Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Valentijnsdag.

U leest om dit moment het verhaal Valentijnsdag gepost door Anne. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Anne
Gepost op: 2010-2-16

Verhaal:

Valentijnsdag
Valentijnsdag

Valentijnsdag, wat een kutdag! De hele dag hoop je stiekem op een teken van een stille aanbidder. Dat het gewoon frustrerend en zeer deprimerend is wanneer je niks krijgt en je godgans alleen voelt op deze wereld.
En als je wel een teken hebt gekregen van die stille aanbidder, dan wil je zo graag weten van wie het is, dat het heel frustrerend is als je er niet achter kan komen en dat je wou dat je gewoon geen stille aanbidder had. Je zult iedereen verdenken en uithoren en je vreest het ergste: dat die ene lelijke jongen die een paar huizen verder woont dat ene kaartje bij jou door de bus heeft gedaan.
Dus waarom bestaat Valentijnsdag dan, als je stiekem hoopt op een stille aanbidder waarvan je niet wil dat hij stil is? Misschien voor degene met een relatie, die elkaar al gevonden hebben? Maar als je echt van elkaar houdt, dan laat je dat toch niet alleen op die ene dag merken? Maar dat laat je toch 365 dagen per jaar, 24 uur per dag en elke seconde dat jullie bij elkaar zijn merken?
Of zal het voor degene zijn die op 14 februari eindelijk degene durven te vragen? Is dat dan romantisch of gewoon laf? Ik bedoel, waarom zou je het niet op 13 februari of 15 februari kunnen laten merken? Of alle andere dagen? En zullen alle liefdes elkaar op Valentijnsdag vinden?
Valentijnsdag lijkt misschien mooi, maar wie worden er echt gelukkig van? Als 14 februari de dag van de liefde is, waarom merk je dat dan niet in de hele wereld? En waarom is het dan niet elke dag?
Ik vraag me af of Valentijnsdag wel zo’n speciale dag is. De winkels, die maken van Valentijnsdag een soort Nationale Feestdag, bijna net zo belangrijk als Kerst. Maar is dat wel zo? Kerst, dat is een feest met familie en vrienden. Gaat dus ook over liefde kun je wel zeggen. Maar je kunt Kerst toch niet vergelijken met Valentijnsdag? Kerst is een groots feest waar de hele wereld bij stil staat. Dat is op Valentijnsdag toch wat minder groot, dacht ik zo.
Dus ik denk dat je dan het beste van elke dag een soort Valentijnsdag kunt maken. Je kunt elke dag iemand de liefde verklaren of iemand laten merken dat je aan hem denkt of van degene houdt. En wacht niet op die ene dag om dat te laten merken, daar wordt niemand beter van…


Aantal keer bekeken: 3734
Waardering: 5.48 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online