bleef 12 dagen. En ik 20. Verder heb ik nog een leuke vakantie gehad. met vriendinnen. En even geen jongens. Nou heb ik een vriend. Hij weet nog niet van dit verhaal af. Maar hij weet wel dat ik dingen heb gedaan. maar ik moet eerlijk wezen. Zon vent op vakantie nooit meer. En zeg nou zelf vakantie liefde is toch niks aan. Je moet alleen ver reizen. Je moet blij wezen als je ze dicht bij hebt. En dat je ze van dicht bij kan krijgen.

mijn verhaal is echt gebeurt.
Maar jullie mogen het zelf weten of jullie me geloven .

liefsxxxx

Aantal keer bekeken: 11987
Waardering: 1.19 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online