Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Vakantiepark (Hanna).

U leest om dit moment het verhaal Vakantiepark (Hanna) gepost door Dirty Driller. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Dirty Driller
Gepost op: 2011-2-2

Verhaal:

Vakantiepark (Hanna)
Vakantiepark

Enkele weken gingen weer voorbij en ook de pikante gesprekjes totdat ik ineens werd toegevoegd door iemand anders. Het bleek, uit haar mailadres opmakende, dat het Hanna's moeder was. Ik accepteerde natuurlijk en we begonnen te chatten. Na enkele dagen vroeg ze of een bepaalde plaats in Duitsland niet ver van me af was. Ik zei:”Nee, dat valt mee. Is maar drie kwartiertjes rijden voor mij, waarom?” “Nee dat hoor je vanzelf wel,” antwoordde ze. Er gingen weer een paar weekjes voorbij waarbij ik met iedereen gezellig chatten.
Ineens vroeg Sophie, Hanna's moeder, of ik zin had om 1dag en nacht langs wilde komen op een vakantiepark waar ze haar verjaardag zouden vieren. Aangezien haar zoon zijn vriendin Susanne, mijn aangetrouwde nicht, ook mee mocht vond ze dat ik ook mocht komen voor Hanna. We spraken wat af en de weken vlogen voorbij en mijn fantasie natuurlijk op hol. Toen was de week van de afspraak. Ik zag dat Sophie online kwam en ze sprak me aan. Ze zei dat ik op vrijdagochtend rond half negen daar moest zijn en dat ze me het nummer van het huisje zou doorgeven aangezien ze die nu nog niet wist. Deze kreeg ik op Donderdag al doorgegeven. Ik ging op tijd naar bed aangezien ik de dag erna vroeg op moest.
Het was vrijdag. Ik was veel te vroeg wakker. Ging onder de douche staan en ontbeet snel. Toen was ik klaar voor vertrek. Eigenlijk nog een beetje te vroeg. Het was erg rustig waardoor ik een half uur te vroeg aanwezig was. Ik ging kijken of ik het huisje kon vinden. Die had ik zo gevonden en ging stiekem naar binnen kijken. Ik zag alleen dat Sophie de ontbijttafel aan het dekken was in haar ochtendjas. Ik liep nog een keertje naar mijn auto en pakte het cadeautje. De tas moest ik later ophalen omdat het voor Hanna een verrassing moest zijn.
Hierna liep ik terug naar het huisje. Ik belde aan en Hanna deed open. Ze schrok zich een hoedje en kon alleen maar “Hoe ehhh kom jij hier” uitbrengen.
Ik zei flauw:”Nou met de auto? Ik had gehoord dat jullie hier een feestje hadden.” Ze begroette me hartstochtelijk en ik zette mezelf over de drempel. Ik begroette iedereen en we begonnen aan het ontbijt. Hierna bleven we nog even bijkletsen. Hierna gingen Hanna en ik even naar de slaapkamer om alleen te zijn. We konden niet veel doen aangezien we de hele tijd werden gestoord door iedereen. Na een paar uurtjes gingen we een stukje rijden om de omgeving te bekijken. Hanna en Susanne reden met mij mee en de rest ging met hun eigen auto. Onderweg kletsten we over van alles en nog wat. Hanna had haar hand bij mij op mijn bovenbeen gelegd wat erg lekker voelde. Ik keek regelmatig naar Susanne via de binnenspiegel en ze ging telkens als ze dat zag met haar tong uitdagend over haar lippen. Op een gegeven moment liet ze me ineens haar tiet zien waardoor ik even verschoot. Hanna merkte dit en vroeg wat er was. “Niks hoor”zei ik. We reden naar een klein dorpje waar we besloten even rond te kijken. Er gebeurde die dag niet veel anders als af en toe een zoen en Susanne die me uitdaagde.
's Avonds gingen we laat naar bed. Ik mocht het eenpersoonsbed delen met Hanna maar aan de andere kant, op reikwijdte was het eenpersoonsbed van Susanne en haar vriend. We kletsten nog even wat terwijl Hanna me over mijn borst wreef, totdat ze me een kus gaf en me de rug toe draaide om te gaan slapen. Ik besloot hetzelfde te doen.
Ik was net in slaap toen ik vingers over mijn lichaam voelde gaan. Eerst over mijn borst maar steeds lager. Ik voelde dat Hanna nog steeds met haar rug naar me toe lag dus zij kon het niet zijn. Ik liet de vingers maar z'n gang gaan. Ze gingen steeds lager tot mijn navel. Daarna kwamen ze niet meer verder. Ik deed maar alsof ik me verlegde en meteen daarna voelde ik de vingers weer verder gaan. Het moesten wel de vingers van Susanne, mijn aangetrouwde nicht, zijn. Ze kwamen nu aan bij mijn boxer. Ik besloot nu maar de hand vast te pakken en ik merkte dat ze een beetje schrok. Ik verlegde me iets hoger zodat ze er goed bij kon, want dit was wel heel spannend. Nu duwde ik haar hand hard tegen mijn boxer aan, waar mijn inmiddels harde paal duidelijk in voelbaar was. Ze kneep er plagend in. Ik liet haar los om zelf natuurlijk ook van deze situatie gebruik te maken en haar bij haar lekkere borsten te pakken. Ik speelde lichtjes met haar tepels totdat deze fier vooruit stonden. Toen ze hard vooruit stonden liet ik mijn hand over haar nachthemd naar beneden glijden en kwam zo uit bij haar stringetje die inmiddels ook al aardig vochtig was. Zij had haar hand inmiddels al in mijn boxer geplaatst en was mijn lul lekker aan het masseren. Ik trok haar nachthemd iets omhoog en deed haar stringetje iets aan de kant. Ze is lekker glad geschoren en kletsnat. Mijn vinger gleed lekker tussen haar lipjes door en masseerde haar klitje. Zij begon steeds harder te masseren en deed haar benen licht uit elkaar waardoor ik vrije doorgang had en meteen van de gelegenheid gebruik maakte om mijn vinger naar binnen te laten glijden. Ze kreunde zacht en liet mijn lul plots los en duwde mijn hand weg. Ik legde 'm maar op de grond neer zodat ze 'm kon vinden. Ik hoorde haar vriend iets tegen haar fluisteren. Ze fluisterde wat terug. Zo ging het even door en ik besloot eens te proberen weer aan haar borsten te komen. Dit liet ze even toe en duwde weer ineens mijn hand weg. Ik liet hem weer even liggen en ineens pakte zij mijn hand en legde hem terug op haar borst. Ze zei tegen haar vriend dat ze ging slapen en mijn hand stevig vast hield. Ze gaf hem een kus en hij was weer stil. Ik ging natuurlijk voorzichtig weer verder met hetgeen ik bezig was. Ze begeleide eerst mijn hand naar haar borst en daarna begeleide ze hem naar haar intiemste plekje en hield hem daar lekker vast. Mijn paal was alweer keihard doordat ze me eigenlijk opdracht gaf om haar te bevoelen. Ik liet mijn vinger weer lekker door haar inmiddels kletsnatte grotje glijden en af en toe liet ik mijn wijsvinger zo diep mogelijk naar binnen glijden. Blijkbaar bewoog ik teveel en had ik Hanna wakker gemaakt. Ze vroeg mij wat ik aan het doen was. Ik besloot niets te zeggen en mijn handen voorzichtig terug te trekken. Omdat ik niks zei stootte ze me aan waardoor ik deed alsof ik wakker schrok en vroeg wat er was. Ze vroeg wat ik aan het doen was. Ik stamelde iets van “huh? Ik? Slapen, wat anders?” “Hmmm ik dacht dat ik wat hoorde.” zei ze, “Maar ik zal 't wel gedroomd hebben” en ze draaide zich weer om.
Nou dat scheelde weinig dacht ik bij mezelf. Ik wachtte weer even en liet mijn hand even op de grond rusten. Susanne pakte hem vast en bracht hem naar haar mond. Ze begon mijn vingers af te likken alsof het mijn paal was. Ik stelde me het helemaal voor en voelde bijna een spontaan orgasme opkomen. Hanna was inmiddels alweer in dromenland en ik liet mijn hand weer iets naar beneden glijden. Ineens duwde ze mijn hand weg en stond op, pakte mijn paal lekker speels vast en liep daarna de gang op. In het zachte licht zag ik haar uitdagend omkijken en knipogen. Ik wachtte even om te kijken of er iemand wakker werd.
Na een minuut of 5-10 was ze nog niet terug. Was die knipoog dan toch een teken? Ik liep de gang op richting de wc die op de badkamer zat. Ik zag dat er licht brandde maar voelde aan de deur. Deze was open. Susanne zat spiernaakt op de wastafel met zichzelf te spelen. “Eindelijk” zei ze. Ik zakte door mijn knieën en likte al haar kutvocht van haar gladde kutje. Hmmm wat smaakte ze lekker! Ze wreef door mijn haren en trok me omhoog. Mijn keiharde paal was al losgebroken uit mijn boxer en gleed hierdoor gelijk haar kutje in. Ze slaakte een kreun van genot. Bijna direct kwam ze klaar door al haar gespeel. Ik had door al het voorspel ook niet lang meer nodig. Vlak voor ik kwam zette ik de hoogste versnelling erin en trok mijn lul uit haar kletsnatte kut. Ik spoot al mijn zaad in de wastafel. Zodat haar vriend niks zou merken. Snel droogde ze haar kutje en gaf me nog een tongzoen waarna ze snel terug liep naar bed. Ik wachtte nog even en spoelde de wc door. Hierna ging ik ook weer terug naar bed.
Hanna vroeg me waar ik zo lang bleef. Ik zei:”Ja ik moest plassen maar Susanne was op de badkamer dus heb even moeten wachten.” Met een twijfelachtige ohh gaf ze me een zoen en draaide zich om. Wat heb ik heerlijk geslapen.
De volgende ochtend kletsten we nog wat en namen toen afscheid.

Reacties zijn welkom op: Driller30@live.nl

Aantal keer bekeken: 6306
Waardering: 6.17 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online