Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Van de discotheek naar het park.

U leest om dit moment het verhaal Van de discotheek naar het park gepost door Miss_Amsterdam. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Miss_Amsterdam
Gepost op: 2008-7-13

Verhaal:

Van de discotheek naar het park
Ik ben een meisje van bijna 20 jaar. Voor de verjaardag van mijn zus besloten we met de hele bende naar een discotheek te gaan.

Tegen 1u kwamen we aan en ik had onmiddellijk oogcontact met de mooiste man die ik ook in mijn leven had gezien. Het enige probleem was dat hij niet alleen was, hij was samen met zijn vriendin.

Ik lette er verder niet op en amuseerde me geweldig, ik had met een paar jongens gedanst maar ik had geen enkele van hun mijn nummer gegeven.
Ik moet zeggen ik zag er niet slecht uit in mijn skinny jeans met topje. Ik had wel een nogal diepe hals uitsnijding maar het liet men D cup wel tot zijn recht komen.

Tegen een uur of 6 s'morgens waren we wel uitgedanst en besloten we te vertrekken. Ik was net aan de uitgang toen ik een sterke hand rond men arm voelde. Het was de mooiste man die ik in mijn leven had gezien. Hij vertelde dat hij me de hele avond in het oog had gehouden en dat hij wel geïntresseerd was in me. Op zo'n vlak ben ik nogal braaf en dus vroeg ik hoe het met zijn vriendin zat. Hij zei dat het niet lang mee zou duren, hij was haar beu.

Na even gepraat te hebben besloot ik hem toch mijn nummer te geven. Ik kon gewoon geen nee zegge tege deze gespierde, zonnebank bruine kale jonge man met een ringbaardje.

De volgende dag kreeg ik al een sms met de vraag of ik wou afspreken, ik was nerveus maar besliste toch om het te doen. Nog al een geluk woonde hij dicht in de buurt, en kwam me dus ophalen met zijn auto. Hij vertelde dat hij op een rustige plek wou prate gewoon elkaar beter lere kennen, ik ging akkoord dus gingen we naar het park. Daar aangekome hebbe we gewandeld en gepraat voor zeker 4u.
Het was ondertussen al 1u s'nachts maar het park sluit niet dus dat maakte niet veel uit. We zijn gaan zitte op het gras en toen begon het...

Hij begon me te zoene in men nek, en kwam omhoog om zo naar men mond te gaan. Ik had al met jongens gezoend maar nog nooit zoals nu. De manier waarop, het was vol passie en toch zo teder. Hierdoor begon ik al behoorlijk nat te worde, we zaten in het park waar iedereen ons kon zien, maar het intresseerde mij niet, ik liet hem zijn gang gaan. Hij legde mij achterover in het gras en kwam op me ligge. Hij zoende me en streelde me overal, aan zijn ademhaling te horen wist ik dat ook hij opgewonde was en hij vroeg me " mag ik je hier neme? ".
Doordat ik zo opgewonde was zei ik "ja", je mag alles doen.

Hij begon me rustig uit te kleden, hij begon met mijn hemdje open te doen en mijn jeans. Als die uit waren begon hij aan mijn BH, hij zei dat hij men borste al van in de discotheek wou zien en voelen. Nu men BH uitwas lag ik daar nog alleen in mijn zwarte kanten string op het gras. Ik draaide de rollen om en ging boven op hem zitten, ik deed zijn witte strakke t-shirt uit en daar was zijn gespierde, gebruinde lichaam. Ik deed zijn rits open en liet zijn broek zakken tot op zijn enkels.

Hij draaide zich om waardoor ik terug vanonder lag en begon me heelijk te strelen, mijn tepels waren al ontzettend hard geworden door het zoenen en likken op mijn borsten. Hij zakte af tot mijn kaal geschoren kutje en begon me heerlijk te likken tot ik klaarkwam. Ik wou hem nu ook lekker oraal bevredigen maar dat mocht ik niet, de volgende keer was het zijn beurt. Hij trok men string opzij en stak zijn harde, lange dikke lul erin. Ik schreeuwde het uit van genot maar hij snoerde het geluid al snel in door een zalige tongzoen te geven. Ik was zo opgewonde dat ik maar bleef huigen wel op een luide manier want zonder het te weten hadden we een klein publiek gelokt dat stond te kijke van in de bosjes.

Nadat ik nog 2x heerlijk ben klaargekome hebben we ons aangekleed om terug te keren naar de auto, toen we voorbij de bosjes liepen kregen we een applaus van een paar mense die hadde staan toekijke toen ze hun hond aan het uilaten waren.
We hebben dit toen nog een paar keer herhaald in het park maar wel zonder publiek



Aantal keer bekeken: 5729
Waardering: 3.20 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online