Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Vakantiehuisje.

U leest om dit moment het verhaal Vakantiehuisje gepost door Kate Fontaine. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Kate Fontaine
Gepost op: 2007-8-13

Verhaal:

Vakantiehuisje
'Kate!' Riep mijn vriendin Susanne. 'Heb je al je spullen al ingepakt?' Ze stak haar donkerblonde hoofd om de deur. Ik glimlachte. 'Bijna,' antwoordde ik, terwijl ik een fleurig zomerjurkje opbergde in mijn koffer.
Susanne knikte. 'Mooi zo, want over een half uurtje moeten we het huisje verlaten.' Ze doelde op het vakantiehuisje waar we nu waren. Ik was meegevraagd om met Susanne en haar familie mee op vakantie te gaan naar Zuid-Frankrijk, en ik had niet lang getwijfeld. Helaas was het nu het einde van de twee geweldige weken in la belle France, en moesten we weer vertrekken naar ons koude kikkerlandje. Met de auto, wel te verstaan! Dat werd nog wat, vooral omdat de thermometer op het moment 32 graden aangaf. Ik had daardoor zelfs mijn reisoutfit moeten veranderen - ik was van plan geweest een comfortabele joggingbroek en een klein t-shirtje te dragen, maar droeg nu vanwege het weer een kort, fladderig rokje, felroze slippers, en een tanktop. Ik was altijd al heel erg precies geweest over wat ik droeg.
Susanne geeuwde.'Ik ga nog even wat drinken of zo beneden. Geef maar een gil als je klaar bent, dan help ik wel je spullen naar beneden te dragen!' Ze knikte grinnikend naar mijn berg weekendtassen. 'Dank je, Suus, dat zou fijn zijn.' Zei ik. 'Ik kom zo!'
'Auf wienerschnitzel!' Gilde ze, en rende toen naar beneden.
Ik schudde lachend mijn hoofd. Al was Susanne 3 maanden ouder dan ik (beide 17), ze gedroeg zich af en toe als een klein kind. Maar het was wel lachen met haar, hoor, en waarschijnlijk mocht ik haar ook zo doordat we zo verschillend waren.
Ik was nog net geen 1.70 (Suus noemde me klein), was heel slank, op het tengere af, had smalle heupen en een smal middeltje, en bezat een klein cupje B. Ik had een redelijk lichte huid, die onmiddelijk goudbruin kleurde bij het eerste streepje zonlicht, en ik was ontzettend trots op mijn lange, lichtblonde haar en volle billen. Ik was totaal modeverslaafd en, dat durf ik best toe te geven, compleet merkgeil.
Suus was totaal anders. Ze was iets langer dan ik, maar ook ontzettend plomp. Ze had grotere borsten dan ik (waar ik jaloers op was), maar ze hingen nu al, op 17-jarige leeftijd. Ze had een redelijke kont, maar wel plat. Haar donkere haar viel op haar schouders, waar het strak afgeknipt was, en ze leek zich totáál geen zorgen te maken over hoe ze eruit zag. Ze kocht dure, maar vormeloze kleren, die haar figuur geen goed deden.

Zo! Ik had mijn spullen ingepakt. Ik besloot nog een laatste rondje door het huisje te lopen voor we vertrokken. Ik was me in de twee weken toch gaan hechten aan het huisje, het was ook zo mooi hier! We zaten in een soort huisjespark - iedereen woonde in een klein bakstenen huisje met een groot balkon helemaal rondom de eerste verdieping, wat aan een kant grensde aan het balkon van de buren. Er hoorde ook een tuin bij, verdeeld door schuttingen, zodat ieder huisje een eigen tuin had. Wij hadden een duurder huurhuis, met een eigen privézwembad, wat erg stoer was, ook al was het klein.
Ik trippelde naar het balkon, om de handdoek op te halen die ik daar uitgehangen had de dag ervoor. Plotseling zag ik een knappe gestalte aan de andere kant staan, en ik glimlachte. Het was de 'buurjongen', die ik al eerder gespot had. 'Hi!' zei ik. 'We're leaving.'
'Oh!' zei hij. 'What a pity.' Hij had zich inmiddels op ons balkon gehesen, wat me een beetje verbaasde. Nou ja, dacht ik. Ik was altijd heel beleefd en uitbundig, dus ik pakte mijn handdoek, zei 'Bye!', kuste hem op zijn wang. Ik wilde me al omdraaien, toen ik merkte dat hij zijn handen op mijn billen had liggen. Ik wist niet goed wat ik ervan moest denken. Hij drukte zijn lippen op de mijne, en ging met zijn hand onder mijn rokje. Ik voelde me verstijven - omdat ik het vreemd vond, maar ook van opwinding. Ik voelde iets tegen mijn buik prikken, en ik merkte dat hij voorzichtig mijn rokje liet zakken. Hij keek me aan alsof hij om toestemming wilde vragen. Ik aarzelde - ik had dit nog nooit gedaan. Aan de andere kant was ik wel opgewonden nu, en benieuwd. En voor alles moest er een eerste keer zijn, dus ik knikte, en begon zelf aan zijn riem te frummelen. Ik wilde wel, maar het moest snel, voordat Susanne of een van haar familieleden ons in de gaten kreeg...
Ik hijgde toen hij me tegen de muur drukte, me ruw kuste en een hand onder mijn string wurmde. Hij woelde door mijn blonde haar, en wreef met zijn stijve tegen mijn kut, en ik kreunde harder toen hij me bij mijn heupen pakte en me omdraaide, met mijn gezicht tegen de muur. Hij kneede in mijn billen en liet zijn paal zacht in mijn kut glijden. Ik piepte. Hij hield mijn zachte billen vast en begon langzaam in me op en neer te gaan. Ik hijgde, want ook al had ik dit nog nooit gedaan, ik wist dat zijn lul niet bepaald voor de poes was. Ik voelde me compleet gevuld, dus zoveel beweging was er niet voor nodig om me te laten hijgen.
Toen liet hij mij iets voorover buigen, boog zelf over mij heen. Hij wreef over mijn klit, en ik kreunde. Met zijn rechterhand ging hij onder mijn rode BH en kneep in mijn zachte vlees, speelde met mijn tepel.
Toen hij merkte dat ik gewend raakte aan de penis in me, en dat ik het wel leuk vond, klemde hij me stevig vast en ging sneller op en neer. Ik kreunde, en daardoor aangespoord ging hij alleen maar sneller en sneller. Ik hijgde, klampte me vast aan de muur, en hij duwde zijn stijve paal in me, kneep in mijn borsten, greep me bij mijn heupen en bewoog me in de richting van zijn kruis. Hij bewoog mij op en neer, en pompte zijn lul, die nu tot maximale grote was gegroeid, hard in me, steeds weer, steeds maar weer. Ik kreunde, ik hijgde, klampte me steviger vast aan de muur. Tranen stroomden over mijn wangen, maar ik vond het heerlijk. Zoiets had ik nog nooit meegemaakt, en ik vroeg me af waarom mensen het niet continu deden.
Als finaleklap stootte hij nog een paar keer heftig in me, en ik slaakte een gil. Dit was een orgasme, dat wist ik, en niet zomaar een kleintje. Hij hijgde ook, mijn vaginaspieren sloten zich strakker om zijn lul, en hij spoot een hoeveelheid warm vocht in me. Ik hijgde nog een beetje na, klampte me gedesoriënteerd aan hem en de muur vast.
Toen, net zo snel als dat hij gekomen was, verdween hij weer. Ik kreunde, trok mijn string over mijn rauwe kut en schaamlippen, en sjorde mijn rokje weer omhoog. Ik trok mijn BH recht, veegde mijn gezicht droog, haalde eens diep adem en liep naar beneden.
Daar stonden Suus en haar familie al bij de auto op me te wachten. 'Kate! We hebben je spullen al!' Gilde Suus. 'Kom je? We vertrekken!'
Ik stapte glimlachend, en een beetje duizelig, de auto in. Toen vertrokken we weer naar Nederland, terwijl Suus de oren van mijn hoofd kletste.

Aantal keer bekeken: 7849
Waardering: 5.67 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online