Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Vamp!.

U leest om dit moment het verhaal Vamp! gepost door Angelina D.. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Angelina D.
Gepost op: 2011-1-13

Verhaal:

Vamp!
1856

"Mevrouw..." Armainey komt de slaapkamer van Victoria Argota binnen.
"Ja?" Victoria heeft alleen een korset aan en een onderbroek.
"Ik hoop niet dat ik stoor, maar u parfum is klaar." Armainey zet het flesje neer op de tafel van Victoria.
"Dankje, en maak nu dat je wegkomt!" Victoria doet een ketting om een spuit wat parfum in haar hals. "Darwin, sta op!" ze trekt de deken af van een jongen die in haar bed ligt.
"Wacht blijf maar even liggen..." Victoria brengt haar gezicht naar hem toe en bijt hem.



Aantal keer bekeken: 2350
Waardering: 3.14 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online