Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Valentijn.

U leest om dit moment het verhaal Valentijn gepost door aprilynegray. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: aprilynegray
Gepost op: 2011-2-16

Verhaal:

Valentijn
het was ochtend en marie reed met de fiets naar school, maar het regende. ze kwam dan ook doorweekt op school aan. haar haren waren door elkaar en haar mascara was was uitgelopen. ze liep vlug naar de wc om haar te fatsoeneren..driiing.. en de bel ging al. vlug haaste marie zich naar haar klas, ze liep de trap op, maar haar schoenen waren wat glibberig geworden door de regen. plots gleed ze uit en viel achterover... maar ze viel niet op de grond. iemand had haar opgevangen. ze stond snel recht en wou degene bedanken die haar had opgevangen, ze draaide zich om en daar zoch ze tom staan! tom zat een jaar hoger dan haar maar marie was al heel het schooljaar verliefd op hem." euheuh ..bedankt". "graag gedaan hoor marie" antwoorde tom. marie liep snel door, maar .. hoe wist tom haar naam, ze had nooit met hem gesproken. was hij misschien ook op haar ? ach, wat zou een van de populairste jongens van de school in mij zien ?
ze ging de klas binnen, en de leerkracht kwam er al aan. marie verwachtte dat de les zoals gewoonlijk saai zou zijn dus ze ging al lang uit in haar stoel zitten, maar toen de leerkracht over Valentijn begon schrok ze meteen wakker. het is morgen valentijn, dat wist ze, maar moesten nu zelfs de leerkrachten er over zagen. ze zou zoals gewoonlijk een eenzame valentijn hebben. maar dat moesten anderen er toch niet steeds inwrijven. De lessen gingen in een wip voorbij en al snel was de school uit. Ze slenterde naar haar fiets. maar, wat lag er daar nu op haar fiets, een rode roos. ze pakte het vast en rook eraan ? van wie zou het zijn ? er lag ook een klein briefje op haar fiets: kom na school naar het hoekje". het hoekje was een rustig plekje, waar je meestal koppeltjes zag die aant kussen waren. zou ge gaan ? misschien is het een grap, of heeft iemand slechte bedoelingen, of misschien is het tom ? ze pakte haar fiets en reed naar het hoekje. ze stapte van haar fiets af, ze zag niemand, het lag er verlaten bij. juist op het moment dat ze weer wou opstappen, liggen er twee handen voor haar ogen. ze slaakt een gil. stilletjes draait ze zich om, en daar staat tom, met een mooie rode roos in zijn hand. hij pakt haar handen vast en vraagt" marie, ik hou van je, wil je men valentijn zijn ?" zonder te twijfele roept ze "jaa!" tom geeft haar de roos terwijl hij zegt dat hij al langer een oogje op haar heeft. marie lacht en zegt dat zij dat al een jaar heeft, maar voor dat ze haar zin fatsoenlijk heeft afgemaakt, drukt tom zijn lippen tegen de hare, ondanks de regen en valpartij gaat ze dit jaar geen eenzame valentijn hebben.

Aantal keer bekeken: 4969
Waardering: 6.41 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online