Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Vampier vs Gothic.

U leest om dit moment het verhaal Vampier vs Gothic gepost door WGL van Andel. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: WGL van Andel
Gepost op: 2011-8-4

Verhaal:

Vampier vs Gothic
Ze had genoten van de vampieren film en wat was die hoofdrolspeler knap, ze wenste dat ze zelf werd meegenomen in het Twillight paradijs.
Een figuur volgde haar vanaf de bioscoop, hij had de film ook gezien en zuchte waarom werden vampieren zo neergezet in zo'n film.
Zijn maag knorde het werd weer tijd om zich te voeden, hij sprong de lucht in om zo geruisloos achter de vrouw te landen, wat rook haar bloed zoet, zijn handen reikte naar haar hoofd, een fel licht liet hem schrikken en hij sprong geruidloos weg.
Zo dat scheelde een haar bedacht Ricardo zich en ging weer naar zijn huis:"die verdomde vampiers ook"

Aantal keer bekeken: 3379
Waardering: 2.45 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 26 bezoekers online