Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Vast in de lift en een plasje in je slipje.

U leest om dit moment het verhaal Vast in de lift en een plasje in je slipje gepost door John van Driel. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: John van Driel
Gepost op: 2007-9-24

Verhaal:

Vast in de lift en een plasje in je slipje
Het is avond, in het gebouw zijn bijna alle lichten uit. Ik heb overgewerkt.. de gangen zijn donker, de portier is al langsgeweest om te zeggen dat hij weggaat. Ik kom er er wel uit met mijn pasje, en wens hem een fijne avond. Ineens kijk ik op de klok, en zie dat ik moet rennen voor de laatste trein. Snel pak ik mijn spullen, sprint naar de lift, mijn vriendin zal teleurgesteld zijn als ik de nacht niet bij haar doorbreng, en ik ook...

Ik sta net mijn lange winterjas over mijn colbert te wirmen als op de 7e verdieping de lift stopt. Is er nog iemand? Een jonge vrouw met bruin haar stapt in, schrikt ook even dat er nog iemand is? Ze heeft een mooie witte blouse aan, en een lange rok. Je lacht even kort en drukt, om je een houding te geven, overbodig op de BG knop.

De lifdeuren sluiten zich, maar haar rok blijft tussen de deuren zitten. Als de lift zich in beweging zet, zie ik dat de lift hapert, maar toch naar beneden gaat. Je rok blijft steken! Ik weet hoe gevaarlijk dit is, en handel direct - normaal ben ik niet zo'n held, maar nu, als ik zie dat de lift eerst niet langs het obstakel komt en blijft hangen, maar de rok toch verder verdwijnt tussen de vloer van de vorige etage, grijp ik je middel. trek de rits naar beneden, en zet zonder schroom mijn been tegen je bekken en trek hard de sluiting los. De knopen schieten los, en de rok scheurt open, verder langs de naad onder de rits, en tegelijk heeft de lift het obstakel overwonnen, en schiet door... blijft dan steken, als de rest van de rok tussen het mechaniek komt, een krakend, afschuwelijk geluid.. en we staan sit.

Je trilt. Half in shock zak je door je knieen, nu in blote benen. Ik vang je op, zodat je tegen de wand zit, en hou je hand vast en zeg "Rustig maar schat, het komt goed.. het is voorbij... " maar je valt flauw. Ik doe mijn lange winterjas en leg die op de grond, leg je erin, dek je een beetje toe, en pak mijn mobiel, ga dan op zoek naar instructies in de lift.. het nummer van een alarmcentrale..

Als ik heb uitgelegd, een beetje in de war, wat er is gebeurd, verteld de man van de centrale me dat ze een monteur en ambulance zullen sturen, maar dat het wel 2 uur kan duren. Ik ben eerst kwaad maar snap dan dat ze niet anders kunnen. Ik ga zitten, kom even bij, leg mijn hand op je schouder, en rook een sigaret. Je bent nog buiten bewustzijn..

Ik streel je en zeg rustige woorden.. "Alles is goed".. en probeer je wat te drinken te geven uit een flesje bronwater dat in mijn tas zit. Je blijft helemaal van de wereld. Ik zie dat je heel mooi bent.. ik bekijk je half doorzichtige blouse, die zich spant om je volle borsten.. en zie dat je een roze, satijnen slipje aanhebt.. hmmm.. met tot mijn verrassing een nat plekje.. ik streel er even over, bang dat je bijkomt en boos wordt, en ruik eraan.. hmmm van schrik heb je vast wat laten lopen.. opwindend, dat luchtje. Ik moet ook plassen, merk ik, ik was van plan dat in de trein te doen..

Je komt langzaam bij.. ik doe ook mijn colbert uit, en rol dat op, zodat je een kussen hebt tegen de wand, en help je zodat je kan liggen. Je neemt nu wat te drinken.. ik lach als je je ogen opent.. je zegt "Hallo.. wat is er? Wie bent U?" en ik blijf vriendelijk, wamt ik weet dat je geschrokken bent..

"Je rok bleef steken tussen de lift, ik heb hem losgescheurd.. kalm maar, over een uurtje zijn ze bij ons.. voel je je al beter?"
Je kijkt naar je benen half onder de winterjas en schrikt, slaat je benen over elkaar en vouwt de jas over je slipje.. "waarom deed u dat?" vraag je wat argwanend, nog geschrokken...

"Als je met de rok was meegetrokken, was je misschien gestikt, als de band om je middel niet was geknapt.. ik moest het snel doen.. heb je pijn bij je bekken? "

Je slaat de jas open en kijkt naar waar mijn voet op je bekken, naast je slipje zich had afgezet.. "Nee, het valt mee.. " maar dan zie je dat je slipje nat is, en je bloost... slaat snel de jas weer over je heen, zegt even niets.. ik snap het, en leidt het gesprek af, om je de tijd te geven.. "Hier wat drinken..." en geef je de literfles bronwater.. ook maar een paar snickers, die ik ook bij me heb, laat ik zien, om je af te leiden.. "Wil je een sigaret?" "Nee ik rook niet" en ik neem er wel een, ga naast je sitten.. je bent ineens zo moe, dat je tegen me aanleunt.. ik sla een arm om je heen, en zo liggen we even... komen tot rust. Je ruikt de heerlijke eu de toilette die ik opheb, ziet mijn brede borst, de stropdas, mijn winterjas om je heen.. en je slaat je arm om mijn middel.. ik drink wat water.. en merk dat ik erg moet plassen, nu we wat tot rust komen.. leg mijn hand op mijn boxer, en dan gaat het weer even..

Je bedwelmende parfum, je mooie, volle boezem die onder de strakke blouse doorschijnt, onze aparte situatie.. ik streel je haar, even kort.. in een opwelling.. je kijkt me aan, lacht.. "wel gezellig zo he?" zeg je em legt je hand op mijn borst.. ik merk dat je me leuk vindt.. en ik geniet van je mooie benen die nu onder de jas uitkomen.. "Hmmmm ik ben in de hemel denk ik, met zo'n knappe jonge vrouw opgesloten in een lift.. ".. je lacht, en kust me op mijn wang.. "Wanneer komen ze ons redden? Wat moeten we doen? " en als ik vertel dat het nog een uur duurt, minimaal, wordt je weer rustig, en streelt met je hand mijn buik.. brengt je lippen naar de mijne, en zegt "Dan hebben we nog even tijd.. als u wil?"

Ik ben even verbouwereerd, maar je bent te warm, te mooi, te zacht.. en ik leg mijn handen om je schouders en trek je naar me toe... je volle zoete mond kust me.. we tongen.. mijn hand glijdt over je borsten.. je laat het toe.. zucht.. mijn hand zoekt naar de binnenkant van je dijen.. jouw hand pakt mijn kruis, en masseert mijn pik, die snel stijf wordt.. wat gebeurd er? Je hand doet mijn rits omlaag, en glijdt over mijn gladde, strakke boxer.. hmmm ik richt me over je heen, je gaat languit liggen, ik maak de knoopjes van je blouse los..

Als ik je borsten kus, en daarna naar je buik ga, naar je roze slipje.. zeg je wat bedremmeld "Ik ben nat, zeker van de schrik heb ik wat plas laten lopen, doe maar niet..." maar ik lach, en kijk je geil aan.. "Hmmm vindt ik niet erg, als jij het niet erg vindt? " en kus je naast het elastiek.. "Maar ik moet zo nog meer plassen.. " hmmm zeg ik, "opwindend..." en lik over je slipje, zodat je weet dat ik het niet erg vindt.. " je giechelt, en doet je benen wijder.. tegelijk voel je de drang opkomen, en legt je hand direct op je slipje.. "Ik moet..." en ik lik over je handen..

Toch richt ik me op, en zeg "Ik moet ook erg plassen.. " en vraag me af, hoe we dit kunnen oplossen, wil net dat je helemaal nat wordt gered straks.. ik moet ook wel erg nodig..

Ik besluit dapper te zijn.. en pak een plastic tas, en zeg.. je kunt het hierin doen?... je lacht en bloost, en zegt "Als U het ook doet.. eerst? ".

Ik vindt het wel opwindend.. en wil me net dapper afkeren en in de tas plassen, als je zegt "Mag ik kijken? Ik vindt dat geil.. " en nu weet ik dat ik echt in de hemel ben.. en voor je ogen haal ik mijn half stijve pik uit mijn boxer, doe mijn stropdas even opzij, en plas de warme urine in de tas.. het klatert.. hmmm je hand glijd om mijn pik, en houdt hem vast.. hij wordt keihard, en een paar druppels vliegen oer je hand..

Ik wordt nu geil, en wil graag kijken hoe jij hurkt boven de tas, je slipje gaat uit.. ik druk het tegen mijn mond, om je aan te moedigen.. en je plast nu hurkend boven de plastic tas.. het klatert.. mijn hand glijdt tussen je benen, ik streel je, als de laatste druppels komen, over je natte kutje... je kreunt, zo geil vindt je het...

Ik kijk op mijn horloge... nog een half uur, minimaal.. ik knoop de tas goed dicht, en doe hem in mijn grotere rugzak.. dan kijk ik je aan.. "Ik wil je graag drooglikken..." en je gaat liggen, terwijl mijn mond zoekt naar je nu geurige lipjes.. lik zachtjes over je kutje, genietend van de smaak en geur.. je hijgt, zakt onderuit... als mijn tong tussen je lippen zoekt.. de geur van urine en geil vermengt zich.. ik lik over je klitje.. diep is mijn tong in je..

Als ik even later mijn harde pik voor je kutje leg, en jij zegt "Neem me.. ik ben zo nat, maar kun je nog plassen? " merk ik dat ik nog een klein beetje kan.. en een klein warm straaltje glijd over je dijen, voordat ik mijn keiharde eikel, en mijn geaderde schacht in je nu drijfnatte poesje laat glijden.. hmmm diep glij ik in je... je kutje is zo warm en vol en nat.. je borsten zo geil en vol onder me..

Later, als we bevredigd zijn, en ook mijn warme dikke sap zich bij je poesje heeft gevoegd, en je warm, nat, met rood gezicht door mij wordt gestreeld.. heerlijk ben je gekomen.. later, fatsoeneren we ons, ik heb verfrissingsdoekjes, die we allemaal gebruiken.. we eten een snickers en je neemt zelfs een sigaret... verfrist, een heerlijke ervaring rijker, elkaars geheime voorliefde kennend.. en wetend dat we allebei overwerken soms.. verfrist, en met wat verse eu de toilette, stappen we onschuldig uit de lift als die weer in beweging wordt gezet door de monteur.. ik kus je buiten op de parkeerplaats lang, en wrijf over je kruis.. (jij hebt een overall van de techniche dienst aan).. en in het hotel, neem ik later je slipje uit mijn tas.. ruik eraan, streel mijn borst ermee.. nee, schat, je geur maakt me wild...



Aantal keer bekeken: 25635
Waardering: 6.95 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online